Ciasto lub tort - prosba o przepis.

1. Data: 2001-10-28 08:14:45

Temat: Ciasto lub tort - prosba o przepis.
Od: "Ula Dynowska" <u...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Kochani :)))
Mam zrobic ciasto na urodziny dziadka. jako numer jeden wybralam ciasto
bananowe (ostatnio czesto je robie :))) - mam do niego wszystkie produkty
Poza tym chcialam zrobic tort, ale wlasnie sie okazalo, ze moj ukochany, na
ktorego liczylam w sprawie zakupow niestety pojawi sie dopiero na sama
impreze, wiec prosze was o rade :))
Na razie rozddzielilam bialka i zoltka z 6 jajek, bo chcialam robic
biszkopt, ale nagle przyszedl mi do glowy swietny pomysl - zrobie tort
bezowy. Niestety do podawanych ostatnio przepisow potrzebne sa orzechy, a mi
sie niestety skonczyly. Mam za to mak, rodzynki, make (pszenna,
ziemniaczana, kukurydziana), cukier puder, jakies dzemy. Po slodka smietanke
moge wyskoczyc do sklepu. (mam jeszcze slodka smietanke 12 %), kakao, kawe
rozpuszczalna, olej, troszke masla, mleko - co mozna zrobic pysznego?

Pozdrawiam - Ula

1. Data: 2001-10-28 08:50:08

Temat: Re: Ciasto lub tort - prosba o przepis.
Od: "Ula Dynowska" <u...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> biszkopt, ale nagle przyszedl mi do glowy swietny pomysl - zrobie tort
> bezowy. Niestety do podawanych ostatnio przepisow potrzebne sa orzechy, a
Znalazlam w trojmijskiej kuchni "Wytworne ciasto bezowe"
Czy ktos je wyprobowal?

pozdrawiam - Ula

sliwki suszone wedzone
Ośmiornica