Arubanska zupa curry z kokosem

1. Data: 2001-10-27 21:05:12

Temat: Arubanska zupa curry z kokosem
Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Happy island soup.
Latwa do zrobienia egzotyczna zupa. Nie radze jednak uzywac zbyt ostrej odmiany
curry, bo zdominuje reszte skladnikow.

maka i maslo ok. 30 gram z kazdego,
1 liter bulionu miesno ziolowego,
1 lyzka stolowa pudru curry
ziemniak,
mleko kokosowe
kapusta spiczatka
cebula, wiorki kokosowe, drobniuski makaron vermicelli.

Maslo do garnka i podsmazyc w nim cebule, dodac curry, dodac make, rozprowadzic. Wlac
litr zimnego bulionu i zagotowac. Wrzucic
vermicelli i pokrojony w kostke ziemniak. Kapuste w paseczki pod koniec wrzucic i
chwile pogotowac - nie za dlugo, bo ma zostac
chrupiaca. Na koniec dodac mleko kokosowe do smaku i przed samym podaniem posypac
zupe kokosem.

Zalap jeszcze troche lata ! M-gosia

1. Data: 2001-10-27 21:11:02

Temat: Re: Arubanska zupa curry z kokosem
Od: "Ula Dynowska" <u...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> kapusta spiczatka

Co to jest?
Czy mozna zastapic np. pekinska?

Pozdrawiam - Ula

1. Data: 2001-10-27 22:23:38

Od: "Luiza Groeneveld" <l...@n...nl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@h...com> schreef in bericht

> Zalap jeszcze troche lata ! M-gosia

Czzbys spedzila tam ostatnie wakacje?Zazdroszcze !!!!!!!!!!!!!!!!

Pozdrawiam-Luiza.

1. Data: 2001-10-28 18:39:31

Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> Czzbys spedzila tam ostatnie wakacje?Zazdroszcze !!!!!!!!!!!!!!!!
>
> Pozdrawiam-Luiza.
>
> Hoi Luis, nieeee, co Ty, tak mi sie tylko zamarzylo...
M-gosia

1. Data: 2001-10-28 20:28:40

Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co to jest?
> Czy mozna zastapic np. pekinska?

Witaj,
nazwa spiczatka to jakis chyba ???? (...).
W oryginale pewno chodzilo o spitskool,
czyli brassica sinensis- kapusta pekinska,

GRATULUJE!!!!!

i pozdrawiam
Marzanna

1. Data: 2001-10-28 20:49:18

Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

<m...@p...onet.pl> wrote in message
> czyli brassica sinensis- kapusta pekinska,

Dokladnie. Chodzi o spitskool, ale spitskool to chyba nie pikinska, co?
M-gosia

1. Data: 2001-10-29 06:17:50

Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> <m...@p...onet.pl> wrote in message
>

> Dokladnie. Chodzi o spitskool, ale spitskool to chyba nie pikinska, co?
> M-gosia

Jesli nie pekinska, to jaka "met puntig toelopende kroppen"?

pozdr.
Masza

UTOPENCE
paszteciki rewlacyjne