"Tłuszcz jest niezbędny w dziecięcej diecie"

21. Data: 2007-08-20 11:59:51

Temat: Re: "Tłuszcz jest niezbędny w dziecięcej diecie"
Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

pulsar napisal:

> Zdecydowanie masz rację. Ale na tej grupie
> boje toczą dwie sekty, wyznawcy DO, i wyznawcy
> medycyny akademickiej...

Mnie do tego nie mieszaj, bowiem ja akurat jestem zwolennikiem medycyny
integracyjnej oraz profesjonalnego i odpowiedzialnego podejscia do zdowia
czlowieka.

> Cały kłopot polega na tym, że głupcy są pweni siebie,
> a mądrzy pełni wątpliwości.
> /Helmut Schmidt/

Zastanow sie nad swoja sygnaturka powazniej i wyciagnij z niej wniosek, ale dla
siebie.

22. Data: 2007-08-20 12:00:46

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Sie, 13:15, "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" wrote:
> [...]
> Z całym szacunkiem,

Ja również głowę chylę :)

> nawet jak przedstawi trzech stulatków, to w sensowny
> sposób swoich wywodów nie uprawomocni.

Owszem:)
Ale ja przedstawiłam Jej mojego osiemdziesięcioszejścioletniego ojca,
który nie żywi się na diecie Kwaśniewskiego. Jeśli, więc, jest starszy
nestor na tej diecie - to przyznasz - jest to jakiś argument.

> (...)
> Jedyny problem z PT Optymalnymi (jeśli o problemie
> można mówić) polega nie na ich poglądach, a na niezdolności do prawidłowego
> rozumowania.

Dlatego, adekwatnie do ich poziomu, jaki nam tu reprezentują,
przyjęłam tę formę negacji ich wypowiedzi;p
Bo ktoś, kto pisał ciągle to samo przez 6 lat, dalej to będzie pisał
przez drugie 6 lat. Tylko przez brak dyskusji uniknie się pianobicia,
a tym samym kodowania w umysłach "dieta optymalna leczy" (jakże często
powtarzaną przez optymalnych tezę)!
Dalej uważasz za błędny ten mój tok myślenia?

Aha, ja nie jestem przeciwna diecie Kwaśniewskiego, jako takiej. Niech
sobie ją stosuje kto chce.
Ale podzielam poglądy niektórych tu osób, że ludzie zagubieni (tu
trafiający) mogą ją uważać (przy takim wmawianiu) za rozwiązanie
swoich problemów i bezkrytycznie ją przyjmować. Dlatego jestem
przeciwna nachalności optymalnych!
A, że wyszło iż jestem przeciwniczką diety Kwaśniewskiego? No cóż, tam
gdzie drwa rąbią, to wióry lecą;p (czyż to nie jest zasługą
optymalnych?)

--
Pozdrawiam :)
JM

23. Data: 2007-08-20 12:25:53

Od: pulsar <p...@g...eu> szukaj wiadomości tego autora

Jeff napisał(a):
> Mnie do tego nie mieszaj, bowiem ja akurat jestem zwolennikiem medycyny
> integracyjnej oraz profesjonalnego i odpowiedzialnego podejscia do zdowia
> czlowieka.

No oczywiście, jakbym śmiał...

> Zastanow sie nad swoja sygnaturka powazniej i wyciagnij z niej wniosek, ale dla
> siebie.

Zastanowiłem się jeszcze poważniej, tak jak poleciłeś, mistrzu.
Wniosek wyciągnąłem i uważam Cię mistrzu za profesjonalistę, tak
jak sobie życzysz, bo wiem, że Ty nie masz wątpliwości...

pulsar

24. Data: 2007-08-20 12:35:25

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

pulsar napisal:

> No oczywiście, jakbym śmiał...

Problemem tej i nie tylko tej grupy jest tzw. sekta optymalna i tacy ludzie jak
ty, pulsar:)

> Zastanowiłem się jeszcze poważniej, tak jak poleciłeś, mistrzu.
> Wniosek wyciągnąłem i uważam Cię mistrzu za profesjonalistę, tak
> jak sobie życzysz, bo wiem, że Ty nie masz wątpliwości...

Powinienes jednak wiecej czasu poswiecic na myslenie. Niektorzy ludzie
potrzebuja lat, aby zrozumiec to, co sami pisza:)

25. Data: 2007-08-21 10:38:57

Od: youAr <y...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* pisze:

> Czyli kolejne potwierdzenie słuszności diety dr. Kwaśniewskiego
>
> Przez bezmyślną antytłuszczową propagandę żywieniowców coraz więcej
> dzieci jest odżywianych niskotłuszczowo wysokowęglowdanowo,
> co musi niestety zaburzać ich prawidłowy rozwój.

no, widać jak te tłumy ludzi wychowane na kleikach i warzywach są
pokrzywione, a te objadające się tłustymi golonkami to okazy zdrowia,
bez miażdżyc i chorób wieńcowych. w końcu zanim zeszliśmy z drzewa
wcinaliśmy tłuszcz z fok, wielorybów, a nie jakieś tam wszędzie rosnące
owoce, warzywa.

yra

ps. macie już swoją biblię? każda porządna sekta powinna taką mieć.

26. Data: 2007-08-21 10:42:48

Od: youAr <y...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Obiecujesz nam stale TO SAMO już od prawie pięciu lat, Annoklay...
> Nie jestem nawet w stanie policzyć ILU OSOBOM (na różnych forach
> i grupach)już GROZIŁAŚ... żałosna, niespełniona na(Ł)ukowo, Annoklay...

mieliście rację, jak się plunie w twarz to mówi,że deszcz pada :))

27. Data: 2007-08-21 17:36:02

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

youAr <y...@n...pl> napisal:

> mieliście rację, jak się plunie w twarz to mówi,że deszcz pada :))

....jeszcze duzo, duzo gorzej....chyba na skrajnego manipulatora Gerymka sie
zapatrzyla - znanego z niezwykle rozwinetych umiejetnosci mijania sie z prawda.

Podobnie jak on, uwielbia dezinformacje w postaci kreowania tzw. faktow
internetowych, ktore nigdy nie zaistanialy w rzeczywistosci, ale staly sie
wiarygodne, bo ona o nich napisala w sieci.

Ja niestety nie bede tak wspanialomyslny, jak ta annaklay, ktora jej przepuscila
jej dranstwa. Zreszta po to w koncu tyle miesicy zbieralem materialy na nia i
jej sekte.

Jeff

EKG a Neospasmina
Bąbelki w oskrzelach...
badanie kierowcy autobusu
Amerykańscy naukowcy uznali LCDs za nieszkodliwe! :)
Ciśnienie