"Tłuszcz jest niezbędny w dziecięcej diecie"

1. Data: 2007-08-17 13:41:44

Temat: "Tłuszcz jest niezbędny w dziecięcej diecie"
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://wiadomosci.onet.pl/1589928,16,1,1,,item.html
---------Cytat:
Tłuszcz jest niezbędny w dziecięcej diecie PAP, JG /00:52

Rodzice powinni dobrze się zastanowić zanim zaproponują swoim dzieciom
ubogie w tłuszcze menu. Pomimo ostrzeżeń dotyczących otyłości, naukowcy z
USA zalecają uwzględnienie tłuszczu jako jednego z niezbędnych składników
zdrowej, zbilansowanej diety. Ich badania opublikowane na łamach pisma
"Nutrition Journal" wykazały, że dzieci spalają więcej tłuszczu na każdą
wyprodukowaną przez organizm kalorię energii niż dorośli.
Grupa Johna Kostyaka z Pennsylvania State University badała oksydację
(zużycie) tłuszczy wśród 10 dzieci w wieku od 6 do 10 lat i 10 osób
dorosłych. Wszyscy uczestnicy projektu byli zdrowi, a ich indeks masy ciała
(BMI) był prawidłowy i mieścił się w środkowych wartościach normy. Naukowcy
przed rozpoczęciem testów zbadali sprawność układu sercowonaczyniowego i
ilość tkanki tłuszczowej uczestników, wszyscy dostawali przez 3 dni typową
amerykańską dietę (porcje jedzenia dla dorosłych były większe).

Uczestnicy projektu w ciągu trzech oddzielonych od siebie dni spędzili po 9
godzin nie uprawiając aktywności fizycznej - oglądali filmy lub czytali w
kalorymetrze pokojowym lub pod specjalnym systemem wyciągów, które mierzyły
poziom tlenu i dwutlenku węgla. Autorzy pracy zmierzyli również ilość azotu
w moczu badanych i na podstawie wszystkich otrzymanych danych obliczyli
ilość utlenionych lipidów (świadczącą o zużyciu tłuszczy do wytworzenia
energii przez organizm). Pomimo że całkowita ilość spalonego przez organizm
w przeciągu dnia tłuszczu nie różniła się znacząco u dzieci w porównaniu z
dorosłymi, dzieci spalały zdecydowanie więcej tłuszczu do wyprodukowania
tej ilości energii jaką zużywały w ciągu dnia. Żeby to obliczyć naukowcy
zestawili ilość gramów utlenionego tłuszczu ze zużyciem energii (kalorii)
podczas całego dnia. Ta wartość była wyższa u dzieci (ich organizm spalał
0,047 gram tłuszczu na wyprodukowanie jednej kalorii energii), dorośli
potrzebowali tylko 0,032 grama tłuszczu na 1 kalorię. Poza tym autorzy
wykazali, że kobiety i dziewczynki zużywają więcej tłuszczu na jedną
kalorię niż chłopcy i mężczyźni w tym samym wieku. "Dzieci w okresie
dojrzewania mogą spalać więcej tłuszczu w stosunku do uzyskanej energii niż
dorośli, co wspomaga procesy związane z prawidłowym wzrostem takie jak
synteza białek, magazynowanie lipidów i wzrost kości" - mówi Kostyak. "W
diecie dzieci musi być wystarczająca ilość tłuszczu żeby zapewnić im
prawidłowy wzrost i rozwój" - podsumowuje główny autor badań.

[...]

------Koniec cytatu.

Czyli kolejne potwierdzenie słuszności diety dr. Kwaśniewskiego

Przez bezmyślną antytłuszczową propagandę żywieniowców coraz więcej
dzieci jest odżywianych niskotłuszczowo wysokowęglowdanowo,
co musi niestety zaburzać ich prawidłowy rozwój.

Krystyna
--
Dopiero w późnieszym wieku dowiadujemy się, co nas spotkało w młodości.
J.W. Goethe

2. Data: 2007-08-17 14:02:37

Temat: Re: "Tłuszcz jest niezbędny w dziecięcej diecie"
Od: Mirosław Aleksander Moczyróg <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* wrote:

> Czyli kolejne potwierdzenie słuszności diety dr. Kwaśniewskiego

Stosujesz tą dietę?

mirek

3. Data: 2007-08-17 14:10:32

Od: "MT" <s...@d...null> szukaj wiadomości tego autora

Wiesz krysiu tak czytam te twoje wypociny i zastnawiam sie dlaczego bedac
dzieckiem nie moglem jesli nic tlustego np boczek lub jakies kielbasy z duzo
zawartoscia tluszczu , to co pamietam przy probie zjedzenia czegos takiego
to odruch wymiotny.

Czy organizm reaguje takim odruchem na wedlug ciebie potrzebny mu do zycia
skladnik ?
Mieso wieprzowe to bardzo tluste mieso przeczytaj statystyki dotyczace
swiniozercow i zastanow sie dlaczego w krajach skandynawskich propaguje sie
haslo "jedz mniej tluszczu".

4. Data: 2007-08-17 14:32:15

Od: "Tapta" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tłuszcz jest niezbędny, ale nie dieta optymalna.
Tapta

5. Data: 2007-08-17 14:35:47

Od: "flex" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

krysia jest gupia jak wszystkie krystyny :D

6. Data: 2007-08-17 14:44:48

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna T.napisala:

> http://wiadomosci.onet.pl/1589928,16,1,1,,item.html
---------Cytat:
> Tłuszcz jest niezbędny w dziecięcej diecie PAP, JG /00:52

Tak, tluszcze sa dzieciom potrzebne i ich dieta musi je uwzgledniac.
Ale dieta Kwasniewskiego ani zadna inna LCD, nie jest wlasciwa dla dzieci.

> Czyli kolejne potwierdzenie słuszności diety dr. Kwaśniewskiego

Kolejny raz bezczelnie manipulujesz informacja, aby z cala premedytacja
wprowadzac ludzi w blad.
Dieta Kwasniewskiego czy inna LCD, ktore sa dietami silnie ketogennymi sa
generalnie szkodliwa zarowno dla dzieci polskich jak i matek w ciazy, z wielu
wzgledow.
Jednym z nich jest zahamowanie normalnego rozwoju zarowno fizycznego jak i
psychicznego.

* o uszkodzeniu centralnego uklady nerwowego u dzieci juz pisalem na grupie
pl.misc dieta. (po zamieszczeniu tych informacji na pl.misc. dieta dzieki twojej
intryganckiej
i perfidnej dzialalnosci ktora prowadzisz na grupach dyskusyjunych, zostalem
zbluzgany przez twoich kumpli od optymalnosci, a caly watek zostal wykasowany
przez "niewidzialna" reke).

LCD zarowno stosowanan przez matki w ciazy jak i dzieci, ma negatywny wplyw na
rozwijajacy sie dzieciecy mozg (zaniza generalnie powaznie IQ!!!!!).

1. LCD i dzieci:
http://www.essentialnutrition.org/lckids1.php

2. LCD i ciaza:
http://www.essentialnutrition.org/lcprg1.php

Cytat z tych stron:

Amerykanska organizacja The Partnership for Essential Nutrition, ostrzega przed
bezmyslnym stosowaniem niskoweglowodanowych diet u dzieci, bowiem badania
naukowe potwierdzaja, ze tzw. diety ketogenne czyli diety o niskiej podazy
weglowodanow, maja negatywny wplyw na rozwoj i fukcjonowanie rozwiajacego sie
dzieciecego mozgu. Stosowanie niskoweglowodanowych diet u dzieci wplywa
negatywnie na prawidlowy przebieg procesow zapamietywania oraz wielkosc mozgu.

Ponizej wklejam pelniejsza informacje na ten temat, ktora jest cytatem z tych stron:
==================================

Research on carbohydrates and children

A low carbohydrate, ketogenic diet may influence brain function and brain
development in children. Studies on the treatment of uncontrolled seizures in
children have demonstrated how severely limiting carbohydrates can affect brain
activity. Epilepsy is a rare condition that is characterized by brain seizures;
some children who experience epileptic seizures in childhood outgrow the
condition later in life. Usually, children&#8217;s seizures can be controlled by
medication. But some seizures are resistant to medication. For these children, a
specially formulated low carbohydrate, low protein, very high fat ketogenic diet
has been used to help control their seizures.7

However, a ketogenic diet may also cause adverse effects, including
gastrointestinal problems, vitamin/mineral deficiencies, dehydration and
hypoglycemia.7 It may also increase the risk of kidney stones in children.8 At 6
months, a high-fat, ketogenic diet increased total cholesterol,
LDH(bad)cholesterol and triglycerides, and lowered HDL (good) cholesterol levels
in children.9 In rats, a ketogenic diet impaired memory and decreased brain
growth, raising concerns about the long-term effects of the diet on brain
development in children.10

* Ponadto robione byly badania nad wplywem diety ketogennej stosowanej przez
dzieci, na rozwoj fizyczny epileptycznych dzieci.

"Changes in growth and seizure reduction in children on the ketogenic diet as a
treatment for intractable epilepsy."

J Am Diet Assoc. 2005 May;105(5):718-25.

Comment in:

J Am Diet Assoc. 2005 May;105(5):725-6.

Konkluzja w j.ang.:

"Subjects on the ketogenic diet showed a delay in growth. More research is
needed to evaluate the relationship between ketosis and growt".

Tlumaczenie tej konkluzji:

Podmiot ( w tym przypadku dzieci) ktore stosowaly dietet ketogenna ( czyli typu
DO) wykazuja zahamowanie rozwoju ( fizycznego: wzrost io waga).

Wiecej badan jest niezbednych, aby oszacowac korekacje pomiedzy stanem ketozy,
a rozwojem (fizycznym).

* Dalej....Wklejam informacje o wplywie zywienia wysokotluszczowego na rozwoj
mezczyzny, ktory stosowal diete przez 20 lat.

http://tinyurl.com/2nnm97

Informacja pod tym linkiem dotyczy 26 letniego mezczyzny, ktory od 6 roku zycia
pozostawal na diecie ketogennej (a la Kwasniewski) z powodu epilepsji.

Waga tego mezczyzny w wieku 26 lat wynosila 45 kg, wzrost 150 cm.
Wzrost jego rodzicow byl : 170 cm.

=================================
I've read a very interesting report about a 26 year old man who has been on a
ketogenic diet since the age of 6. You can find the pdf here:

http://www.lowcarbforum.de/thread.php?threadid=34545

Although the health of this seizure-patient was not adversely affected by the
diet, he did not get nearly as tall as his parents.

"There were no reported kidney stones, constipation, acidosis, fatigue, or bone
fractures during his 20-year diet duration. His weight was 45 kg, height 150 cm
and body mass index 20. The height of both parents was 170 cm.
===================================

> Przez bezmyślną antytłuszczową propagandę żywieniowców coraz więcej
> dzieci jest odżywianych niskotłuszczowo wysokowęglowdanowo,
> co musi niestety zaburzać ich prawidłowy rozwój.

Bezmyslna, klamliwa, bezczelnie zmanipulowana propagande siejesz ty, bo na pewno
znasz przypadki dzieci, ktore na skutek stosowania propagowanej przez ciebie od
9 lat z uporem ograniczonego umyslowo maniaka, diety, sa w tej chwili chore i
opoznione w rozwoju.

Informacje wykasowaliscie z waszych grup, ale ja posiadam kopie. Niebawem
wszystkie te informacje o optymalnych oszustwach, zostana przekazane tam, gdzie
juz dawno mialy byc przekazane.

7. Data: 2007-08-17 15:08:32

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mirosław Aleksander Moczyróg" <m...@g...pl> napisał w
wiadomości news:fa49q6$lph$1@inews.gazeta.pl...

> Stosujesz tą dietę?

Tak, stosuję dietę optymalną.

Krystyna
--
Słodkie życie słono kosztuje. S.J. Lec

8. Data: 2007-08-17 15:32:30

Od: Mirosław Aleksander Moczyróg <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* wrote:

> Użytkownik "Mirosław Aleksander Moczyróg" <m...@g...pl> napisał w
> wiadomości news:fa49q6$lph$1@inews.gazeta.pl...

> Tak, stosuję dietę optymalną.

Od niedawna?

mirek

9. Data: 2007-08-17 15:34:40

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> napisał w wiadomości

> Tak, stosuję dietę optymalną.

Stosujesz to stosuj, ale innych do tego nie namawiaj, mam wrażenie, ze z
optymalnymi jak z jehowymi ostatnio blleee

10. Data: 2007-08-17 15:36:09

Od: "MT" <s...@d...null> szukaj wiadomości tego autora

Prosze nie pisz doktora bo to uwlacza godnosci doktora , pisz "trep"
kwasniewski to pasuje do tego delikwenta.

I nie pisz bzdur ze twoja dieta to codziennie 80% tluszczy bo tego zaden
zdrowy organizm oprocz eskimosa nie wytrzyma.

Nawet zadne zwierze nie stosuje takiej diety !!!!!

EKG a Neospasmina
Bąbelki w oskrzelach...
badanie kierowcy autobusu
Amerykańscy naukowcy uznali LCDs za nieszkodliwe! :)
Ciśnienie