Tłuszcz na ścianie.

1. Data: 2006-01-13 17:26:49

Temat: Tłuszcz na ścianie.
Od: "Rysiek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
dziecko pokropiło tłuszczem ścianę pomalowaną emulsją .
Czy można te plamy usunąć w sposób skuteczny i estetyczny ?
dzięki i pozdrawiam Rysiek

2. Data: 2006-01-13 18:53:36

Temat: Re: Tłuszcz na ścianie.
Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czarno to widzę.
Można spróbować zmyc benzyną ekstrakcyjną. Ewentualnie zmyć i zamalować
ponownie emulsją. Jest spore ryzyko, że po myciu plama bedzie bledsza ale za
to większa
Jacek

3. Data: 2006-01-16 06:43:58

Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek napisał:

> Czarno to widzę.
> Można spróbować zmyc benzyną ekstrakcyjną.
(...)

Wydawało mi się, że benzyna e. również jest tłusta, więc te plamy tylko
by się powiększyło... Ale jak benzyna zareaguje na plamę - nie wiem, nie
sprawdzałem.
Osobiście zmyłbym ten tłuszcz ciepłą wodą z dodatkiem płynu do mycia
naczyń, delikatnie pocierając - jeżeli nie zejdzie, czynność powtórzyć
pocierając mocniej, a w razie zrobienia plam - pomalować.

PWZ

4. Data: 2006-01-16 07:21:50

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Benzyna ekstrakcyjna "nie jest tłusta".
Jak ktoś nie wierzy, to niech naleje na spodeczek i zobaczy, co zostało po
odparowaniu. Nie zostaje nic.
J.

Pellety k/Warszawy
Jak zabarwić silikon?