Tłuszczaki

1. Data: 2004-10-27 06:34:21

Temat: Tłuszczaki
Od: "rene" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój mąż ma bardzo dużo tłuszczaków na całym ciele. Lekarz powiedział mu, że
one nie są groźne i nie ma potrzeby ich operować. Niestety dla mnie
wyglądają bardzo nieestetycznie. Niektóre "wystają" ok. 0,5 cm ponad skórę.
Namawiam go na zabieg, ale on nie chce się zgodzić. Może ktoś miał podobne
problemy. Co robić, aby one były mniej widoczne?

--
rene
gg 4289772

"Mężczyźni wolą blondynki, gdyż uważają, że brunetki są inteligentniejsze i
przez to bardziej niebezpieczne"
Zofia Arnould

2. Data: 2004-10-27 16:04:34

Temat: Re: Tłuszczaki
Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rene" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Namawiam go na zabieg, ale on nie chce się zgodzić. Może ktoś miał podobne
> problemy. Co robić, aby one były mniej widoczne?

wylacznie usunac mozna. nie wiadomo skad sie biora i nie mozna im zapobiec.
sczegolnie powinno sie je usuwac, gdy boli z powodu ich osadzenia np. sa na
dloni. a jesli chodzi o estetyke - to kwestia gustu, po usunieciu zostaje
niewielka blizna.

3. Data: 2004-10-27 16:22:56

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 27 Oct 2004 08:34:21 +0200, rene wrote:

> Mój mąż ma bardzo dużo tłuszczaków na całym ciele. Lekarz powiedział mu, że
> one nie są groźne i nie ma potrzeby ich operować.

Bardzo słusznie zresztą.

> Niestety dla mnie
> wyglądają bardzo nieestetycznie.

Ciekawi mnie, czy gdyby u Ciebie można było coś (cokolwiek) zoperować po
to, żeby komuś innemu było "bardziej estetycznie", to zgodziłabyś się
natychmiast i bez wahania.

> Namawiam go na zabieg, ale on nie chce się zgodzić.

Bardzo słusznie zresztą:)

Jak wyobrażasz sobie taki zabieg? Napisałaś, ze mąż ma bardzo dużo
tłuszczaków, więc pomijając to, ze zapewne trudno by było znaleźć
chirurga, który podjąłby się takiego zabiegu, potem miałby bardzo dużo
blizn. Czy to by było estetyczne?

> Może ktoś miał podobne
> problemy.

Masz na myśli problemy z tłuszczakami, czy z mężem?:)

> Co robić, aby one były mniej widoczne?

Zamknąć oczy.

(przepraszam, nastrój mam piątkowy znowu:) )

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

4. Data: 2004-10-27 16:31:11

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tłuszczaków, więc pomijając to, ze zapewne trudno by było znaleźć
> chirurga, który podjąłby się takiego zabiegu, potem miałby bardzo dużo

moj maz tez ma sporo tluszczakow, ale zoperowal tylko 1 - wlasnie z powodow
estetycznych, ale to on zdecydowal, bo ja kocham i jego i jego tluszcczaki:)
rozwaza usuniecie drugiego, bo uciska mu dlon, ale boimy sie tego zabiegu,
bo trzeba by bylo znalesc dobrego naczyniowca, zeby nie uszkodzil dloni...

5. Data: 2004-10-28 05:49:08

Od: "rene" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ciekawi mnie, czy gdyby u Ciebie można było coś (cokolwiek) zoperować po
> to, żeby komuś innemu było "bardziej estetycznie", to zgodziłabyś się
> natychmiast i bez wahania.

tak, zrobiłabym to również dla lepszego samopoczucia

> [...]
> tłuszczaków, więc pomijając to, ze zapewne trudno by było znaleźć
> chirurga, który podjąłby się takiego zabiegu, potem miałby bardzo dużo

w dzisiejszych czasach blizny można prawie całkowicie uniewidocznić

> Masz na myśli problemy z tłuszczakami, czy z mężem?:)

:)))))))))) bardzo śmieszne, w drugim przypadku pisałabym do kącika
złamanych serc :)

> Zamknąć oczy.

a co z dotykiem?

> (przepraszam, nastrój mam piątkowy znowu:) )

nic nie szkodzi trochę się uśmiałam, ale to dla mojego zdrowia :)

6. Data: 2004-10-28 15:24:21

Od: "pestifer" <p...@C...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo słusznie zresztą.

nie jestem taki przekonany
pomijajac wszystko inne tluszczaki powoli rosna i kiedys zrobi sie z tego
wiekszy zabieg

> Ciekawi mnie, czy gdyby u Ciebie można było coś (cokolwiek) zoperować po
> to, żeby komuś innemu było "bardziej estetycznie", to zgodziłabyś się
> natychmiast i bez wahania.

np Demi Moor powiekszyla piesi dla Brusa Willisa :)

> Bardzo słusznie zresztą:)

a to juz jego sprawa

> [...]
> tłuszczaków, więc pomijając to, ze zapewne trudno by było znaleźć
> chirurga, który podjąłby się takiego zabiegu, potem miałby bardzo dużo

jest to tluszczakowaosc (lipomatosis). usuwa sie jednorazowo 10, 20 czasem
30 tluszczakow, rekord pamietam 40. blizny sa znacznie mniejsze niz wielkosc
samego guza gdyz jest on miekki i latwo go wyjac przez male naciecie. na
zachodzie niektorzy probuja usuwac tluszczaki metoda liposukcji

> (przepraszam, nastrój mam piątkowy znowu:) )

zozum kobiete, dla niej jest to problem, ktory moze jeszcze narosnac

7. Data: 2004-10-28 15:37:20

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 28 Oct 2004 17:24:21 +0200, pestifer wrote:

> nie jestem taki przekonany
> pomijajac wszystko inne tluszczaki powoli rosna i kiedys zrobi sie z tego
> wiekszy zabieg

Albo nie:) Sam napisałeś, ze rosną powoli.

> np Demi Moor powiekszyla piesi dla Brusa Willisa :)

A Ty powiększyłbyś sobie piersi dla Bruce'a Willisa? ;)
(BTW - nigdy nie przyszło by mi do głowy żądać od mojej żony czegoś
takiego.)

> [...]
> samego guza gdyz jest on miekki i latwo go wyjac przez male naciecie. na
> zachodzie niektorzy probuja usuwac tluszczaki metoda liposukcji

Ja nie zabiegowiec, ja prosty młotkowy;), więc niestety nie byłem tego
świadomy, ale czy to nie jest tak, że u osoby skłonnej do takich zmian
mimo wycięcia wyrosną nowe?... I za pięć lat kolejny zabieg ze względów
estetycznych?...
A co do usuwania takich cosiów odsysaniem mam mieszane uczucia, bo
zbadać takiego aspiratu histopatologicznie chyba się nie da?...

> zozum kobiete, dla niej jest to problem, ktory moze jeszcze narosnac

Czasami - przyznaję - mam problemy ze zrozumieniem kobiet:)

8. Data: 2004-10-28 16:30:16

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> w dzisiejszych czasach blizny można prawie całkowicie uniewidocznić

rene, jaak?

9. Data: 2004-10-28 16:31:48

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pestifer" <p...@C...fm> napisał w wiadomości

> na zachodzie niektorzy probuja usuwac tluszczaki metoda liposukcji

na czym to polega?

10. Data: 2004-10-28 16:33:11

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rene" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

> Mój mąż ma bardzo dużo tłuszczaków na całym ciele.

rene - a ile on ma takich, ktore twoim zdaniem nadaja sie do wyciecia? one
b. szybko odrastaja, jesli twoj maz je powycina, to bedzie caly usiany
bliznami...

chirurg naczyniowy
jaka szczepionka na grypę
Zylaki powrózka nasiennego-pytania?