Tłuszczaki - na pozor błache, jednak coraz wiekszy problem

1. Data: 2004-08-24 08:47:19

Temat: Tłuszczaki - na pozor błache, jednak coraz wiekszy problem
Od: "Jarek" <s...@p...onet> szukaj wiadomości tego autora

Jak stwierdził po konsultacji lekarz od chirurgii miekkiej mam tzw
tłuszczaki. Są to zgrubienia podskórne. Polecił usunąć.
Nie martwił bym sie zbytnio, gdyby nie to, ze one powstają jak grzyby po
deszczu. Wciąż są nowe i szybko rosną. Nie wiem jaka jest przyczyna takiego
rozwoju. Moze ktos wie lub mial cos podobnego?

Jak je usunąć? Czy tylko operacyjnie tzn skalpel. (mam 30 lat i nie chce
wyglądać jak nożownik ze stażem...jest ich za duzo)

Czy są inne sposoby ich usunięcia i przede wszystkim nurtuje mnie problem
jak powstrzymać dalszy rozwoj?

dziekuje za wszytkie wskazowki...