To i ja się przywitam

1. Data: 2002-12-19 21:49:37

Temat: To i ja się przywitam
Od: "brow\(J\)arek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć wszystkim.

Ostatnio jakiś "wysyp nowych" więc i ja korzystam z okazji by się
oficjalnie dołączyć.

Na innej grupie pewnie pojawił bym się "z marszu" ale tematyka tej
raczej obliguje do oficjalnego wejścia głównymi drzwiami...

Czytam w zasadzie od powstania, małżonka czasem się tu udzieli więc
ani uczestnicy, ani tematyka, ani problemy nie są mi obce.

Skład familii: żona, córa (lat prawie 4), pies i ja (w małżeństwie od
lat 5 z hakiem - czyli merytorycznie przygotowany).

Spotkać można mnie jeszcze na samochodach, fotografii, budownictwie (i
cichaczem na seksie ale tam już "cichaczem ;-))) )

Mam nadzieję, że czasem uda mi się sensownie wypowiedzieć w jakimś
temacie i z czasem zadomowię się tu na całego (a jako, że jestem z
gatunku optymistycznie nastawionego do życia postaram się dorzucić
trochę ciepełka do tego rodzinnego ogniska)

Tymczasem pozdrawiam wszystkich i życzę Wesołych Świat i Szczęśliwego
Nowego Roku.

Brow(J)arek

2. Data: 2002-12-20 05:30:02

Temat: Re: To i ja się przywitam
Od: Bischoop <B...@b...kreml.russia> szukaj wiadomości tego autora

Dnia czw, 19 gru 2002 o 22:49 GMT brow(J)arek napisał(a):

> Cześć wszystkim.

Witam

> Ostatnio jakiś "wysyp nowych" więc i ja korzystam z okazji by się
> oficjalnie dołączyć.

No ten tego panie tego znowu
> Na innej grupie pewnie pojawił bym się "z marszu" ale tematyka tej
> raczej obliguje do oficjalnego wejścia głównymi drzwiami...

a zapukal to pan....?

> Czytam w zasadzie od powstania, małżonka czasem się tu udzieli więc
> ani uczestnicy, ani tematyka, ani problemy nie są mi obce.

no jakbys napisal ze sa ci obce, to by cie uznano za szalenca.

> Tymczasem pozdrawiam wszystkich i życzę Wesołych Świat i Szczęśliwego
> Nowego Roku.

Czyzby cie juz mialo nie byc......?

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)go2.pl | GG:1002333 |ICQ:159794827 %

3. Data: 2002-12-20 07:05:06

Od: "Tashunko" <like_anais(dislike_spam)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "brow(J)arek" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:attepg$sap$2@news.tpi.pl...

> [...]
(i
> cichaczem na seksie ale tam już "cichaczem ;-))) )

Witaj, witaj:)))))
Jeszcze zanim ujrzałam adres, coś mi mówiło, że osobnik chyba mi znany
:))))
Ja bym nie powiedziała, że cichaczem na tym seksie - moja psiapióła
jest w pełni świadoma tego faktu:)))))))

--
Joanna
****************

4. Data: 2002-12-20 18:08:20

Od: "brow\(J\)arek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bischoop" <B...@b...kreml.russia> napisał w
wiadomości news:slrn.pl.b05a9a.1dp.Bischoop@kreml.russia...

> a zapukal to pan....?

dzwoniłem... ale widać w innym kościele (czy jakoś tak to leciało)

Szczęśliwego

>Czyzby cie juz mialo nie byc......?

Juz jestem ale ponieważ jutra być pewnym nie można to te życzenia
oczywiście dotyczą przyszłego roku ;-))

brow(J)arek pozdrawia

5. Data: 2002-12-20 18:10:46

Od: "brow\(J\)arek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tashunko" <like_anais(dislike_spam)@poczta.onet.pl>
napisał w wiadomości news:atufda$skt$1@news.onet.pl...

> Witaj, witaj:)))))
> Jeszcze zanim ujrzałam adres, coś mi mówiło, że osobnik chyba mi
znany
> :))))

Tyle kombinowalem nad tym nowym nick'iem, tak aby juz "na wieki", a
ludziska od razu w adres patrzą... co za czasy ;-))

> Ja bym nie powiedziała, że cichaczem na tym seksie - moja psiapióła
> jest w pełni świadoma tego faktu:)))))))

No ona tak ale grupowicze "tam" to pojęcia nie mają, że to ja... i
dobrze :-))

brow(J)arek pozdrawia (w adres nie patrzeć juz proszę - zresztą i tak
się zmieni lada dzień)

Re: sperma
Nie wiem, czy mogę...
Czy oglądacie z TŻ filmy erotyczne podczas kochania się?
Sprecyzowanie seksu po ślubie
no to ja tez nowa