To ja tylko w przebraniu

1. Data: 2000-05-07 09:58:08

Temat: To ja tylko w przebraniu
Od: Agnieszka Laskowska <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Zakonspirowalem sie, bo chcialem zobaczyc czy ten bot juz dziala
i co w ogole wysyla.

Pozdrawiam.

--

Wasz staly czytelnik
dzisiaj pod falszywym nazwiskiem

1. Data: 2000-05-07 11:55:17

Temat: Re: To ja tylko w przebraniu
Od: Grzegorz Dziewulski <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka Laskowska napisał:
> Zakonspirowalem sie, bo chcialem zobaczyc czy ten bot juz dziala
> i co w ogole wysyla.

No i jak wynik? Sam jestem ciekaw...
(a może by dodać cos n.t. Kšcika Złamanych Serc? :)))))

pzdr
Greg

1. Data: 2000-05-07 12:33:01

Temat: Cy ten bot juz działa? było: To ja tylko w przebraniu
Od: Grzegorz Dziewulski <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podawałem już namiary na na innš grupę psychologia, dla tych co nie zajrzeli kopiuję
ich FAQ (a
wogóle strona zrobiona jest BARDZO PORZADNIE, porady techniczne, FAQ, linki itd. -
tylko im
pozazdroscić).

Pod tym kopiuję istniejšce FAQ pl.sci.psychologia - nie sšdzicie że jest
nieadekwatne? - cos z
tym trzeba by zrobic.....

pyzdra
Greg

http://www.ariadna.pl/psychologia/
Lista dyskusyjna "Psychologia"
Informacje
Regulamin
Uwagi techniczne
Archiwum

Informacje

Lista jest przeznaczona zarówno dla psychologów i terapeutów oraz osób
interesujšcych się
zagadnieniami
zwišzanymi z psychologia, jak i dla każdego, kto chciałby dowiedzieć się czegoœ
na ten
temat, podzielić się z innymi
swoimi spostrzeżeniami, doœwiadczeniem, jak również chcšcych rozwišzać swoje
własne
problemy lub pomoc innym -
słowem dla wszystkich!
Z pewnoœciš dla wielu z nas nie wszystko układa się tak, jakbyœmy sobie tego
życzyli, mamy
swoje problemy,
wštpliwoœci, jednoczeœnie jednak nie uważamy za konieczne lub tez wstydzimy się
osobiœcie
zgłaszać do poradni.
Być może nie mamy komu powiedzieć o swoich kłopotach lub nie chcemy otwarcie o
nich mówić.
Być może jesteœ
nieœmiała, nieœmiały, uważasz, ze masz kompleksy, trudnoœci w kontaktach z
innymi,
problemy w rodzinie, w szkole,
w pracy, czujesz się nierozumiana, nierozumiany, trudno Ci poradzić sobie ze
swoimi
problemami. Jeżeli w dodatku
spędzasz wiele godzin przy komputerze zamiast chodzić na dyskoteki z
przyjaciółmi, to
nasza lista jest dla Ciebie!
:-))))

Regulamin

Lista nie jest moderowana, czyli nie ma żadnej "cenzury" wysyłanych tu
informacji,
niemniej jednak z uwagi na to, ze
zagadnienia zwišzane z szeroko rozumiana psychologia dotyczš miedzy innymi
naszych
osobistych przeżyć i uczuć,
zastrzegam sobie prawo wtršcania się w przypadkach ewidentnego naruszania tzw.
netykiety i
ogólnie przyjętych
zasad współżycia. W szczególnoœci możemy sobie wzajemnie pomagać i radzić, ale
nie
oceniać, krytykować czy
wyœmiewać lub obrażać innych!
Również wszelkie dalsze przesyłanie listów nadesłanych na listę wymaga
wczeœniejszej zgody
ich autora.

Lista jest polskojęzyczna, wiec piszmy po polsku. Jednoczeœnie starajmy się nie
używać
znaków diakrytycznych,
czyli polskich liter z "ogonkami". Niektóre zagraniczne serwery i programy
pocztowe nie
obsługujš poprawnie polskich
liter i wiadomoœć może być nieczytelna.

Nie wysyłajmy żadnych załšczników (attachments) na listę!!! Zwłaszcza żadnych
plików
graficznych, multimedialnych
czy programów! Naraża to innych uczestników listy na dodatkowe koszty, zwłaszcza
użytkowników modemów.

Nie cytujmy w całoœci listów na które odpowiadamy, tylko poszczególne fragmenty.

FAQ pl.sci.psychologia:

Poczatkowo moze to byc grupa ogolna dla wszystkich interesujacych sie
psychologia lub zblizonymi do niej dziedzinami... Potem, w miare rozwoju
i checi moze podzielic sie na poszczegolne, bardziej wyspecjalizowane
kierunki jak np.
pl.sci.psychologia.spoleczna
pl.sci.psychologia.psychoterapia
pl.sci.psychologia.patologie
czy tez cokolwiek Wam przyjdzie do glowy...

Wielu z nas interesuje sie mechanizmami rzadzacymi zachowaniem
czlowieka, mozemy wspolnie pozastanawiac sie nad niektorymi problemami,
wyjasniac watpliwosci, dzielic sie ciekawymi spostrzezeniami...
Psychologia ma obecnie silny wplyw na takie kierunki jak marketing,
reklama, negocjacje i wiele innych, jej prawa sa wciaz obecne w naszym
zyciu...

Jezeli chcialbys sie dowiedziec czegos lub porozmawiac z innymi o
technikach manipulacji, o negocjacjach, o patologiach czy tez na
przyklad o roznicy plci zaglosuj na te grupe :-))))

1. Data: 2000-05-07 14:40:39

Od: "kingall" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego nie wolno krytykować i oceniać ?
K.

1. Data: 2000-05-07 18:38:50

Temat: Re: Cy ten bot juz działa?
Od: Grzegorz Dziewulski <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kingall napisała:

> Dlaczego nie wolno krytykować i oceniać ?
> K.

A to pytanie do twórców tamtej listy majlingowej....
Na pl.sci.psychologia wolno ;)))))))
pyzdra
Greg

1. Data: 2000-05-07 23:10:34

Od: "Mariusz K. Grzeca" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 7 May 2000, Grzegorz Dziewulski wrote:

Dziala, ale nic nie wysyla, bo nie ma czego - jakis czas temu prosilem
o napisanie tekstu "powitalnego" (sam nie mialem wtedy czasu, by sie
tym zajac/zainteresowac). Pojawila sie na grupie pierwsza, wymagajaca
dopracowania wersja i nic wiecej. Na priva tez nie dostalem gotowej,
ostatecznej wersji (chyba, ze ktos usilowal cos wyslac w ciagu ostatniego
tygodnia - nie doszlo, moj serwer byl martwy). Sam tego nie napisze, bo
mam w tej chwili zlamana reke i ciezko mi sie stuka jedna reka. Bot
zacznie funkcjonowac gdy bedzie mial co wysylac - wiec do roboty panie
i panowie ;-)

> FAQ pl.sci.psychologia:
<snip>

FAQ = Frequently Asked Questions
Tu nie ma zadnych pytan (ani odpowiedzi), wiec to nie FAQ ;-)

Piszemy prace i potrzebne materialy.
poszukiwanie wrazen
Czym jest dla was KARIERA?
To sie nazywa miec szczescie !