To już 5 dzień...

11. Data: 2004-02-24 10:24:18

Temat: Re: To już 5 dzień...
Od: "netka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Musta" <mustafa8[usun]@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:c1f1s6$287u$1@news2.ipartners.pl...
> e nie jest tak zle, bo prawie tam niema wegli

No rzeczywiści nie jest tak źle bo dzisiaj stanęłam
na wagę a tam znowu ubyło 1 kg. Troszkę się martwię,
że tempo zbyt szybkie...

> na pewno? bo do wedlin drobiowych dodaje sie cukry.

Na pewno :) Właśnie chciałam się z Wami tym podzielić.
Morlinki są produktami dla dzieci (reklamują się w TV)
Moja 2letnia córka się nimi zajada. A że teraz sprawdzam
co wchodzi w skład wszystkich produktów jakie mam w
lodówce, sprawdziłam również i to a tam jest napisane,
że polędwica z indyka ma: na 100g produktu - białko 21g,
węglowodany 0g, tłuszcze 0,5 g. :) Z parówkami ale tymi
bez sera, jest podobnie( więcej białka i tłuszczu). Nie powiem
dokładnie jak bo już zniknęły z lodówki.Także można się nimi
zajadać - imho

> ten ryz to powinien byc dziki a nie brazowy (dziki ryz poznasz po cenie)

Właśnie coś mi się nie zgadzało z tym ryżem( węglowodany+tłuszcz)
ale byłam pewna, że gdzieś wyczytałam, że jest dozwolony.
Wczoraj poszperałam drugi raz i rzeczywiście nie ma nigdzie
wzmiani o nim...A dziki rzeczywiście drogi.... :-(

> zostaw same wazywa - pyszne sa gotowane na parze i szybciej sie je
robi.

I chyba tak zrobię :) przynajmniej do wypłaty ;))))

Pzdrawiam i miłego dzionka zyczę
netka