To moj wlasny watek

1. Data: 2005-05-04 20:31:05

Temat: To moj wlasny watek
Od: HardStyler <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niech nikt tutaj nie pisze, bo to moj watek. Kocham go takiego jakim
jest... Niewazne zreszta - ide spac za pare chwil :)

Pzdr,
HS.
--
"Hardy...jakbyś Ty tak kurna robił dobrych uczynków co postów pisał...to
by z ciebie był wspaniały człowiek!" (c) Robercisz

1. Data: 2005-05-04 21:03:10

Temat: Re: To moj wlasny watek
Od: "Marta" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niech nikt tutaj nie pisze, bo to moj watek. Kocham go takiego jakim
> jest... Niewazne zreszta - ide spac za pare chwil :)

za bardzo Cię lubię, żeby wątku nie zbezcześcić:)
wywal starego miśka, weź w ręce prawdziwe kobiety HS:)
M.:)))

1. Data: 2005-05-05 12:42:36

Od: HardStyler <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta napisał(a):
> za bardzo Cię lubię, żeby wątku nie zbezcześcić:)
> wywal starego miśka, weź w ręce prawdziwe kobiety HS:)
:)))

Ja tak sie staram, aby mnie nie lubiano :)

Pzdr,
HS.

--
"Hardy...jakbyś Ty tak kurna robił dobrych uczynków co postów pisał...to
by z ciebie był wspaniały człowiek!" (c) Robercisz

enneagram
Nie potrafię zapomnieć
Halo, jest tu ktoś normalny?
arbitraż mitu w seksuologii