życie jest piękne, gdy żyć się umie...

1. Data: 2005-05-04 20:32:26

Temat: życie jest piękne, gdy żyć się umie...
Od: "Paula" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dla wszystkich zrezygnowanych, samotnych, "pozbawionych sensu życia" :

"Do zapadłej mieściny, gdzie mieszkałaś od dziecka,
pewnej wiosny z Paryża Ci przysłano ten wzór,
w sukni tej powłoczystej byłaś taka nieziemska
jak daleka księżniczka z krain baśni i wód.

W tej mieścinie półsennej wiecznie śniłaś o balu,
o karetach, o salach, gdzie muzyka i blask.
I jak często nocami w rozjarzonym Wersalu
pięknych książąt w ramionach oszałamiał Cię walc.

Ta przenudna mieścina żadnych balów nie znała,
żadnych karet, salonów, gdzie Twych snów krążył rój,
biegły lata i zwiędła Twoja suknia wspaniała
ten wyśniony, wymarzony, paryski ten strój.
Lecz się wreszcie ziściły Twoje sny o tym niebie
miałaś suknię na sobie, w ręku fiołki i bez,
I dwaj czarni panowie, którzy przyszli po Ciebie
w wielkiej, czarnej karecie powieźli Cię gdzieś.

Chwiały się pióropusze dzikim koniom na głowie,
dym kadzidła nad Tobą unosił się w dal,
tak wiosną w karecie rządowej
pojechałaś do Boga, do Boga na bal..."

1. Data: 2005-05-04 20:42:19

Temat: Re: życie jest piękne, gdy żyć się umie...
Od: elgar_mail <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 4 May 2005 22:32:26 +0200, Paula wrote in

> Dla wszystkich zrezygnowanych, samotnych, "pozbawionych sensu życia" :
>
> "Do zapadłej mieściny, gdzie mieszkałaś od dziecka,

Jeśli to miało tchnąć optymizmem, to przemyśl to jeszcze.

elgar

1. Data: 2005-05-04 21:22:45

Od: "eTaTa" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "elgar_mail" <e...@b...pl> napisał w wiadomości
> On Wed, 4 May 2005 22:32:26 +0200, Paula wrote in

> Jeśli to miało tchnąć optymizmem, to przemyśl to jeszcze.
>
> elgar

A czemu "dwaj czarni panowie"?

Czy Wam te murzyny z głów nie wylezą?

ett

1. Data: 2005-05-04 21:33:42

Od: "jbaskab" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paula" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> Dla wszystkich zrezygnowanych, samotnych, "pozbawionych sensu życia" :

Na całe szczęście zrezygnowanie, smotność i brak sensu dzisiaj mnie nie
meczą:)

Aska

1. Data: 2005-05-04 21:41:56

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jbaskab" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

[...]

Jak się żeś pojawiła była, to korzystając z okazji przepraszam za
niedokończony wątek ... jakoś tak zapał uszedł ze mnie do ciągnięcia go
dalej.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

P.S.
Jeszcze się kiedyś policzymy :)

1. Data: 2005-05-04 22:11:40

Od: elgar_mail <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 4 May 2005 23:22:45 +0200, eTaTa wrote in

> A czemu "dwaj czarni panowie"?
>
> Czy Wam te murzyny z głów nie wylezą?
>
> ett

no, wiesz
tak sobie żartować z kadzidła

elgar

1. Data: 2005-05-04 22:13:56

Od: elgar_mail <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 4 May 2005 23:41:56 +0200, Przemysław Dębski wrote in

> [...]
>
> Jak się żeś pojawiła była, to korzystając z okazji przepraszam za
> niedokończony wątek ... jakoś tak zapał uszedł ze mnie do ciągnięcia go

Korzystając z okazji doniosę, że Asia została wygryziona sprzed komputera
zanim zdążyła cokolwiek.

> P.S.
> Jeszcze się kiedyś policzymy :)

Mało nas, mało nas... a im więcej, tym weselej ;)

elgar

1. Data: 2005-05-04 22:25:47

Od: "eTaTa" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jasność :-)

Mi się ten wiersz podoba. Nie bujam! Na mój dusik.

Elgar może mnie Ty wybawisz z tych durnot faceckich?

Już mnie tristan strofowała,
ale może to jakieś obszeszyn, bo ja tu wśród kobiet...
no powiedzmy :-)) wegetuje.

A teraz pomimo późnej pory i jeszcze dwie, plus Ty.

A samce mają ostre kły, jak widać nie po mnie.
:-))

ett

1. Data: 2005-05-04 22:36:11

Od: elgar_mail <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 5 May 2005 00:25:47 +0200, eTaTa wrote in

> Elgar może mnie Ty wybawisz z tych durnot faceckich?

w czemrzecz? na fizykę nie zaszedłszy, albowiem latawcowałam dziś

> Już mnie tristan strofowała,
> ale może to jakieś obszeszyn, bo ja tu wśród kobiet...
> no powiedzmy :-)) wegetuje.

A to nie może być!

> A teraz pomimo późnej pory i jeszcze dwie, plus Ty.

mnie już nie ma - ja już śpię :)
rano spodziwając się najazdu

> A samce mają ostre kły, jak widać nie po mnie.
> :-))

oraz więcej plamek światłoczułych

a my za to mamy co innego

buona sera - dla Ciebie zmniejszę stężenie ;)

el

1. Data: 2005-05-04 23:17:18

Od: "eTaTa" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest przycisk w outloku...
Odpowiedzigłupie... bez sensu w to klikam

Przyjedź na ser...A!aaaaa! mam jeszcze ślimaki!
made in france, co to tu zbierały.

A buona mi nie straszna :-))

ekwiwalent

To moj wlasny watek