To na razie !

1. Data: 2002-07-05 13:51:22

Temat: To na razie !
Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ponieważ w niedzielę rano wyjeżdżam na 9 dni na Słowację w Małą Fatrę,
od zaraz
będę poza siecią, no chyba że dorwę Intenet Cafe w Rajeckich Teplicach
;-)).

Tak ze do przeczytania po powrocie. Już myśle ile to postów będzie do
przeczytania za tydzień ;-)).

Pozdrowienia.

Basia

2. Data: 2002-07-05 22:12:38

Temat: Re: To na razie !
Od: <A...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Zygmańska napisał(a) w wiadomości: ...
>Ponieważ w niedzielę rano wyjeżdżam na 9 dni na Słowację w Małą Fatrę,
>od zaraz
>będę poza siecią, no chyba że dorwę Intenet Cafe w Rajeckich Teplicach
>;-)).

Dorwij, dorwij napewno trafi się jakiś superwątek ;-)))

>Tak ze do przeczytania po powrocie. Już myśle ile to postów będzie do
>przeczytania za tydzień ;-)).

Aż strach się bać :-))

Ehhhh, życzę bardzo przyjemnego urlopu szczęściarze. Ja dopiero w sierpniu.

A.

3. Data: 2002-07-06 22:58:38

Od: u...@w...pl (Ula Michta) szukaj wiadomości tego autora

> Ponieważ w niedzielę rano wyjeżdżam na 9 dni na Słowację w Małą Fatrę,
>
> Pozdrowienia.
>
> Basia

Basia jak ja Ci zazdroszczę!!!

My właśnie wróciliśmy z Terchovej - też byliśmy 9 dni, było suuuper.
Życzę miłego wypoczynku.

Ula

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.soc.rodzina

Wciąż bardziej obcy?
Wracając do pożyczania samochodu - teraz to mam dopiero problem
słodko, dziecinnie i infantylnie
[moze spam] prosba o kontakt
Czy wszyscy faceci to ciarupiarze?