To pesymizm czy realizm!?

1. Data: 2013-07-14 10:55:18

Temat: To pesymizm czy realizm!?
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Polacy to najwięksi pesymiści świata. "Czeka nas bieda".

Choroby, bieda, niepewność - tego Polacy spodziewają się po przejściu na emeryturę.
Jesteśmy największymi pesymistami wśród badanych narodów - stwierdza "Gazeta Polska
Codziennie".

Ponad połowa ankietowanych nad Wisłą przyznała, że emerytura kojarzy im się kłopotami
ze zdrowiem, niezadowole­niem oraz niespełnieniem. Co trzeci spodziewa się wtedy
ciągłego braku pieniędzy.

Tymczasem ponad 65 proc. Polaków nie ma alternatywy do emerytury. Nie oszczędzamy w
tym celu z powodu kłopotów finansowych. Większość uczestników sondażu twierdzi, że
skłoniłaby ich podwyżka pensji.

O wiele więcej optymizmu ws. przyszłej emerytury wykazują Niemcy, Chińczycy i
Amerykanie - dodaje gazeta.

http://wyborcza.pl/1,91446,14270705,_Gazeta_Polska_C
odziennie___Na_starosc_czeka_nas_bieda.html

2. Data: 2013-07-14 16:42:38

Temat: Re: To pesymizm czy realizm!?
Od: e <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-14 10:55, m...@g...com pisze:

> Polacy to najwieksi pesymi?ci ?wiata. "Czeka nas bieda".
>
> Choroby, bieda, niepewno?ae - tego Polacy spodziewaj? sie po przej?ciu na
emeryture. Jeste?my najwiekszymi pesymistami w?ród badanych narodów - stwierdza
"Gazeta Polska Codziennie".

> Ponad po?owa ankietowanych nad Wis?? przyzna?a, ?e emerytura kojarzy im sie
k?opotami ze zdrowiem, niezadowole­niem oraz niespe?nieniem. Co trzeci spodziewa sie
wtedy ci?g?ego braku pieniedzy.

> Tymczasem ponad 65 proc. Polaków nie ma alternatywy do emerytury. Nie oszczedzamy w
tym celu z powodu k?opotów finansowych. Wiekszo?ae uczestników sonda?u twierdzi, ?e
sk?oni?aby ich podwy?ka pensji.

> O wiele wiecej optymizmu ws. przysz?ej emerytury wykazuj? Niemcy, Chinczycy i
Amerykanie - dodaje gazeta.

> http://wyborcza.pl/1,91446,14270705,_Gazeta_Polska_C
odziennie___Na_starosc_czeka_nas_bieda.html

Czy? nie s?yszymy od pewnego czasu, niemal codziennie,
?e czeka nas bieda?

Czy Balcerowicz nie k?óci sie zawziecie z Rostowskim?
(tak jakby im samym bieda mog?a zagroziae ;)

Doskonale pamietam pierwsz? mowe Balcerowicza;
'za kilka lat wszystkim bedzie lepiej'.
Nastepnie "dostali?my" po 1 ?wiadectwie udzia?owym/osobę
do kupienia po 50 z? od sztuki ;))
trzymam swoje gdzie? w szufladzie na pami?tke.

A lepiej owszem by?o, Balcerowiczowi, bankom,
styropianowcom, urzedom skarbowym i doradcom podatkowym.

Potem zmieniono ustawe emerytaln? i prawo zacze?o
dzia?aae wstecz i z pominieciem praw nabytych.
Np. 0,7 za lata pracy matek na urlopach wychowawczych z lat 70-90.
I wiele, wiele innych praw.

Skoro zrobiono to raz czy dwa, to na pewno da sie zrobiae
X razy. Wam te? to zrobi?! ;)

Czy prof. Leokadia Oreziak ma racje czy nie ma?

> http://www.tvn24.pl/inny-punkt-widzenia,37,m/leokadi
a-oreziak,332370.html

Ponadto; w tym polskim piekie?ku, je?li ju? musimy ?yae w kapitalizmie
typu latynoamerykanskiego

http://www.globalresearch.ca/latin-america-s-twenty-
first-century-capitalism-and-the-us-empire/22223

to dlaczego nie t?umaczy sie prostemu ludowi ?e je?li wzbogac? sie ci
bli?ej koryta, to i tym na których sie wzbogacili mo?e byae lepiej
bo kupi? ich prace i us?ugi (za grosze).

Ca?y problem w tym, ?e_dora 1/4 nie. Gdy ju? wyssaj? wszystko z tego
jajeczka, nie omieszkaj? wyrzuciae wydmuszke na ?mietnik (historii)
i poszukaae nastepnych 1/4 róde? po?ywnego bia?ka.

By?o te? co? o zdrowiu i jego ochronie?

Po raz pierwszy prosto i na temat "Sk?d sie bior? kolejki do
specjalistów?" /Anna Jarosz/ w aktualnym (8)numerze miesiecznika "Zdrowie".

> http://www.poradnikzdrowie.pl/gazety/zdrowie/7/2013/

zrozumia?am, ?e nawet w razie powa?nej choroby
i nawet je?li zrobie badania prywatnie,
a potem zaniose je "mojemu" lekarzowi
czy nawet specjali?cie,
to moje sk?adki zdrowotne pójd? sie bujaae na drzewo.

Sposób na emerytów? Jak najbardziej tak! ;)
A wiec emerycie, umiesz liczyae - licz na siebie.
Bo panstwu jest na reke by? zszed? jak najszybciej.

ps. Kto? pamieta jeszcze ten tekst? ;):
"emeryci i renci?ci wspomagajcie Partie czynem
- umierajcie przed terminem!"

3. Data: 2013-07-14 17:11:11

Temat: Re: To pesymizm czy realizm!? /edycja!:)/
Od: e <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wysyłam jeszcze raz bo chyba mój czytnik zaraził się od Twojego jakimś
innym zestawem czcionek. Mało doświadczona ostatnio jestem... :)

> [...]

Amerykanie - dodaje gazeta.

> http://wyborcza.pl/1,91446,14270705,_Gazeta_Polska_C
odziennie___Na_starosc_czeka_nas_bieda.html

Czyż nie słyszymy od pewnego czasu, niemal codziennie,
że czeka nas bieda?

Czy Balcerowicz nie kłóci się zawzięcie z Rostowskim?
(tak jakby im samym bieda mogła zagrozić ;)

Doskonale pamiętam pierwszą mowę Balcerowicza;
'za kilka lat wszystkim będzie lepiej'.
Następnie "dostaliśmy" po 1 świadectwie udziałowym/osobę
do kupienia po 50 zł od sztuki ;))
trzymam swoje gdzieś w szufladzie na pamiątkę.

A lepiej owszem było, Balcerowiczowi, bankom,
styropianowcom, urzędom skarbowym i doradcom podatkowym.

Potem zmieniono ustawę emerytalną i prawo zaczęło
działać wstecz i z pominięciem praw nabytych.
Np. 0,7 za lata pracy matek na urlopach wychowawczych z lat 70-90.
I wiele, wiele innych praw.

Skoro zrobiono to raz czy dwa, to na pewno da się zrobić
X razy. Wam te? to zrobią! ;)

Czy prof. Leokadia Oręziak ma rację czy nie ma?

> http://www.tvn24.pl/inny-punkt-widzenia,37,m/leokadi
a-oreziak,332370.html

Ponadto; w tym polskim piekiełku, jeśli już musimy żyć w kapitalizmie
typu latynoamerykańskiego

http://www.globalresearch.ca/latin-america-s-twenty-
first-century-capitalism-and-the-us-empire/22223

to dlaczego nie tłumaczy się prostemu ludowi że jeśli wzbogacą się ci
bliżej koryta,
to i tym na których się wzbogacili może być lepiej
bo kupią ich pracę i usługi (za grosze).

Cały problem w tym, że_doraźnie.
Gdy ju? wyssają wszystko z tego jajeczka, nie omieszkają wyrzucić
wydmuszkę na śmietnik (historii)
i poszukać następnych źródeł pożywnego białka.

Było też coś o zdrowiu i jego ochronie?

Po raz pierwszy prosto i na temat "Skąd się biorą kolejki do
specjalistów?" /Anna Jarosz/
w aktualnym (8)numerze miesięcznika "Zdrowie".

> http://www.poradnikzdrowie.pl/gazety/zdrowie/7/2013/

zrozumiałam, że nawet w razie poważnej choroby
i nawet jeśli zrobię badania prywatnie,
a potem zaniosę je "mojemu" lekarzowi
czy nawet specjaliście,
to moje składki zdrowotne pójdą się bujać na drzewo.

Sposób na emerytów? Jak najbardziej tak! ;)
A więc emerycie, umiesz liczyć - licz na siebie.
Bo państwu jest na rękę byś zszedł jak najszybciej.

ps. Ktoś pamięta jeszcze ten tekst? ;):
"emeryci i renciści wspomagajcie Partię czynem
- umierajcie przed terminem!"

4. Data: 2013-07-14 17:39:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 14 Jul 2013 16:42:38 +0200, e napisał(a):

> [...]
> a potem zaniose je "mojemu" lekarzowi
> czy nawet specjali?cie,
> to moje sk?adki zdrowotne pójd? sie bujaae na drzewo.

Na pewno słyszysz ciągle o profilaktyce RAKA - piersi, macicy itp. Te
świetlane programy profilaktyczne, finansowane z Unii czy innych tam
ciemnych źródeł, kosztują krocie. Ktoś na nie dostaje pieniądze, czyli ktoś
MA PŁACONE.
"Zapraszamy Panią na bezpłatne badanie..." - ha, ktoś o Tobie pomyślał,
czujesz się jak ktoś, o kogo się tu dba, o czyje zdrowie sie troszczy, kto
jest jakoś tam ważny w całej tej prozdrowotnej maszynerii...
I co dalej?
Ano dalej, jeśli "program profilaktyczny" wykryje kobiecie np raka macicy,
to... zaczyna się czysty real: najmniej 5 miesięcy bujania się od lekarza
do lekarza, od kolejki do kolejki, aby wreszcie po min. pół roku (!)
dochrapać się w ogóle DIAGNOZY.
No i wtedy zaczynają się dopiero (!) REALIA, w których człowiek staje się
śmieciem, przeszkodą, jakimś tam numerem w kolejce. O ile w ogóle doczeka
leczenia, to jego szanse na WY-leczenie zdążają do zera w postępie
geometrycznym z każdym zmarnowanym w kolejce tygodniem...
--
XL "Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,

5. Data: 2013-07-14 21:15:14

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-14 17:39, Ikselka pisze:

> [...]
> leczenia, to jego szanse na WY-leczenie zdążają do zera w postępie
> geometrycznym z każdym zmarnowanym w kolejce tygodniem...

No cóż, w kapitalizmie człowiek się liczy najmniej. Jak ja słyszę
pogróżki w mediach o widmie całkowitego braku opieki zdrowotnej dla
Polaków z powodu wyjazdów lekarzy za granicę to nie wiem co teraz za
baran zatrudnia lekarza i każe mu w gabinecie rozwiazywać krzyżówki bo
sobie umyślił limity przyjęć na kilka/naście osób dziennie.. Ktoś za tą
"reformę" SZ powinien trafić do kryminału.

6. Data: 2013-07-14 22:40:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 14 Jul 2013 21:15:14 +0200, Trybun napisał(a):

> (...) lekarza i każe mu w gabinecie rozwiazywać krzyżówki bo
> sobie umyślił limity przyjęć na kilka/naście osób dziennie.. Ktoś za tą
> "reformę" SZ powinien trafić do kryminału.

Ten sam, co rozdziela prawo do prywatnej praktyki - tam jakoś limitów nie
ma.

7. Data: 2013-07-15 11:04:39

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-14 22:40, Ikselka pisze:

> Ten sam, co rozdziela prawo do prywatnej praktyki - tam jakoś limitów nie
> ma.

Wygląda na to że ten interes zwany "służbą zdrowia" zmierza w jednym
kierunku - leczenia się pacjenta za fundusze z własnej kieszeni.
Pieniądze ze składek ubezpieczonych pójdą na utrzymanie etatów
lekarskich i kosztownego pośrednika na linii pacjent-lekarz - NFZ. To
jest cel tych wszystkich przeprowadzanych do tej pory reform S.Z.

Biznes przyszłości
A wiecie że na wniosek kleru sejm pracuje nad zaostrzeniem prawa antyaborcyjnego? Będzie takie jak tu...
Szkodzi
Ortodoksi żydowscy przeciwko Izraelowi?! WOW!