Biznes przyszłości

1. Data: 2013-07-14 10:52:11

Temat: Biznes przyszłości
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Starzejące się społeczeństwo otwiera nowe możliwości biznesowe. Odkryły to trzy
japońskie firmy, które właśnie ogłosiły, że będą rozbudowywać swoje zakłady. Na czym
teraz mają zamiar zarabiać? Na pieluchach dla dorosłych - informuje portal qz.com.

Według japońskiej gazety "Nikkei" popyt na pieluchy dla dorosłych w 2020 będzie
wyższy niż na pieluszki dla dzieci. Nic dziwnego, że producenci postanowili ten fakt
wykorzystać.

Już teraz popyt na ten produkt rośnie rocznie o 6-10 proc. Wartość tego rynku w
Japonii wynosi ok. 140 mld jenów rocznie.

To lukratywny biznes, nie tylko ze względu na starzenie się społeczeństwa. Pieluchy
dla dorosłych są średnio 2,5 raza droższe niż te dla dzieci, głównie z powodu
wysokich marż. Producenci mogą też liczyć na stały rynek zbytu: zamówienia ze
szpitali czy domów opieki.

http://www.sfora.biz/Na-tym-bedzie-sie-teraz-zarabia
c-Poszukiwany-towar-a57684

2. Data: 2013-07-14 11:59:06

Temat: Re: Biznes przyszłości
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 14 Jul 2013 01:52:11 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> [...]
dla dorosłych są średnio 2,5 raza droższe niż te dla dzieci, głównie z powodu

Bezedura - po prostu kupa dorosłego jest 2,5 raza większa niż dziecka, to i
pielucha większa :-)))
--
XL "Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,

3. Data: 2013-07-14 12:02:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 14 Jul 2013 11:59:06 +0200, Ikselka napisał(a):

> Bezedura - po prostu kupa dorosłego jest 2,5 raza większa

STATYSTYCZNIE, he he :-)

> niż dziecka, to i
> pielucha większa :-)))

j.p.

4. Data: 2013-07-14 12:29:28

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
> Według japońskiej gazety "Nikkei" popyt na pieluchy dla dorosłych w 2020
> będzie wyższy > niż na pieluszki dla dzieci. Nic dziwnego, że producenci
> postanowili ten fakt wykorzystać.

Ludzie chcą na siłę, choćby o parę lat przedłużyć sobie życie, nie patrząc
czy to jest sensowne ;-(

5. Data: 2013-07-14 12:50:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 14 Jul 2013 12:29:28 +0200, zdumiony napisał(a):

> Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

> Ludzie chcą na siłę, choćby o parę lat przedłużyć sobie życie, nie patrząc
> czy to jest sensowne ;-(

Ja bez ";-)" uważam, ze to bezsens.

6. Data: 2013-07-14 13:21:57

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja bez ";-)" uważam, ze to bezsens.

Obawiam się rozwoju medycyny. Słyszałem już o "przeszczepianiu głów" zdaje
się po prostu przyszycia głowy do innego bezwładnego ciala. Najgorzej będzie
gdy będą umieli samą głowę bez ciała utrzymywać przy życiu dowolnie długo.

7. Data: 2013-07-14 13:29:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 14 Jul 2013 13:21:57 +0200, zdumiony napisał(a):

> Obawiam się rozwoju medycyny. Słyszałem już o "przeszczepianiu głów" zdaje
> się po prostu przyszycia głowy do innego bezwładnego ciala.

No, linkowąłam tutaj niedawno :-)

> Najgorzej będzie
> gdy będą umieli samą głowę bez ciała utrzymywać przy życiu dowolnie długo.

To akurat nie jest takie znowu złe - byle mądre głowy przetrzymywali, bo
mądrych głów wciąż brak ;)

8. Data: 2013-07-14 13:33:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 14 Jul 2013 13:29:22 +0200, Ikselka napisał(a):

> To akurat nie jest takie znowu złe - byle mądre głowy przetrzymywali, bo
> mądrych głów wciąż brak ;)

...miałby sobie człek z kim w grupach pogadać - np z takim Einsteinem
czy... ;-)

9. Data: 2013-07-14 13:48:36

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To akurat nie jest takie znowu złe - byle mądre głowy przetrzymywali, bo
> mądrych głów wciąż brak ;)

Wyobrażasz sobie taki horror? Głowy na patykach?

10. Data: 2013-07-14 17:22:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 14 Jul 2013 13:48:36 +0200, zdumiony napisał(a):

> Wyobrażasz sobie taki horror? Głowy na patykach?

Dlaczego na patykach? Nie masz lepszych wizji?
:-)
--
[...]

A wiecie że na wniosek kleru sejm pracuje nad zaostrzeniem prawa antyaborcyjnego? Będzie takie jak tu...
Szkodzi
Ortodoksi żydowscy przeciwko Izraelowi?! WOW!
Kowalem swego losu...