To powiesilam..... :-)

1. Data: 2002-10-25 09:06:19

Temat: To powiesilam..... :-)
Od: "Joanna Huzarska" <a...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Udalo sie w koncu 'powiesic' kilka obrazkow z lata.... Oczywiscie wszystki z
tzw. ogrodu dzialkowego.:-)
Obrazki nie sa podpisane, bo jak sie juz chwalilam nie raz... odrozniam roze
od swierku :-)
Jesli wyrazicie chec nzawania moich roslinek.... sprawicie mi wielka radosc
!

Asia
http://www.best-dog.net/acubenes/galeryjka/

2. Data: 2002-10-25 10:41:02

Temat: Re: To powiesilam..... :-)
Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Huzarska wrote:

> Udalo sie w koncu 'powiesic' kilka obrazkow z lata.... Oczywiscie wszystki z
> tzw. ogrodu dzialkowego.:-)
Wczoraj wieczorem wybierałem letnie zdjęcia z ogrodu do pokazania
na WWW. Tak jako wspomnienie lata.
No i dziś widzę u Ciebie realizację mojego pomysłu.Telepatia czy co?
Niektóre kwiaty i ujęcia mam bardzo podobne, wrzosy wręcz prawie
identyczne. Tylko u Ciebie jest to w znacznie większej skali. Więcej
obrazków i piękniejsze.
Obejrzałem z przyjemnością.
Krzysztof
P.S.
Ale ja mam ładniejsze nocne niebo. To co? Pokazać?

3. Data: 2002-10-25 10:52:12

Od: "Rafal Wolski" <r...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> P.S.
> Ale ja mam ładniejsze nocne niebo. To co? Pokazać?

Pewnie, że pokazać :-)

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://ogrody.agrosan.pl/ strona naszej grupy

4. Data: 2002-10-25 10:58:37

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafal Wolski napisał:

> Pewnie, że pokazać :-)

W poniedziałek powieszę wszystko, zobaczycie że podobne w zamyśle.

Pozdrawiam,
Krzysztof
P.S.
Spora część wrzosów to te od Ciebie

5. Data: 2002-10-25 11:10:30

Od: "Joanna Huzarska" <a...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wczoraj wieczorem wybierałem letnie zdjęcia z ogrodu do pokazania
> na WWW. Tak jako wspomnienie lata.
> No i dziś widzę u Ciebie realizację mojego pomysłu.Telepatia czy co?
A nie wiem, nie wiem.... :-)))

> Niektóre kwiaty i ujęcia mam bardzo podobne, wrzosy wręcz prawie
> identyczne. Tylko u Ciebie jest to w znacznie większej skali. Więcej
> obrazków i piękniejsze.
> Obejrzałem z przyjemnością.
Dziekuje bardzo :-)))
Az sie zaczerwienilam....

> Ale ja mam ładniejsze nocne niebo. To co? Pokazać?
Pewnie !!!!! Czekam z niecierpliwoscia !

Asia

6. Data: 2002-10-25 11:48:01

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tylko moze powies tak, zeby sie szybciej otwieraly, Asi zdjecia piekne, ale
korzystajac z modemu trudno wszystkie obejrzec.
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

<3...@m...agh.edu.pl>...

7. Data: 2002-10-25 11:56:40

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesia Karpowicz napisała:

> Tylko moze powies tak, zeby sie szybciej otwieraly, Asi zdjecia piekne, ale
> korzystajac z modemu trudno wszystkie obejrzec.
Wiesiu,
u mnie zdjęcia Asi też wolno "wchodzą", tak więc jest szansa
że moje będą dla Ciebie po tej szybszej stronie sieci.
Krzysztof

8. Data: 2002-10-25 13:11:19

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Huzarska" <a...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
roze
> od swierku :-)
> Jesli wyrazicie chec nzawania moich roslinek.... sprawicie mi wielka

Joanno. Te owady na różach to Ogrodnica niszczylistka. Piekny chrząszcz
ale zżera liscie i płatki kwiatów a nawet zawiązki drzew owocowych. Jaja
składa do ziemi a wylęgłe larwy (pędraki) uszkadzają części podziemne
(korzenie, cebule, bulwy), a w szczególności korzonki truskawek.
Lepiej jej tzn. ogrodnicy nie namnażaj. Zdjątka bjutiful.
Ja...cki

9. Data: 2002-10-25 16:26:25

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
roze
> od swierku :-)
> Jesli wyrazicie chec nzawania moich roslinek.... sprawicie mi wielka

Fajne zdjęcia (ogród też), rośnie konkurencja dla Rafała.
;-)))
--
Pozdr. Jerzy Nowak
PS

10. Data: 2002-10-25 17:35:22

Od: "Joanna Huzarska" <j...@p...onte.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Joanno. Te owady na różach to Ogrodnica niszczylistka. Piekny
chrząszcz
> ale zżera liscie i płatki kwiatów a nawet zawiązki drzew owocowych.

Byl jeden, a moze jadna ? :-)... Mowisz, ze to taka paskuda !!! To ja
odpilnuje .... i podrzuce na kompost ;-) Dziekuje...
Piszac o nazywaniu elementow na obrazkach myslalam tylko o roslinkach, a Ty
!... Taka frajda !!!! Dziekuje bardzo :-)))

> Lepiej jej tzn. ogrodnicy nie namnażaj. Zdjątka bjutiful.
Udusze paskude !

Dziekuje
Asia

Mszyce
Mszyce
Kamienie
Prośba do --- FACHOWCÓW --- dot. budowy oczka wodneg
** Gdzie sadzonki żeń-szenia **