Toksyny w tluszczu

1. Data: 2000-05-02 15:09:04

Temat: Toksyny w tluszczu
Od: Włodzimierz Senicz <w...@u...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy tluszcz zawiera produkty przemiany materii?. W wielu publikacjach
spotkalem sie ze stwierdzeniem zaniechania usuwania produktow przemiany
materii przez organizm a magazynowanie ich w komorkach tluszczowych przy
okazji wypelniania ich tluszczem. Czy wynika z tego ze tluszcz zwierzecy
jest przesycony produktami przemiany materii?. Czy spozywajac taki
tluszcz doprowadzimy do kumulacji tych toksyn?. Bede wdzieczny za
wyczerpujaca informacje. Wlodzimierz.

2. Data: 2000-05-02 21:31:37

Temat: Re: Toksyny w tluszczu
Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Włodzimierz Senicz napisał(a) w wiadomości:
<3...@u...org.pl>...

>okazji wypelniania ich tluszczem. Czy wynika z tego ze tluszcz zwierzecy
>jest przesycony produktami przemiany materii?. Czy spozywajac taki
>tluszcz doprowadzimy do kumulacji tych toksyn?.

Dokladnie tak. Tak bylo wlasnie z DDT czy dioksynami.
Toksyny nie zawsze sie kumuluja, spora ich czesc wydalamy, bo w przeciwnym
razie juz dawno by nas nie bylo na swiecie.

Adam B.

3. Data: 2000-05-03 10:09:21

Od: "Jacenty" <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Włodzimierz Senicz napisał(a) w wiadomości:
<3...@u...org.pl>...

Mnie też to nurtuje. Zakładając jednak, że się nie tyje, to te
(ewentualnie) spożywane toksyny będą wydalane. Druga sprawa, to ile jest
tych toksyn. W tłuszczu u człowieka, zapewne sporo, ale u tucznika, który
żyje kilka m-cy, nie zdąży się chyba za dużo uzbierać.
Jacenty

4. Data: 2000-05-04 06:48:55

Temat: Odp: Toksyny w tluszczu
Od: "* piotr'ek *" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Myślcie tak dalej, a w paranoje wpadniecie.

--
Umrzyj młodo! Zostaw atrakcyjne zwłoki.
Inż nauk medycznych Piotr'ek N. - Volna Republika Olkusz

5. Data: 2000-05-04 08:58:56

Od: Włodzimierz Senicz <w...@u...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adamus wrote:

> Dokladnie tak. Tak bylo wlasnie z DDT czy dioksynami.
> Toksyny nie zawsze sie kumuluja, spora ich czesc wydalamy, bo w przeciwnym
> razie juz dawno by nas nie bylo na swiecie.

Dzieki za trafna uwage o dioksynach. Jak donosza postni w pierwszym
okresie postu bardzo sie zle czuja. To chyba toksyny z tluszczu i zlogu
tak ich zalatwiaja?.

6. Data: 2000-05-04 09:02:22

Od: KO <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Włodzimierz Senicz napisał(a):

> Dzieki za trafna uwage o dioksynach. Jak donosza postni w pierwszym
> okresie postu bardzo sie zle czuja. To chyba toksyny z tluszczu i zlogu
> tak ich zalatwiaja?.

Nie sądzę. Takie toksyny mają raczej _dość_ długi czas działania.

Krzysiek Okon, MD

7. Data: 2000-05-04 09:02:36

Od: Włodzimierz Senicz <w...@u...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacenty wrote:

> [...]
> tych toksyn. W tłuszczu u człowieka, zapewne sporo, ale u tucznika, który
> żyje kilka m-cy, nie zdąży się chyba za dużo uzbierać.

Mysle ze tuczniki szybko przybierajac na wadze szybko tez gromadza
toksyny w tluszczu. I mniejsza z chemia. Ta mozna ograniczyc. Ale
odpadki z przemiany materii!!!!!! To jest zrodelko trucizn trafiajacych
do tluszczyku i innych tkanek. Jak pamietam toswinia sie nie poci wiec
wszystko idzie przez watrobe i nereczki. Mniam mniam .

8. Data: 2000-05-04 10:24:51

Od: "Jacenty" <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Włodzimierz Senicz napisał(a) w wiadomości:
<3...@u...org.pl>...
>Mysle ze tuczniki szybko przybierajac na wadze szybko tez gromadza
>toksyny w tluszczu.
Tak, ale w krótkim okresie, tzn tylko w czasie przybierania na wadze, bo
potem kończy się ich życie.

> Jak pamietam toswinia sie nie poci wiec
>wszystko idzie przez watrobe i nereczki. Mniam mniam .
Potwierdzam
Jacenty

9. Data: 2000-05-04 10:33:37

Od: "* piotr'ek *" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Dzieki za trafna uwage o dioksynach. Jak donosza postni w pierwszym
> okresie postu bardzo sie zle czuja. To chyba toksyny z tluszczu i zlogu
> tak ich zalatwiaja?

Nie. To brak normalnego żarcia.

--
Umrzyj młodo! Zostaw atrakcyjne zwłoki.
Inż nauk medycznych Piotr'ek N. - Volna Republika Olkusz
Reklamowe h(sh)ity: www.nowakowski.gdynia.top.pl
Piszac do mnie usun: BIJ_SPAMERA z adresu.

ZZSK
psychoakustyka
tradzik mlodzienczy - problem
Prąd elektr. :((