Tomigan - gdzie w Krakowie ?

1. Data: 2003-09-10 14:16:39

Temat: Tomigan - gdzie w Krakowie ?
Od: "Krzysztof Dec" <k...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Gdzie w Krakowie mozna kupic Tomigan ?
Jakie sa ceny\opakowania ?

Krzysztof Dec

2. Data: 2003-09-10 17:00:26

Temat: Re: Tomigan - gdzie w Krakowie ?
Od: "" <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Dec napisał:

> Gdzie w Krakowie mozna kupic Tomigan ?
Trochę nie na temat, ale mi udało się go znaleźć w jakiejś hurtowni
w okolicach Warszawy - przysłali mi pocztą
> Jakie sa ceny\opakowania ?
Gdzieś tak 135 zł za litr.
Jak nie znajdziesz, to polecam Ci Fernando 225 EC - jest to najnowszy
środek.

Pozdrawiam calvi

p.s. Szanownych (i szanowanych przeze mnie) "naturszczyków"
proszę (tylko proszę boletusie) o nieprzeszkadzanie -
Krzysztof chciał po prostu posmarować sobie włosy...

3. Data: 2003-09-10 17:32:52

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Jak nie znajdziesz, to polecam Ci Fernando 225 EC - jest to najnowszy
> środek.
>

> Krzysztof chciał po prostu posmarować sobie włosy...
hehe
na mendy najlepsze jest szare mydlo
i grosze kosztuje
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

4. Data: 2003-09-10 18:54:03

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> proszę (tylko proszę boletusie) o nieprzeszkadzanie -
> Krzysztof chciał po prostu posmarować sobie włosy...

To może od razu niech szuka Fernanda,
bo 135 zł/litr Tomiganu jest podejrzanie
niską ceną.Wszystko co tanie jest beznadziejne.

Pozdrawia boletus

5. Data: 2003-09-11 06:40:12

Od: "calvi" <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

boletus napisał:
>      To może od razu niech szuka Fernanda,
>      bo 135 zł/litr Tomiganu jest podejrzanie
>      niską ceną.Wszystko co tanie jest beznadziejne.
Akurat podejrzenie jest nieuzasadnione, gdyż cena wynika z faktu,
że upłynął termin ochrony patentowej na Starane i w Izraelu
produkowany jest generic o identycznym składzie.
Nie chcę nikogo drażnić opisując, jaki okazał się skuteczny,
zapewniam tylko, że bardzo.
Cena faktycznie poraża, bo Starane w OBI bezczelnie sprzedawane jest
po 12 zł za buteleczkę 20 ml, chociaż w jakimś sklepiku na wsi
znalazłem go po jakieś 200zł za litr.
A Fernando faktycznie bardzo skuteczny i tani - kilkadziesiąt zł/l.
http://dowagro.com/pl/produits/product165.htm
No to tyle o smarowaniu włosów.
calvi

przesadznie piwoni i bukszpanu-teraz?