przesadznie piwoni i bukszpanu-teraz?

1. Data: 2003-09-10 11:29:30

Temat: przesadznie piwoni i bukszpanu-teraz?
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie :-)
znajomi muszą przesadzić piwonie i bukszpany - teraz, czyli w tym roku.
Nie mogą czekać na kolejne sezony.
Proszą mnie radę, a ja Was.
Teraz we wrześniu powinni to zrobić, czy odłożyć do października?

Pozdrawiam Krycha

2. Data: 2003-09-10 12:05:39

Temat: Re: przesadznie piwoni i bukszpanu-teraz?
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2003-09-10 13:19:12

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"krycha" <k...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> Nie mogą czekać na kolejne sezony.
> Proszą mnie radę, a ja Was.
> Teraz we wrześniu powinni to zrobić, czy odłożyć do października?

Ja bym posadzil teraz, zeby zdazyly sie choc troche przyjac
i przygotowac do zimy.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

4. Data: 2003-09-10 17:05:20

Od: "" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> :)
> nadmienie
> ze przesadzalem swoje piwonie tego roku wiosna

A czy powinno się je podciac po przesadzeniu? Dostałam, wlasnie troche
przyciete piwonie. Posadzilam (mam nadzieje, ze prawidłowo) i zasatanawiam sie
czy nie powinnam ich jednak jeszcze przyciac.

pozdrawiam
ania

5. Data: 2003-09-10 17:32:52

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
sie
> czy nie powinnam ich jednak jeszcze przyciac.

:)
wydaje mi sie
ze nawet powinno sie je przyciac
nie wiem jak u Was piwonie u mnie maja obwiedniete liscie
i juz na wierzchu sa przyszloroczne paki
:))))
z ostatnio zaobserwowanych anomalii
orzech siwy
z tydzien temu zgubil ostatni lisc
a wczoraj zauwazylem na nim
rozwijace sie nowe liscie
:)

6. Data: 2003-09-10 18:12:52

Od: "Maria Maciąg" <m...@c...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

(..)
> z ostatnio zaobserwowanych anomalii
> orzech siwy
(..)

Chyba szary (J. cinerea)? :-)).

Z pozdrowieniami, Maria

7. Data: 2003-09-10 18:13:09

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2003-09-10 18:57:47

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> z ostatnio zaobserwowanych anomalii
> [...]

Widocznie tydzień temu była u Ciebie jesień,
przedostatniej nocy zima,a wczoraj zaczęła
się wiosna:-))

Pozdrawia boletus

9. Data: 2003-09-11 03:25:06

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Widocznie tydzień temu była u Ciebie jesień,
> przedostatniej nocy zima,a wczoraj zaczęła
> się wiosna:-))
hehe
tydzien temu
to o ile dobrze pamietam byles Ty u mnie
:PPPPP

10. Data: 2003-09-11 10:02:28

Od: "Andrzej" <a...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

>wydaje mi sie
>nie wiem jak u Was piwonie u mnie maja obwiedniete
>liscie juz na wierzchu sa przyszloroczne paki

Moje piwonie nie zapuściły pąków , ale przesadzone zostały dopiero tej
wiosny . Zdania naukowców są podzielone - ile muszę czekać na pąki i kwiaty
. Rozbierzność była między 2 a 5 lat . Powiedzcie coś pocieszającego, please

kalmia
matematyka ogrodniczo-rolnicza
jaki żywopłot?
Obmarzanie modrzewi