Topola a wedzenie kielbaski

1. Data: 2001-04-20 06:19:06

Temat: Topola a wedzenie kielbaski
Od: "adamk" <a...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy uwazacie ze drewno topolowe nadaje sie tylko na opal? Czy ktos zna
jakies lepsze przeznaczenie tego materialu? Np: podloga w sypialni, plot,
deska szalunkowa? Zadalem to pytanie na pl.misc.budowanie, teraz chcialbym
poznac Wasze opinie. Dzieki.

--
Pozdrawiam AdamK

2. Data: 2001-04-20 09:32:31

Temat: Re: Topola a wedzenie kielbaski
Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Drewno osikowe nadaje sie do tepienia wampirow ;-)
Pozdr
Grzegorz

Użytkownik adamk <a...@b...gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9boki7$6rs$...@n...tpi.pl...

3. Data: 2001-04-20 12:31:21

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"adamk" <a...@b...gnet.pl> wrote in message news:9boki7$6rs$1@news.tpi.pl...
> [...]
> deska szalunkowa? Zadalem to pytanie na pl.misc.budowanie, teraz chcialbym

Ladne drewno. Zrobilem z niego wneke w stojacej szafce kuchennej,
z ktorej wysuwa sie deska do krojenia (tez topolowa). Zapewne jeszcze
kiedys do czegos uzyje (chociaz na podlage raczej nie).

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

4. Data: 2001-04-20 12:58:21

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

NIe slyszalem o wykorzystaniu topoli jako materialu budowlanego, za to
slyszalem o uprawach topoli na papier (ze wzgledu na duze przyrosty). Co do
wedzenia, to topola sie nadaje (wg mojego taty) dobrze. Wedzic trzeba na
drewnie drzew lisciastych. Troche podczas wedzenia dodaje sie do ognia
jalowca dla lepszega aromatu. Za duzo dodac nie mozna, bo jalowiec ma bardzo
agresywny aromat.

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

5. Data: 2001-04-23 07:13:31

Od: f...@q...pl (Faber) szukaj wiadomości tego autora

Kiedyś chyba robiło się z niego narty.

Pozdrawiam - Danusia

6. Data: 2001-04-23 14:57:57

Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: adamk

> [...]
> sypialni, plot,
> deska szalunkowa? Zadalem to pytanie na pl.misc.budowanie,

Hmmm.....

Z mojego doświadczenia z paleniem topoli:

Najpierw nie chciała się zapalić, bo mokra przeokrutnie (a suchej na
bagnie nie uwidzisz). Jak się już zajęła, to grube polano paliło się
ok. 10 min., po czym należało dorzucać następne. W sumie, po zjedzeniu
kiełbasek, czułam się bardziej głodna niż przed ;-))))

--
Maya
"When God made man, she was only testing"

rozmnażanie Juniperus chinensis
Prosze o Pomoc
Fontanny
Pytanie?? Przewieszki dla roślin ogórków
lilie wodne