Tortilla Kamis - ktoś widział?

1. Data: 2007-02-06 14:10:42

Temat: Tortilla Kamis - ktoś widział?
Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl> szukaj wiadomości tego autora

Obszukałem wiele sklepów dużych i małych a nie znalazłem mieszanki
"Tortilla Kamis".
Zalecają do dania "burito" (dostępnego jako półprodukt)
http://www.kamis.pl/index.php/content/view/3341/714/

Może ktoś ma tę mieszankę i wie jakie są jej składniki (prócz chili,
której się spodziewam:) - wówczas zastąpię.

Leszek

2. Data: 2007-02-06 15:01:21

Temat: Re: Tortilla Kamis - ktoś widział?
Od: "brykanka" <8...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Może ktoś ma tę mieszankę i wie jakie są jej składniki (prócz chili,
> której się spodziewam:) - wówczas zastąpię.

Na stronce którą zacytowałeś masz odpowiedź na swoje pytanie.

"Miłośnicy kuchni meksykańskiej nie wyobrażają sobie burrito bez
charakterystycznych przypraw: ognistego chili i słodkiej papryki. To one,
wraz z natką kolendry, oregano i kminkiem decydują o charakterze smakowym
dania."

pzdr
ANKA

3. Data: 2007-02-06 15:21:22

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "brykanka" <8...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wraz z natką kolendry, oregano i kminkiem decydują o charakterze smakowym

Sory ale wydaje mi sie że smak to pochodzi od kminu a nie kminku...

4. Data: 2007-02-06 15:59:30

Od: "Akna" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl> napisał w wiadomości
> Obszukałem wiele sklepów dużych i małych a nie znalazłem mieszanki
> "Tortilla Kamis".

Jakiej mieszanki? Przeczytałeś ze zrozumieniem opis na opakowaniu?
Chcesz zawijać burito w mieszaknę?
Tortilla to placek z mąki pszennej lub kukurydziańej, w który zawija się to
burito.
Do kupienia w markecie albo do zrobienia samemu.

Pozdrawiam,
Akna

5. Data: 2007-02-06 17:32:13

Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl> szukaj wiadomości tego autora

Akna wrote:
> [...]
> się to burito.
> Do kupienia w markecie albo do zrobienia samemu.

Hmmm.. Tej mieszanki przypraw uzywa się do przyprawienia nadzienia.
Naleśniki to odrębna sprawa ale nie stanowi problemu.
Leszek

6. Data: 2007-02-06 18:14:07

Od: "Akna" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hmmm.. Tej mieszanki przypraw uzywa się do przyprawienia nadzienia.
> Naleśniki to odrębna sprawa ale nie stanowi problemu.

Z całym szacunkiem, ale mam przed sobą opakowanie 'Sposobu na Burrito'
Kamisa i nie widzę tam ani słowa o mieszance przypraw pt. Tortilla Kamis
Oświeć mnie proszę o co chodzi.
A.

7. Data: 2007-02-06 18:25:50

Od: "Leszek" <n...@d...spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Akna wrote:
> Użytkownik "Leszek" <> napisał

> Z całym szacunkiem, ale mam przed sobą opakowanie 'Sposobu na Burrito'
> Kamisa i nie widzę tam ani słowa o mieszance przypraw pt. Tortilla
> Kamis Oświeć mnie proszę o co chodzi.

Zobacz na link, który podałem - masz chyba inne opakowanie. Na dole
"mojego" jest wyraźnie napisane "1/2 op. Tortilli Kamis". Widac to nawet
choć niewyraźnie.
Znalazłem wśród swoich przypraw Taco Spice Mix (pozostałość po tygodniu
meksynańskim w Lidlu). Są tam m.in.:cebula kmin RZYMSKI (czym się różni
od kminku?), chili, czosnek, papryka, oregano (plus trochę regulatorów i
aromatów).

Pozdrawiam
Leszek

8. Data: 2007-02-06 18:49:58

Od: "Akna" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek" <n...@d...spamu.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> meksynańskim w Lidlu). Są tam m.in.:cebula kmin RZYMSKI (czym się różni od
> kminku?), chili, czosnek, papryka, oregano (plus trochę regulatorów i

IMHO Kamis się szykuje na wypuszczenie placków Tortilli jako uzupełnienie
kolekcji.
Mam fizycznie to Burrito kamisowskie w domu. W sposobie przygotowania jak
byk jest napisane, żeby farsz ładować na środek ciepłej tortilli (uprzednio
zawiniętej i podgrzanej w piekarniku) i składac brzegi.
Chyba się zasugerowałeś tą mieszanką :-) To burrito jest swego rodzaju
przyprawą do mięska.
Seria jest fajna, aczkolwiek dość droga, taniej wychodzi eksperymentowanie
samemu z przyprawami.

Pozdrawiam
Akna

9. Data: 2007-02-06 20:12:39

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le mardi 6 février 2007 ŕ 19:25:50, dans <eqah6v$30d0$1@main.viknet.pl> vous écriviez
:

> Znalazłem wśród swoich przypraw Taco Spice Mix (pozostałość po tygodniu
> meksynańskim w Lidlu). Są tam m.in.:cebula kmin RZYMSKI (czym się różni
> od kminku?),

Wsasciwie wszystkim, z wyjatkiem wygladu. To zupelnie inna przyprawa
niz kminek.

Ewcia

--
Niesz

10. Data: 2007-02-06 22:41:54

Od: "czeremcha " <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Leszek <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl> napisał(a):

> Obszukałem wiele sklepów dużych i małych a nie znalazłem mieszanki
> "Tortilla Kamis".

Ja widziałam. Zdziwiłam się bardzo widząc stojak /teraz mówi się "stend"/ z
nowymi przyprawami Kamisa w jednym ze sklepów w moim zacofanym handlowo
mieście. To są opakowania zawierające płynne lub papkowate dodatki do dań,
powiedzmy, obiadowych, zup i deserów - europejskich, azjatyckich i z reszty
świata.

Jeśli się mnie nie brzydzisz, to jutro podeślę ci /na grupę/ skład tej
mieszanki - będę w okolicy tego sklepu.

Ania

NAPRAWILI TELEFONY I NEO...
KONCERT
Z cyklu co przywieźć:) Wenezuela.
Zmywarka Bosch - pytanie do użytkowniczek/ów
ciasto na pizze