Toruńska szkoła żon

11. Data: 2018-12-15 21:40:46

Temat: Re: Toruńska szkoła żon
Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 15.12.18 um 21:09 schrieb Ilona:

> Jakiekolwiek skojarzenia, ktorych doznajesz, są wyłącznie Twoimi
> skojarzeniami i z tego powodu, tak istotny jest wewnętrzny balans.
> https://www.youtube.com/watch?v=aWWxHm-Wg4A&list=PLy
1q3XLqDXKpYliWAbojjs6j141-HLq3P

> https://tiny.pl/tqmq1

Myslalem, ze to wreszcie na temat, a to jakas diagnoza karmy i o
mysleniu komorek. Nie wiem czy to sie leczy, a dla opornych stosowano
kiedys metody naprowadzania na wlasciwe skojarzenia i wyobrazenia
rzeczywistosci.

https://www.youtube.com/watch?v=YR5ApYxkU-U
oraz Orwell "1984"

--
Wodan akbar!

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

?????????
,,Matko Boska Nieustającej Pomocy, to jest moja wielka prośba, wielkie
zawołanie: Miej w opiece naród cały. Również tych, którzy nie kochają
Polski aż tak mocno jeszcze póki co, tak jak my tutaj, tak jak cała
Rodzina Radia Maryja" (MM).

12. Data: 2018-12-15 23:25:48

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-12-15 21:40, silvio balconetti wrote:

> [...]
> mysleniu komorek. Nie wiem czy to sie leczy, a dla opornych stosowano
> kiedys metody naprowadzania na wlasciwe skojarzenia i wyobrazenia

i Brazil (1985)

https://www.youtube.com/watch?v=9HtHEgINHO0
https://www.cda.pl/video/92725257

Dzisiaj także się naprowadza, aczkolwiek, istotne są motywacje.
Jednak, nadal nie ocenia się ksiażki po okładce.
https://docer.pl/doc/xx111

13. Data: 2018-12-17 09:20:56

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 15.12.18 um 23:25 schrieb Ilona:

> [...]
>
> Dzisiaj także się naprowadza, aczkolwiek, istotne są motywacje.
> Jednak, nadal nie ocenia się ksiażki po okładce.

"Dziad o juszce, baba o pietruszce" albo "Baba o pietruszce, dziad o
rzemuszce" again.
EOT

--
saluto
Silvio Balconetti

14. Data: 2018-12-17 19:33:52

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 17 grudnia 2018 09:20:58 UTC+1 użytkownik Silvio Balconetti
napisał:

> "Dziad o juszce, baba o pietruszce" albo "Baba o pietruszce, dziad o
> rzemuszce" again.

LOL! Jest też "Baba o szydle, a dziad o mydle" ale w naszych czasach to bomba
politycznie niepoprawna z opóźnionym zapłonem. Verboten!

Dla niedomyślnych: Ile tu ordynarnych aluzji anty-PiSowskich
(ta broszka, "spieprzaj dziadu", no i ta trzecia - oy, vey, co za wstyd,
takie kibolskie poczucie humoru o jednoznacznym charakterze zoologicznie
antysemickim, co na to nasz wielki przyjaciel zagraniczny Jonny znikąd!) ;)

Czasami stare przysłowia uzyskują niespodziewanie swoje drugie życie. Może się
wtedy robić hm... naprawdę niebezpiecznie brzy tych ich nowych znaczeniach...
Należałoby ich, i to kategorycznie - zabronić! :evil:

15. Data: 2018-12-17 20:11:59

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 17.12.18 um 19:33 schrieb Jakub A. Krzewicki:

> [...]
> wtedy robić hm... naprawdę niebezpiecznie brzy tych ich nowych znaczeniach...
> Należałoby ich, i to kategorycznie - zabronić! :evil:

Moga zabraniac. Ja siegnalem do czasow dziecinstwa, bo wtedy o tej
pietruszce i juszce rodzice mowili. A rozne wspolczesne wariacje sa mi
malo znane i uzywane. Zreszta Polish newspeak niezbyt mi sie podoba.

16. Data: 2018-12-17 20:31:56

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 17 grudnia 2018 20:12:01 UTC+1 użytkownik silvio balconetti
napisał:

> Moga zabraniac. Ja siegnalem do czasow dziecinstwa, bo wtedy o tej
> pietruszce i juszce rodzice mowili. A rozne wspolczesne wariacje sa mi
> malo znane i uzywane. Zreszta Polish newspeak niezbyt mi sie podoba.

Oj to jest temat rzeka, bo co plemię polityczne to dialekty.
Zrestą ta nowomowa nie jest niczym nowym, inne jej narzecze istniało przed
wojną, genialnie opisane w książce, którą napisała prof. Irena Kamińska-Szmaj
z mojego macierzystego IFP UWr już w 1994 r. - pt. Judzi, zohydza, ze czci
odziera - język propagandy politycznej w prasie 1919-1923:
http://www.ifp.uni.wroc.pl/data/files/judzizohydzaze
czciodziera.pdf
jak również w następnych publikacjach. Jest od badań tej nowomowy od 1918
do dziś niekwestionowaną ekspertką.

17. Data: 2018-12-18 02:39:30

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-12-17 09:20, Silvio Balconetti wrote:

1q3XLqDXKpYliWAbojjs6j141-HLq3P

> "Dziad o juszce, baba o pietruszce" albo "Baba o pietruszce, dziad o
> rzemuszce" again.
> EOT

Nadal nie rozumiesz...? i tu czarni i tu czarni, przygotowują do życia.

Jedni czarni przygotowuja do życia w rodzinie katolickiej i robią to
wspierając swoje nauki na kulturze i filozofii chrześcijańskiej.

Ci drudzy czarni, również przygotowuja do życia, jednak robia to, excuse
me, 'od dupy strony', przysłając młodym dziewczynom ememesy z
wizerunkami swoich kutasow.

I tu jest główny problem jakiej 'filozofii' lub 'kultury' używają i do
jakiego życia jest to przygotowanie?

Sylvio, jeśli zdarzyło Ci sie wysłac młodej dziewczynie wizerunek
swojego kutasa, to może podziel się z nami uwagami, lub skojarzeniami,
na podstawie jakiej filozofii czy kultury, to zrobiłes?

i pomyśl, jeśli zrobił by to pan nauczyciel, z jakiejś podstawówki, to
już od roku by siedział.
https://www.facebook.com/NarodowyLublin1919/videos/3
35836760548142/

18. Data: 2018-12-18 21:48:48

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na podstawie jakiej filozofii czy kultury, to zrobiłes?
>
> i pomyśl, jeśli zrobił by to pan nauczyciel, z jakiejś podstawówki, to

Zamieniam sie w sluch. Czytanie niektorych postow traktuje czasem jak
testy projekcyjne.

Znalazlem wlasnie artykuly dotyczace sextingu czyli wysylania sms z
nagimi zdjeciami. I tak w Teksasie uchodzacym za bardzo konserwatywny
stan (4,5 mln katolikow, 3,5 mln baptystow, 1 mln metodystow, inne
protestanckie koscioly) co czwarty mlody czlowiek (teenager) wyslal
nagie zdjecie. W opublikowanym (2010) raporcie z badan na uniwersytecie
w Galveston (kolo Huston) 28% wyslalo choc raz nagie zdjecie, 57% bylo w
internecie proszonych o takie zdjecia, a 31% o nie prosilo .

W Teksasie mieszka 45% bialych, 38% hispanics, 12% czarnych,

19. Data: 2018-12-19 00:10:14

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-12-18 21:48, silvio balconetti wrote:

> [...]
> internecie proszonych o takie zdjecia, a 31% o nie prosilo .
>
> W Teksasie mieszka 45% bialych, 38% hispanics, 12% czarnych,

Chciałeś przez to powiedzieć, że ci murzyni z #sexkoloni byli szkoleni w
USA?
Aneryka Połnocna, to trzeci świat z wysoko rozwinietą technologią, nie
filozofią.
Równie dobrze mogłeś podac przykład, jak to miliardy insektów odżywia
się exkrementami.

20. Data: 2018-12-19 13:46:21

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> filozofią.
> Równie dobrze mogłeś podac przykład, jak to miliardy insektów odżywia

Ciekawe to, choc wlasciwie nic dziwnego, bo osobowosci autorytarne maja
sklonnosci do ksenofobii i rasizmu oraz obsesji na punkcie seksu.

Przypomnialy mi sie dawne czasy jak organizowalismy tzw. maratony
terapeutyczne. Panie z administracji nie wierzyly, ze mieszane
towarzystwo spotyka sie w zamknietych pomieszczeniach na 36-48 godzin,
uczestnicy czasem sie dotykaja, i nie dochodzi tam do orgii!!! :-)

A na wycieczkach szkolnych, pielgrzymkach, obozach harcerskich i
terapeutycznych zdarzaly sie nie raz rozne "wypadki" (pijanstwa i
bijatyki) oraz "ruja i porubstwo". Nikt sie zbytnio tym nie podniecal,
bo nie bylo tam czarnych, zoltych czy Zydow. ;-)

--
saluto
Silvio Balconetti
(dr angelologii apokryficznej)