Poprawia sie?

1. Data: 2018-12-10 15:18:38

Temat: Poprawia sie?
Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Koledzy narzekali, ze pieczywo podrozalo, ale w innych dziedzinach chyba
jest lepiej?
Przeczytalem wlasnie, ze za przecietne pobory (nie wiem, netto czy
brutto?) mozna kupic mieszkanie. I tak 50 m2 mieszkanie w duzym miescie
kosztuje 99 miesiecznych pensji (przed 5 laty bylo 104).

>Średnie ceny mieszkań osiągnęły już poziomy sprzed kryzysu i wiele
wskazuje na to, że nadal będą rosnąć. Co zaskakujące, nie oznacza to
jednak, że na zakup nieruchomości pozwolić sobie może mniej Polaków -
wynika z raportu Expandera.<

>"Aby w 2013 roku kupić mieszkanie o powierzchni 50 metrów kwadratowych
w dużym mieście, potrzebne były 104 średnie wynagrodzenia netto. W
trzecim kwartale tego roku było to natomiast 99 wynagrodzeń" - wynika z
wyliczeń analityka. To dlatego, że wynagrodzenia w ostatnich latach
mocno rosną. Pięć lat temu średnia pensja wynosiła około 2700 zł, a
obecnie około 3400 zł.<

https://tvn24bis.pl/nieruchomosci,83/ile-srednich-pe
nsji-potrzeba-na-zakup-mieszkania,890775.html

Wyszlo mi, ze tanie sa u was mieszkania, bo u nas klitka dla studenta
kosztuje ze dwa razy tyle. A na nasze mieszkanie (jakies 84 m2
pow.mieszkalnej) trzeba by chyba z 400 pensji. Miejsce w garazu jest ekstra.

--
saluto
Silvio Balconetti