Traktorek

1. Data: 2008-03-10 16:10:03

Temat: Traktorek
Od: Tadek niejadek <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

może ktos z forumowiczów ma doświadczenie z traktorkami do koszenia
trawy. Przymierzam sie do zakupu traktorka i nie bardzo wiem na co
zwrócić uwagę. Jedni proponują z jakąś automatyczna skrzynia biegów inni
znowu przekładnie gdzie reguluje sie szybkość jazdy. sam juz nie wiem co
kupić, a potrzebny jest mnie głownie do koszenia trawy i czasami coś
przewieź. Co mi doradzicie.

Pozdrawiam
Tadeusz

2. Data: 2008-03-10 16:28:28

Temat: Re: Traktorek
Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Tadek niejadek wrote:

> może ktos z forumowiczów ma doświadczenie z traktorkami do koszenia
> trawy. Przymierzam sie do zakupu traktorka i nie bardzo wiem na co
> zwrócić uwagę.

Przy koszeniu trawy wana jest zwrotność. Najlepiej, żeby mógł skręcić
prawie w miejscu. Chyba, że masz trawnik w regularnym kształcie i nic
na nim poza trawą i chwastami nie ma i nie będzie.

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

3. Data: 2008-03-10 19:55:39

Od: "?" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> może ktos z forumowiczów ma doświadczenie z traktorkami do koszenia
> trawy.

Tak, hałasują i zatruwają życie sąsiadom.

Po Be

4. Data: 2008-03-27 12:23:34

Od: "..:Michal::.." <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 Mar 2008 20:55:39 +0100, ? napisał(a):

> Tak, hałasują i zatruwają życie sąsiadom.
>
> Po Be

a zwykle kosiarki nie ?

--
..::Michal::..

5. Data: 2008-03-28 03:04:41

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

..:Michal::.. wrote:

> a zwykle kosiarki nie ?

Trochę mniej, a elektryczne jeszcze mniej.

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu
http://www.math.iupui.edu/~mmisiure

jak przygotować glebę pod trawę, świerka i tulipany?
Jak usunąć MRÓWKI z domu
Dzika jabłoń
Mądrzy ludzie - krzaka potrzebuję ...
Mały problem