Tramal - uspokaja czy pobudza?

1. Data: 2004-01-28 23:35:36

Temat: Tramal - uspokaja czy pobudza?
Od: "Gucio" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Ostatnio przeczytalem tekst o Tramalu, w ktorym pewna osoba opisuje, ze czula
sie po nim pobudzona, nie mogla zasnac itp. Dotychczas wydawalo mi sie, ze leki
przeciwbolowe, a szczegolnie te silniejsze, pochodzenia narkotycznego, raczej
uspokajaja, usypiaja. Wiec? Jak to jest z tym Tramalem?

Gucio

2. Data: 2004-01-29 00:11:10

Temat: Re: Tramal - uspokaja czy pobudza?
Od: w...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przeciwbolowe, a szczegolnie te silniejsze, pochodzenia narkotycznego, raczej
> uspokajaja, usypiaja. Wiec? Jak to jest z tym Tramalem?

Tramal pobudza, ale jednoczesnie uspokaja lecz nie usypia, mowiac konkretniej -
wyluzowuje.

3. Data: 2004-01-29 08:38:53

Od: "Marta" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z tego co zaobserwowałam na oddziale lkudzi biorących Tramal, to okazuje
się, że uspokaja, a przede wszystkim znosi ból. Pacjenci często czują się
troszkę senni po nim.

Marta

"Daj mi Boże pogodę ducha bym mogła zaakceptować to czego nie mogę zmienić,
odwagę bym mogła zmienić to co zmienić mogę i mądrość bym potrafiła te
rzeczy rozróżnić."

(GG: 3571564)

4. Data: 2004-01-29 08:50:26

Od: "faRED" <f...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja osobiście mam niezłe odloty po tramalu, główka leciutka, bladość na
twarzy, osłabiony słuch i widzenie a na drugi dzień jak po najgorszym kacu

5. Data: 2004-01-29 09:47:24

Od: w...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> ja osobiście mam niezłe odloty po tramalu, główka leciutka, bladość na
> twarzy, osłabiony słuch i widzenie a na drugi dzień jak po najgorszym kacu

pl.rec.ćpanie - to nie tutaj

6. Data: 2004-01-29 10:48:51

Od: "Magda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

| pl.rec.ćpanie - to nie tutaj

Przepraszam, ze sie wtracam, ale do czego to było? Ja czasami rowniez MUSZĘ
połknąc tramal i tez miewam po nim kaca nastepnego dnia i bywam po nim
niekiedy nieco "przymulona". To co? Ćpunka jestem? Narkomanka?

Idiotyzm...

M.

--
"Życie zawsze weryfikuje marzenia"

7. Data: 2004-01-29 10:51:28

Od: "Magda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2004-01-29 11:21:06

Od: Slawek <k...@N...rejestracje.pl> szukaj wiadomości tego autora

w <news:56d1.00001e23.40184f9d@newsgate.onet.pl>
napisał(a):

> Tramal pobudza, ale jednoczesnie uspokaja lecz nie usypia, mowiac
> konkretniej - wyluzowuje.

Zgadzam się w całej rozciągłości. Znam to z autopsji :)

--
Sławek
GG:1397619

9. Data: 2004-01-30 01:42:41

Od: "Gucio" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tramal pobudza, ale jednoczesnie uspokaja lecz nie usypia, mowiac konkretniej -
> wyluzowuje.

Dziekuje Wam wszystkim za konkretne odpowiedzi.

Wiem, ze to nie jest pytanie na te grupe, wlasciwie nie jest to pytanie na zadna
grupe, ale jesli ktos chce popelnic samobojstwo, to czy 750 mg Hydroxyzini
hydrochloridum (Hydroxizinum, tabl. 30 sztuk x 25 mg) + 90 mg bromazepamum
(Lexotan, 30 tabl. x 3 mg) + 100 ml czystego spirytusu wystarczy? I czy warto w
to mieszac Tramal?
Lekarzom nie wypada odpowiadac na takie pytania - przysiega Hipokratesa- ale
moze ktos mi powie?

10. Data: 2004-01-30 12:05:20

Od: Tomek Jarzynka <t...@S...cpi.pl.XX> szukaj wiadomości tego autora

Gucio wrote:

> [...]
> bromazepamum (Lexotan, 30 tabl. x 3 mg) + 100 ml czystego spirytusu
> wystarczy? I czy warto w to mieszac Tramal?

Zwymiotowalbys to, ryzyko przedawkowania benzodiazepin jest przereklamowane,
ale nawet nie waz mi sie tego sprawdzac.

Poza tym, sa skuteczniejsze sposoby na popelnienie samobojstwa.

--
tomasz k. jarzynka / 601 706 601 / tomee (at) cpi (dot) pl
KADU: http://kadu.net ZTM Search: http://ztm.moo.pl/search

tabletki - co mam zrobić teraz ?
Szczepionka poza lodówką
Rak prostaty