Strzelanie w stawach

1. Data: 2004-01-28 18:50:43

Temat: Strzelanie w stawach
Od: "mściciel" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

mam takie pytanie, nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi a ortopedzi albo
rozkładają
ręcę, albo lekceważą. Otóż mam pacjenta który skarży się na strzelanie
stawami.
Potrafi dosłownie "strzelić" każdym stawem a najbardziej martwi mnie to że
również
kręgosłupa. Jednocześnie skarży się na niewielko dolegliwości bólowe w
stawach które
ustępują natychmiast jak strzeli "stawem". Wiem jaki jest mechanizm
objawiający
się takimi dolegliwościami, ale nie wiem jak i czy to leczyć i czy
schorzenie będzie
się bardziej pogłębiać.
Będę wdzięczny za fachową poradę.

--
Pozdrowionka

Michal

2. Data: 2004-01-28 21:05:58

Temat: Re: Strzelanie w stawach
Od: "deBerg" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon dieux, po prostu człowiek ma prawdopodobnie wiotkie stawy i potrafi
sobie wywołać samoistnie podwichnięcie i nastawienie w stawach. W takich
przypadkach medycyna jest bezradna :)

3. Data: 2004-01-28 22:08:09

Od: "kakrysa" <k...@w...pl usun to> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
potrafi
> sobie wywołać samoistnie podwichnięcie i nastawienie w stawach. W

Mozesz rozwinac? Wiotkie stawy?
Bo ja tez moge strzelac wszystkim :/ i czasem, gdy sa deszczowe dni, mam
male objawy reumatyzmu i niemal wpadam w nalog strzelania :/

4. Data: 2004-01-29 22:43:06

Temat: stawy
Od: "Marek" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
proste leczenie EPT i po kłopotach tak wyleczyłem kolano syna a chcieli go
operować :-))

5. Data: 2004-01-30 19:00:45

Temat: Re: stawy
Od: m...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

> proste leczenie EPT i po kłopotach tak wyleczyłem kolano syna a chcieli go
> operować :-))

co to jest EPT? Bo mojemu mężowi przeskakuje coś w kręgosłupie, czasem mnie ze
snu potrafi to wyrwać, czy na to też pomoże????

6. Data: 2004-12-06 19:48:05

Od: "Adam" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jeśli mogę spytać co to jest ept

laserowa korekcja wzroku