pigułkowa nadgorliwość

1. Data: 2004-01-28 14:55:51

Temat: pigułkowa nadgorliwość
Od: "Marta Skorupska" <n...@...domu> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie sięgnęłam po opakowanie Cilestu i ku swojemu zdumieniu odkryłam, że
tabletkę środową już zażyłam (wczoraj? przedwczoraj? nie wiem...) W któryś
dzień musiałam widocznie zażyć dwie (a roztrzepana jestem, fakt :-( )
Prawdopodobnie nie umrę od tego, ale teraz nie wiem czy dziś mam zażyć
tabletkę jutrzejszą? I o dzień wcześniej skończyć opakowanie? Bo już sama
nie mam pojęcia :(

Marta

2. Data: 2004-01-28 20:25:49

Temat: Re: pigułkowa nadgorliwość
Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W któryś
> dzień musiałam widocznie zażyć dwie
> Prawdopodobnie nie umrę od tego
zgadza sie- nic strasznego się nie stało

ale teraz nie wiem czy dziś mam zażyć
> tabletkę jutrzejszą? I o dzień wcześniej skończyć opakowanie?
codziennie zażywaj 1 pigułkę o tej samej porze. cykl może być o 1 pigułkę
krótszy (ale przerwa musi być nie dłuższa niz 7 dni) lub jeśli masz zapasowe
opakowanie, to możesz z niego dobrać jedna pigułkę, żeby cykl miał 21 dni i
żeby nie wybić się z rytmu.

Znalazlem
brak komory serca
poronienia