poronienia

1. Data: 2004-01-28 10:55:19

Temat: poronienia
Od: "chuda" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam wszystkich!!
jest mi ciezko o tym mowic, wszyscy ktorzy pragna dziecko to zrozumieja...
otorz, moje 3 ciaze skonczyly sie poronieniem, zawsze to wystepowalo w
pierwszych tygodniach. wystepował tzw puste jajo plodowe, czyli bez zarysu
plodu.
jeden z lekarzy powiedzial ze powinnam zrobic badania genetyczne, i badania
na p/ciała antyfosfolipidowe. teraz bylam u innego lekarza, ktory powiedzial
ze nawet niewie gdzie mnie wyslac na te badania, bo słuzaba zdrowia....<sami
wiemy jak jest>,a badania genetyczne to ostatecznosc... probuje leczyc mnie
najpierw atybiotykiem dalacin, przepisal mi tez lactovaginal. i skierowal na
badania toxoplazmozy
juz samam niewiem, od czego zaczac leczenie, i czy przyniesie jakikolwiek
skutek, niewiem czy mam szanse na donoszenie kiedykolwiek ciazy i urodzenie
dziecka.
znacie takie przypadki?
podrawiam
smutna

2. Data: 2004-01-28 11:37:05

Temat: Re: poronienia
Od: "Dorota D." <p...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapraszam na http://www.nasz-bocian.pl gdzie dużo dziewczyn walczy z
niemożnością utrzymania ciąży i mają pewnie spore doświadczenie w tej
przykrej sprawie, jaką jest poronienie. Przykro mi bardzo. Myślę jednak, ze
tam Ci pomogą i podzielą się wiedzą.

D.

3. Data: 2004-01-28 11:55:06

Od: "chuda" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niemożnością utrzymania ciąży i mają pewnie spore doświadczenie w tej
> przykrej sprawie, jaką jest poronienie. Przykro mi bardzo. Myślę jednak,

dziekuje serdecznie
jola

4. Data: 2004-01-28 17:41:04

Od: "Goha" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj!
trzy poronienia to wskazanie do konsultacji genetyka (tzw poronienia
nawykowe).
Popros swojego lekarza o skierowanie do poradni genetycznej.
Pozdrawiam serdecznie
Myszka

5. Data: 2004-01-28 17:49:15

Od: "chuda" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A GDZIE W GDANSKU MOGE ZROBIC TAKOWE BADANIA??
I CZY BADANIA P/CIAŁA ANTYFOSFOLIPIDOWE, TO TEZ BADANIA GEN??

DZIEKUJE ZA ODPOWIEDZI,,,

6. Data: 2004-01-28 21:29:54

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "chuda" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

a badania genetyczne to ostatecznosc...

Przy poronieniach nawykowych (a w tym przypadku można już o takich mówić)
powinnaś dostać bez problemu skierowanie na badania gentyczne (tzn.dwa
skierowania - dla Ciebie i męża). Robiliśmy takie badanie, wszystko wyszło
ok. Specjalista z zakładu genetyki twierdzi, że raczej rzadko wyniki badań
genetycznych dają odpowiedź na pytanie o przyczynę poronień. Ale lepiej je
zrobić, żeby wykluczyć taką przyczynę.
Ja zrobiłam chyba wszystkie możliwe badania (toxo, bruceloza, listerioza,
przeciwciała antyfosfolipidowe, chlamydia, pewnie jeszcze coś, już nie
pamiętam), wynik dodatni był tylko przy chlamydii, więc ją przeleczyliśmy.
Myślę, że wskazane byłoby badanie histeroskopowe i hsg, ale tu już musisz
mieć skierowanie od ginekologa.
Acha, a miałaś robiony poziom progesteronu?

--
Pozdr. Ewa

Brodawka
Korzonki