laserowa korekcja wzroku

1. Data: 2004-01-28 18:46:02

Temat: laserowa korekcja wzroku
Od: "dj_martin" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W lipcu mam wyznaczony termin laserowej korekcji wzroku w Klinice
Okulistycznej w Katowicach na ulicy Ceglanej .Chciałabym się dowiedziec czy
w tym roku zabieg ten jest bezpłatny tak jak w poprzednim ???
Dorota

2. Data: 2004-01-28 19:21:46

Temat: Re: laserowa korekcja wzroku
Od: "RobertS" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bv9075$8t6$...@n...news.tpi.pl,
dj_martin <d...@t...pl>:
> [...]
> Okulistycznej w Katowicach na ulicy Ceglanej .Chciałabym się
> dowiedziec czy w tym roku zabieg ten jest bezpłatny tak jak w

To najlepiej zadzwon i zapytaj ich :)
OIMW, NFZ za to nie placi.
Kilka mies. temu LASIK kosztowal tam 1400zl/oko, LASEK pewnie ze 300 zl
tanszy.

--
Robert

3. Data: 2004-01-29 10:26:54

Od: "RobertS" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bvalgg$92u$...@z...polsl.gliwice.pl,
big mama <b...@p...onet.pl>:

> W tym roku NFZ także refunduje laserową korekcję wzroku. Wiem, bo
> sama się u nich pytałam :)

Jestes pewna? casus, co Ty na to?

--
Robert

4. Data: 2004-01-29 10:56:54

Od: "big mama" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
czy
> w tym roku zabieg ten jest bezpłatny tak jak w poprzednim ???

Witam!
W tym roku NFZ także refunduje laserową korekcję wzroku. Wiem, bo sama się u
nich pytałam :)
Pozdrawiam
bm

5. Data: 2004-01-29 19:35:40

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jestes pewna? casus, co Ty na to?
>
> --
> Robert

mam inne informacje. Na pewno refunduje przy roznowzrocznosci, bo to jest
wskazanie lecznicze. Na pewno przy stozkach rogowki. Jesli normlna klasyczna
korekcje wzroku - to obawiam sie, ze klinika w Katowicach robi to jakas
podstepnie okrezna droga - np 35 wizyt kontrolnych, zo co NFZ wyplaci:-), a
pacjent ma korekcje niby za darmo, bo nie placi nic.

casus

6. Data: 2004-01-29 20:14:47

Od: "RobertS" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bvbnan$8qt$...@i...gazeta.pl,
casus <c...@g...pl>:

> [...]
> Katowicach robi to jakas podstepnie okrezna droga - np 35 wizyt
> kontrolnych, zo co NFZ wyplaci:-), a pacjent ma korekcje niby za

Osobiscie nie sadze, aby tak robili.
Jak bylem tam ostatnio w czerwcu 2003, na drzwiach wisialo wielkimi literami
(nawet ja widzialem ;)), ze NFZ nie refunduje.

--
Robert

7. Data: 2004-01-29 20:18:43

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
literami
> (nawet ja widzialem ;)), ze NFZ nie refunduje.

tez mi o tym wiadomo, dlatego obawiam sie, ze podaja troche niescisla
informacje, ale podejrzewam, ze pod tym sie cos kryje - w koncu nie beda
robic tego po kosztach:-)))) stad domniemanie, ze zarabiaja na czestych
wizytach kontrolnych lub kwalifikacyjnych.

casus

normalna temperatura ciala
liposomy
zioła przeciwgrzybicze