Trawniki

1. Data: 2004-05-24 12:03:13

Temat: Trawniki
Od: "mały" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam na działce trawnik około 6-letni. W zeszłym roku trasznie się rozplenił
mech. Środki chemiczne które mi zaproponowali w sklepach ogrodniczych nie zdały
egzaminu. W tym roku jest go jeszcze więcej.
pomóżcie!

2. Data: 2004-05-24 17:55:04

Temat: Re: Trawniki
Od: Jakublad <u...@d...idealny.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponuję zabiegi wymienione na tej stronie
(http://www.arsen.pl/Gardena_pielegnacja_trawnika_pl
.htm), czyli
wertykulację, napowietrzanie, nawożenie.

Zapraszam na www.arsen.pl/forum - forum ogrodnicze.

--
Archiwum grupy --- pl.rec.ogrody ---
Forum dyskusyjne: http://dom.idealny.pl

3. Data: 2004-05-24 18:15:23

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zdały
> egzaminu. W tym roku jest go jeszcze więcej.

Wertykulacja i wapnowanie

Elfir

4. Data: 2004-05-31 07:27:27

Od: Krzysztof Marusiński <k...@m...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj mały!
W Twoim liście przeczytałem:

m> Mam na działce trawnik około 6-letni. W zeszłym roku trasznie się rozplenił
m> mech. Środki chemiczne które mi zaproponowali w
m> sklepach ogrodniczych nie zdały
m> egzaminu. W tym roku jest go jeszcze więcej.
m> pomóżcie!

Proponuję połączyć podanie związków wapna i żelaza z
zabiegami napowietrzająco - rozluźniająco - odfilcowującymi.
Ważną sprawą jest także zwrócenie uwagi na ewentualny
stopień zacienienia trawnika.
Krzysztof Marusiński

optymistycznie
Dla czego sąsiad ...