Troche na weekendowe rozluznienie (bo chmury widze)

1. Data: 2001-05-18 12:29:51

Temat: Troche na weekendowe rozluznienie (bo chmury widze)
Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

english - polish

I'm from Beeftown - Jestem z Wolomina
Don't make a village - nie rob wiochy
Don't turn my guitar - Nie zawracaj mi gitary
A shit is going around me - gowno mnie obchodzi
I tower you - Wierze ci
I'll animal to you - Zwierze ci sie
A man from iron - Czlowiek z zelaza
Thanks from the mountain - Dziekuje z gory
Paintings coin - obrazy Moneta
I feel train to You - Czuje do Ciebie pociag
Go out on people - wyjsc na ludzi
Cut off myself a nap - uciac sobie drzemke
It's after apples - juz po jablkach
Without small garden - bez ogrodek
But eggs - ale jaja
For eggs - dla jaj
Trucker woman - tirowa
To seeings - do widzenia
To make sb. into a horse - zrobic kogos w konia
Somebody underpeppered my car! - Ktos podpieprzyl moj samochod!
I have no other exit - nie mam innego wyjscia ( i have no choice)
Street robots - roboty drogowe (road works)
Sugar in one's ankles - cukier w kostkach (sugar lump)
To step someone's hand - pojsc komus na reke (to be accomodating with
sb)
Road mrs x... - droga pani (dear mrs x...)
In things alone - w rzeczy samej (in fact)
Feet of metals - stopy metali (alloy of metal)
Old good tenses - stare dobre czasy (good old times)
To break down the first ice-creams - przelamywac pierwsze lody (to
break the ice)
Volleyball of the eye - siatkowka oka (retina of an eye)

Kilka tytulow:
"Grandfathers" - "dziady"
"Crossmen" - "krzyzacy"
"Baldie from ida deck" - "Lysek z pokladu idy"

No i jeszcze miasta:
The dug-up - Zakopane
Oh-field - Opole
Think-it-over - Przemysl

Pozdrawiam, :)
robal.

2. Data: 2001-05-18 16:44:53

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Gamon' wrote:

> english - polish

cos ci sie grupy pomylily - w tlumaczeniach byloby to bardziej popularne.
Tutaj to pewnie humor bardziej w strone laciny - rosa rugosa = roza z
rogami :))
Moj ulubiony, ktorego nie ma w twoim spisie, to:
He told him straight from the bridge - powiedzial mu prosto z mostu.
MB

3. Data: 2001-05-18 17:44:46

Od: k...@p...onet.pl (Krysia) szukaj wiadomości tego autora

From: "Gamon'" <r...@r...prv.pl>
Subject: Troche na weekendowe rozluznienie (bo
chmury widze)

W Biesku to nie tylko chmury, ale oberwanie
chmury. Po silnym deszczu, teraz poprostu leje.
Temperatura z 26 spadla do 14. Brr....

Krysia

--

Wyjedz z nami na Madagaskar!
Wez udzial w konkursie [ http://konkursy.onet.pl ]

4. Data: 2001-05-19 06:57:36

Od: "Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki!!! - dawno sie tak nie ubawilem - znalem tylko But eggs!

Troche ze spontanicznej twórczosci wlasnej:
After recofering
BoG

Użytkownik Gamon' <r...@r...prv.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:3...@r...prv.pl...

5. Data: 2001-05-19 07:00:04

Od: "Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Za szybko mi się wysłało
raczej
After recoveries
BoG

Użytkownik Bogusław Bielawski <l...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9e55iq$hl$...@n...tpi.pl...
> Dzieki!!! - dawno sie tak nie ubawilem - znalem tylko But eggs!
>
> Troche ze spontanicznej twórczosci wlasnej:
> [...]

dracena
Bank Wymiany Roslin
zmasowany atak szkodników
borówka amerykańska - jak rozmnożyć?