Troche newsów ze świata ;)

1. Data: 2005-06-11 16:32:53

Temat: Troche newsów ze świata ;)
Od: "Ania" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elo elo, co słychać?

wczoraj wróciłam z wojaży po Rosji :) Oprócz tysiecy słowników i książek
naturalnie zrobiłam tez zakupy kosmetyczne.

- baza pod cienie Art Deco - przymierzalam się już do jej zakupu w Polsce
ale zawsze ciezko przychodzi mi wydawanie większej kasy na coś co ma
pojemność 5ml :) Tam ta baza była prawie o połowę tańsza więc się skusiłam i
chyba nie będę żałować bo faktycznie trochę te cienie lepiej się na niej
trzymają.

- cienie w kremie Ninelle http://www.ninelle.ru/magia/img/super-bril.jpg -
oryginalne, połyskliwe, w kolorze łososia. Całkiem niezłe, w dobrej cenie
(ok 13zł). Swoją drogą, jakiś czas temu kupiłam też cienie w kamieniu
http://www.ninelle.ru/top/img/teni.jpg - kolor megawypasiony ;) coś pomiędzy
turkusem, zielenią, niebieskim... ale niestety cienie były strasznie
nietrwałe i szybko zbierały się w załamaniu powieki - zobaczę jak będą się
sprawować na bazie

- krem koloryzujący rosyjskiej firmy (ponoć jednej z najlepszych) Ćornyj
żemćug (czarna perła) http://www.kalinabeauty.com/cat5.cfm (choć tego kremu
cosik znaleźć nie mogę) - baardzo fajny kremik. Lekki, bardzo dobrze się
rozprowadza, nawilża, ma filtry; właściwie można sobie darować podkład bo
sam krem świetnie wygładza skórę i matuje. Jeśli któraś z Was będzie miała
okazję gdzieś go kupić to polecam. Kosztował ok 6zł :)

- maska z kwasami owocowymi tej samej firmy co krem
http://www.kalinabeauty.com/prod_images_large/03-079
m.jpg Może być :)
Cena - ok 6zł

Jako ciekawostkę dodam, że (tak jak się spodziewałam) w Rosji można znaleźć
sporo kosmetyków (i nie tylko, bo jest też np Coca cola waniliowa ;))
ktorych w Polsce jeszcze nie ma, np lakiery i pianki Sunsilk, mnóstwo
kolorówki Nivea. Jak się okazało polskie kosmetyki robią furorę w Rosji; w
sklepach są wyeksponowane w eleganckich gablotkach i czasami np Kolastyna
czy Bielenda jest droższa niż L'Oreal itp. Ciekawe :)
Widziałam też balsam do nóg opóźniajacy odrastanie włosków J&J (jest już u
nas?) Czy tego typu balsamy faktycznie opózniają odrost włosów? Mi coś nie
bardzo chce się w to wierzyć...

Na koniec pochwalę jeszcze balsam do ust Yves Rocher (kupiony już w pl) -
morelowy - baaardzo ładnie pachnie, dość dobrze nawilża, zostawia lekko
perłowe usta. Fajny :)

To chyba na tyle (dobrze być już w domu) :)
Pozdrówka!
Ania

--
"...a przecież kazdy chyba chce