Re: dla biuściastych - stroje kąpielowe

1. Data: 2005-06-11 07:07:45

Temat: Re: dla biuściastych - stroje kąpielowe
Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

idiom wrote:

>Widocznie konstruowała je jakaś babeczka z kompleksem na tle piersi, która
>uznała, że jeśli inne mają większe niż ona, to można je przynajmniej
>oszpecić krojem stroju ;)

Jednoczęściowe stroje są bardziej twarzowe niż dwuczęściowe :-) Sylwetka
w nich zgrabniej wygląda. Poza tym często mają miseczki wyprofilowane,
co tylko pomaga.

UlaK

--
e-mail: u...@h...pl -- IRC nick: Ula
http://ula.hell.pl/ i http://ula-kapala.art.pl/

1. Data: 2005-06-11 07:12:35

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ula Kapała napisał(a):

> Jednoczęściowe stroje są bardziej twarzowe niż dwuczęściowe :-) Sylwetka
> w nich zgrabniej wygląda. Poza tym często mają miseczki wyprofilowane,
> co tylko pomaga.

jednoczęściowym strojom mówimy nie!! (chyba, że takim sportowym, na basen)

wystarczająco długo leczyłam sie z nieśmiałości i wyrastałam z
jednoczęściowych strojów, aby teraz do nich powrócić...

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

1. Data: 2005-06-11 07:18:20

Od: Mme Kitzmoor <s...@m...nie> szukaj wiadomości tego autora

Na 11.06.2005, Emi <e...@c...pl> przeskrobal:

> jednoczęściowym strojom mówimy nie!! (chyba, że takim sportowym, na basen)
>
> wystarczająco długo leczyłam sie z nieśmiałości i wyrastałam z
> jednoczęściowych strojów, aby teraz do nich powrócić...

Co prawda nie musiałam wyrastać z nieśmiałości, ale głupio się czuję w
jednoczęściowych strojach na plaży. Jakoś tak właśnie... basenowo o_O

Pozdrawiam
Iff

--
Are you cool enough to wear slippers in public?
http://deadchix.blox.pl

1. Data: 2005-06-11 08:17:05

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mme Kitzmoor wrote:
> Na 11.06.2005, Emi <e...@c...pl> przeskrobal:

> Co prawda nie musiałam wyrastać z nieśmiałości, ale głupio się czuję w
> jednoczęściowych strojach na plaży. Jakoś tak właśnie... basenowo o_O

Polecam firme RONTIL. Pisalam juz o tym na grupie http://tinyurl.com/dfq3b
jakosciowo bardzo dobre stroje.

Zazula

1. Data: 2005-06-11 08:26:11

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zazula napisał(a):

> Polecam firme RONTIL. Pisalam juz o tym na grupie http://tinyurl.com/dfq3b
> jakosciowo bardzo dobre stroje.

czy możesz mi wyjaśnić co znaczy że mają doskonałe stroje dla amazonek??

bo niebardzo rozumiem...

1. Data: 2005-06-11 08:52:14

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Emi wrote:

> czy możesz mi wyjaśnić co znaczy że mają doskonałe stroje dla
> amazonek??
> bo niebardzo rozumiem...

Po amputacji piersi. Swietnie uszyte. Nie ma szans na rozpoznanie czy w
srodku siedzi silikon czy prawdziwy cyc :) A przy tym bardzo ladne i
kobiece.

Zazula

1. Data: 2005-06-11 11:14:00

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zazula napisał(a):

> Po amputacji piersi. Swietnie uszyte. Nie ma szans na rozpoznanie czy w
> srodku siedzi silikon czy prawdziwy cyc :) A przy tym bardzo ladne i
> kobiece.

no tak ;)

słyszałam już nieraz to określenie...

jednak jestem "koniarą" i przyszło mi co innego do głowy - stąd wynikało
moje zdziwienie ;)

1. Data: 2005-06-11 12:56:57

Od: "Hafsa" <h...@...necie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Emi" <e...@c...pl> napisał w wiadomości

> no tak ;)
>
> słyszałam już nieraz to określenie...
>
> jednak jestem "koniarą" i przyszło mi co innego do głowy - stąd wynikało
> moje zdziwienie ;)

A wiesz, skad istnieje okreslenie "amazonki" ?
hafsa

1. Data: 2005-06-11 13:14:37

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hafsa napisał(a):

> A wiesz, skad istnieje okreslenie "amazonki" ?

wiem ;)

mitologia sie kłania...

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

do pań z duzym biustem
buty wojas
wąsik ?
paznokcie... :(