paznokcie... :(

1. Data: 2005-06-10 15:50:35

Temat: paznokcie... :(
Od: "Av" <a...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
mam problem z moimi paznokciami. pojawiają sie na nich białe plamy.
Słyszałam różne opinie co do powstawania tychże plam. Możecie wyrazić swoja?
Używam "Skrzypo Vita- 40 dni kuracji, ale mam wrażenie, ze wcale nie
pomaga... :( <przeszłam juz polowe tejże kuracji>

pozdrawiam, Av

1. Data: 2005-06-10 16:18:30

Temat: Re: paznokcie... :(
Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Używam "Skrzypo Vita- 40 dni kuracji, ale mam wrażenie, ze wcale nie
> pomaga... :( <przeszłam juz polowe tejże kuracji>

po polowie kuracji nie bedzie efektów ,1 tez pewnie bedzie za malo.
p.

1. Data: 2005-06-10 19:44:47

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Av" <a...@k...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Używam "Skrzypo Vita- 40 dni kuracji, ale mam wrażenie, ze wcale nie
> pomaga... :( <przeszłam juz polowe tejże kuracji>

Proponuję do tego brać jeszcze cynk i witaminy. Ponadto cykl rośnięcia
paznokcia to chyba 3 miesiące, u niektórych wolniej.
A znam jedną babkę, która ma całe paznokcie w tych plamkach, i to wszystkie.
Więcej tam jest chyba białego niż różowego.

Majka

1. Data: 2005-06-11 15:55:14

Od: gugula <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Możecie wyrazić swoja?
> Używam "Skrzypo Vita- 40 dni kuracji, ale mam wrażenie, ze wcale nie
> pomaga... :( <przeszłam juz polowe tejże kuracji>

tez mialam taki problem, jesli chodzi o biale plamki na plytce
paznokciowej. Zazywam skrzyp z pokrzywa i pomaga.
Plamki sa na paznokciu, "podchodza" do gory razem ze wzrostem paznokcia,
w koncu po prostu je obetniesz :)
Odkad zazywam skrzyp nie pojawila sie zadna.

pozdrawiam
gugula

1. Data: 2005-06-11 17:06:17

Od: "Av" <a...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> w koncu po prostu je obetniesz :)
> Odkad zazywam skrzyp nie pojawila sie zadna.

Dodajesz cos do tego? Jakis olej, przyprawy? Po jakim czasie srednio widac
efekty?

pzdr, Av

1. Data: 2005-06-11 17:16:29

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dodajesz cos do tego? Jakis olej, przyprawy? Po jakim czasie srednio
widac
> efekty?

Wiesz, nie każdy musi zjadać zieleninę typu skrzyp polny. Można z
powodzeniem zakupić w aptece np. Skrzypo-vitę. Szybko, łatwo i bez katuszy.

M.

1. Data: 2005-06-11 17:17:26

Od: "Av" <a...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiesz, nie każdy musi zjadać zieleninę typu skrzyp polny. Można z
> powodzeniem zakupić w aptece np. Skrzypo-vitę. Szybko, łatwo i bez
katuszy.

> M.

A czytalas moj pierwszy post?

1. Data: 2005-06-12 18:29:05

Od: gugula <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dodajesz cos do tego? Jakis olej, przyprawy? Po jakim czasie
srednio widac
> efekty?

Zapomnialam dodac ze chodzi o tabletki :) nazywa sie to: Wyciag ze
skrzypu polnego i pokrzywy, Biogarden. 100 tabletek kosztuje ok. 12 zl.
efekty widac odkad zaczelam zazywac, w sensie ze nie powstaja nowe
plamki. Jak mowilam stare schodza ze wzrostem paznokcia, one nie znikna
tylko "wyrosna"
pozdr
gudula

1. Data: 2005-06-12 18:58:45

Od: "Av" <a...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> efekty widac odkad zaczelam zazywac, w sensie ze nie powstaja nowe
> plamki. Jak mowilam stare schodza ze wzrostem paznokcia, one nie znikna

a moza robic takie salatki? ja mieszkam na wsi i mam dostep do tych
skladnikow.. tylko nie wiem jjak przyzadzic.. :]

pzdr, Av

Włosy jak na zdjęciu
czerwona kieca- co do niej?
Problem z wyborem kremów :)
Chwalę sobie... :)
dedTUNIA: Gegen kreisrunden Haarausfall - Against circular loss of hair - Contre Alopécie Areata