Problem z wyborem kremów :)

1. Data: 2005-06-10 12:33:56

Temat: Problem z wyborem kremów :)
Od: "Małgorzata Muszyńska" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
bardzo proszę Grupowiczki o pomoc. Otóż mam 20 lat, cere mieszaną, jak
dotąd moim jedynym kremem i na dzień i na noc był Effaclar K - La Roce
Possay, aż dziwne, że mi nie przesuszył cery. Teraz jednak chciałabym dobrać
sobie osobny krem na noc i na dzień. Idzie lato, więc potrzebowałabym kremu
z dużym filtrem, ponieważ uparcie pragnę mieć kolor cery Nicole Kidman,
jestem już blada ale nie aż tak, więc plusem by było gdyby krem na dzień był
wybielającym, ale jeśli takich nie ma, to mogże być po prostu z dużym
filtrem. Na noc również potrzebuję dobrego kremu najlepiej lekko
nawilżającego. Cena nie gra roli, przeglądałam wizaż.pl i naprawdę nie mogę
się zdecydować, a chciałabym kupić dobre kremy, przy których pozostanę na
dłużej.
Byłabym bardzo wdzięczna za rady
pozdrawiam serdecznie,

Małgorzata Muszyńska

1. Data: 2005-06-10 14:28:29

Temat: Re: Problem z wyborem kremów :)
Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

możesz wziąć pod uwagę Active C XL la roche posay- wit.C (5%) ma działanie
rozjaśniające. o ile nie zależy Ci na wysokich filtrach, bo ten ma tylko
spf12. [lepsze rozwiązanie to "bloker" + "zwykłe" Active c]

1. Data: 2005-06-10 21:46:02

Od: "Małgorzata Muszyńska" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justy" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> możesz wziąć pod uwagę Active C XL la roche posay- wit.C (5%) ma działanie
> rozjaśniające. o ile nie zależy Ci na wysokich filtrach,

Właśnie zależy, bo moja cera ogólnie szybko łapie promienie słoneczne to
musi być coś mocnego:) ale o tym kremie pomyślę na pewno.

Pozdrawiam,
Małgorzata

1. Data: 2005-06-11 07:50:48

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Muszyńska" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
był
> wybielającym, ale jeśli takich nie ma, to mogże być po prostu z dużym

Skoro cena nie gra roli, to moje propozycje:

1. biotherm - filtr 50:
http://www.strawberrynet.com/productDetail.aspx?Prod
Id=40193

2. biotherm - emulsja 'wybielająca'
http://www.strawberrynet.com/productDetail.aspx?Prod
Id=37414

3. clarins:
http://www.strawberrynet.com/productDetail.aspx?Prod
Id=37920

4. clinique:
http://www.strawberrynet.com/productDetail.aspx?Prod
Id=39917

5. lancome - seria blanc expert (ma wybielać brązowe plamy i przebrwienia,
ale może Ci podpasuje):
http://www.strawberrynet.com/productDetail.aspx?Prod
Id=38686

6. shiseido seria "uv white". np taki krem:
http://www.strawberrynet.com/productDetail.aspx?Prod
Id=21522

Zwłaszcza ten ostatni ma dobry opis.
Ja nie używam takich kremów (wybielających), więc nie mogę konkretnego
polecić, ale poczytaj opinie na ich temat na wizażu oraz
www.makeupalley.com.

Jeśli chodzi o kremy z dużym filtrem (bez efektu wybielania), to mogę
polecić Lancome "UV expert" (trzeba kupić przez internet, bo w Polsce nie ma
tej serii) albo La roche posey "anthelios 60 XL fluide extreme". Tego
drugiego sama używam i jestem zadowolona, jest znacznie mniej tłusty od
standardowych kremów z wyokim filtrem, choć niektóre grupowiczki narzekały,
że mimo wszystko nadal przetłuszcza cerę. Ale wysoki filtr zawsze będzie tak
robił.

> Na noc również potrzebuję dobrego kremu najlepiej lekko
> nawilżającego.

A jeśli ma tylko nawilżać, to wybór jest ogromny. Na Twoim miejscu kupiłabym
coś tej samej firmy, które kupisz krem na dzień - ja lubię stosować takie
"komplety". A z przetestowanych przeze mnie mogę polecić:

1. Lancome - 'hydra zen'
2. Avene - Hydrance optimale (ja używam wersji 'riche', ale dla Ciebie chyba
lepiej 'legre')
3. Dermedic Hydrain 2

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]

1. Data: 2005-06-11 08:34:25

Od: "Małgorzata Muszyńska" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> napisał w wiadomości
> Skoro cena nie gra roli, to moje propozycje:

Z nieba mi spadłaś :)

> 6. shiseido seria "uv white". np taki krem:
> http://www.strawberrynet.com/productDetail.aspx?Prod
Id=21522

Ten mi się najbardziej "podoba", poza tym mam duże zaufanie do tej marki. W
Polsce zapewne nie ma więc trzeba będzie przez Strawberrynet zamówić, o ile
do Polski wysyłają.

> [...]
> ma
> tej serii) albo La roche posey "anthelios 60 XL fluide extreme".

Zastanawiałam się nad jego kupnem, na bardziej "słoneczne" dni i teraz wiem,
że na pewno kupię.
Dziękuję bardzo za rady :)
Pozdrawiam,
M.

1. Data: 2005-06-11 08:54:11

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ten mi się najbardziej "podoba", poza tym mam duże zaufanie do tej marki.
> Polsce zapewne nie ma więc trzeba będzie przez Strawberrynet zamówić, o

Owszem wysyłają. Nawet za darmo (jaki i do każdego innego kraju) - w cenie
kremu masz już przesyłkę :) Może Cię trafić cło, ale się nie przejmuj, bo
sklep zwraca (mi zawsze zwracają). W archiwum jest duzo na temat kupowania w
strawberrynet, jak chcesz poszukać, to wpisz w wyszukiwarkę truskawa,
truskawka, truskawie itp. Nawet parę razy tłumaczyłam krok po kroku jak
kupować.

Tylko weź pod uwagę, że ten krem ma spf 15.
W słoneczne dni polecam nałożyć na to jeszcze coś o wyższym faktorze, np.
tego antheliosa fluide extreme.
Bo 15 to trochę za mało jak na cerę Nicole Kidman :))

1. Data: 2005-06-11 09:02:01

Od: "Sadia" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2005-06-11 09:03:46

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Małgorzata Muszyńska wrote:

> [...]
odId=21522

> Ten mi się najbardziej "podoba", poza tym mam duże zaufanie do tej marki. W
> Polsce zapewne nie ma więc trzeba będzie przez Strawberrynet zamówić, o ile
> do Polski wysyłają.

w Polsce AFAIK nie ma tej serii, ale truskawka wysyla oczywiscie
do Polski. BTW bardzo mi sie podobal ten punkt w FAQ: "Czy strawberrynet
wysyla do mojego kraju?" "Tak" :)

-- kasica, do ktorej wlasnie przylecialo pachnidlo z truskawki

1. Data: 2005-06-11 09:10:50

Od: "Sadia" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> strawberrynet, jak chcesz poszukać, to wpisz w wyszukiwarkę truskawa,
> truskawka, truskawie itp. Nawet parę razy tłumaczyłam krok po kroku jak

Ja właśnie dzięki Twoim tłumaczeniom odkryłam ten sklep :)

> Tylko weź pod uwagę, że ten krem ma spf 15.
> W słoneczne dni polecam nałożyć na to jeszcze coś o wyższym faktorze, np.
> tego antheliosa fluide extreme.
> Bo 15 to trochę za mało jak na cerę Nicole Kidman :))

Zgadzam się. Wogóle utrzymanie jasnej cery, jeśli się nie ma do tego
predyspozycji jest trudne. Jeśli już mówimy o Nicole Kidman, ona jest z
natury ruda, rudowłosi ludzie źle znoszą opaleniznę i nie opalają się szybko
na brązowo, więc ona ma to jakby z natury. Ja jestem brunetką, jak byłam
mała zawsze byłam opalona i to bardzo mocno, ponieważ opalałam się pięknie i
szybko na brązowo. Również mam 20 lat i jakieś dwa lata temu postanowiłam,
że będę blada. Na początku wyglądało to komicznie, twarz była blada, dekolt
też ale ręce nadal były jakieś brązowawe. Od tej pory jak wychodzę na słońce
latem nakładam blokery na twarz, dekolt, nogi, ręce - na wszystkie miejsca,
które są odsłonięte. Po dwóch latach jestem bliska ideału bladej cery:)
Jednak trzeba pamiętać, że o jasną skórę trzeba szczególnie dbać, wszelkie
przebarwienia, krostki są o wiele bardziej widoczne na jasnej cerze niż na
opalonej. Nie zgadzam się z opinią, że opalona skóra wygląda zdrowiej, po
prostu mało osób o skórze jasnej potrafi o nią zadbać by wyglądała zdrowo.
Zazdroszczę kobietom, dla których ideałem jest opalenizna, idą na solarium i
gotowe :))
Pozdrawiam,

Sadia

1. Data: 2005-06-11 09:28:13

Od: "Hafsa" <h...@...necie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sadia" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ja właśnie dzięki Twoim tłumaczeniom odkryłam ten sklep :)

No i ja oczywiscie tez ;-)))

> Zazdroszczę kobietom, dla których ideałem jest opalenizna, idą na solarium
> i gotowe :))

Nie masz czego zazdroscic. Skora wcale IMHO ladnie nie wyglada. Wrecz jakos
nienaturalnie brazowo...
I ja od lat co najmniej 10 sie nie opalam. Mam 36 lat a skore gladziusienka.
Zasluga to chyba nie tylko nieopalania sie, ale tez wcierania w siebie tony
balsamow rocznie.
hafsa

Chwalę sobie... :)
dedTUNIA: Gegen kreisrunden Haarausfall - Against circular loss of hair - Contre Alopécie Areata
Wyższa Szkoła Zawodowa Kosmetyki i Pielęgnacji Zdrowia w Warszawie
BEZPŁATNE KURSY ZAWODOWE - OFERTA DLA MAZOWSZA
$$ Zarabiaj Pieniadze $$