Włosy jak na zdjęciu

1. Data: 2005-06-10 15:18:34

Temat: Włosy jak na zdjęciu
Od: "Kevin" <t...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie.
Mam pytanie. Czy mozna zrobić taką fryzurę (liki na dole i dotyczą jednej osoby)
na normalnie prostych, dość mocnych i grubych włosach? Czy to nie są loki, ale
raczej "sprężynki" ?

http://img.photobucket.com/albums/v724/jdheaven/Jaye
%20Davidson/jaye08.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v724/jdheaven/Jaye
%20Davidson/jaye14.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v724/jdheaven/Jaye
%20Davidson/Jaye-smoke.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v724/jdheaven/Jaye
%20Davidson/jaye03.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v724/jdheaven/Jaye
%20Davidson/jaye03.jpg

Dzieki za pomoc i pozdrawiam
Kevin

1. Data: 2005-06-10 18:00:11

Temat: Re: Włosy jak na zdjęciu
Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Kevin wrote:

> [...]
> na normalnie prostych, dość mocnych i grubych włosach? Czy to nie są loki, ale

Podejrzewam, ze ona tak po prostu ma naturalnie :/ Na grubych wlosach
moze byc trudno - cos podobnego mozna by probowac uzyskac karbownica
ewentualnie...

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2005-06-10 18:06:44

Od: t...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

a trawała ondulacja?

ps. to nie jest ona, to jest on i rzeczywiście te włosy są naturalne

1. Data: 2005-06-10 18:34:07

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

t...@v...pl wrote:

> a trawała ondulacja?
>
> ps. to nie jest ona, to jest on i rzeczywiście te włosy są naturalne

A przepraszam, spojrzalam tylko na pierwsza fotke ;) Jaye z e na koncu
skojarzylo mi sie z dziewczyna.

Trwala moze to zrobic, ale grube proste wlosy sa malo podatne.
Radzilabym przejsc sie z fotka do zakladu fryzjerskiego i zapytac czy
maja takie malutkie walki. Samo ich zakladanie tez moze potrwac - to
musialoby byc kilkadziesiat waleczkow, wiec fryzjerce nalezalby sie duzy
napiwek ;)

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2005-06-10 19:30:10

Od: "iska" <i...@s...zbedne.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Beth Winter" <b...@e...net> wrote in message

> A przepraszam, spojrzalam tylko na pierwsza fotke ;) Jaye z e na koncu
> skojarzylo mi sie z dziewczyna.

Slusznie byc moze. Ogladnij sobie "Gre pozorow" :D

Pzodrawiam
iska

1. Data: 2005-06-10 19:45:52

Od: duszołap <g...@i...lublin.amWYWAL.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Beth Winter napisał:

> Podejrzewam, ze ona tak po prostu ma naturalnie :/

Beth... 'Ona' grała w Gwiezdnych Wrotach. :>

-dusz.

1. Data: 2005-06-10 19:59:00

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

duszołap pisze:

> Beth... 'Ona' grała w Gwiezdnych Wrotach. :>

Boszzzz, przeczytałam najpierw w Gwiezdnych Wojnach i zaczęłam zastanawiać
się co to u licha jest i w której części grało ;-)

--
PozdrawiaM

1. Data: 2005-06-10 21:25:58

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

duszołap wrote:

> Beth... 'Ona' grała w Gwiezdnych Wrotach. :>

Serialu czy filmie? Serialu nie ogladalam, film raz w kinie. Az takiej
pamieci nie mam :P

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2005-06-11 07:56:08

Od: " Zora" <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Beth Winter <b...@e...net> napisał(a):

> Trwala moze to zrobic, ale grube proste wlosy sa malo podatne.
> Radzilabym przejsc sie z fotka do zakladu fryzjerskiego i zapytac czy
> maja takie malutkie walki.

Najlepiej spytać w zakładzie fryzjerskim /salonie?/.

Jeśli trwała nie da rady to żadne wałki też :(. psiapiółka ma długie, ciężkie
i proste włosy jak koński ogon /choć naturalna jasna blondynka/ i trwała
rozjechała się w pierwszy wieczór po fryzjerce na imprezce, poprostu włosy się
wyprostowały. Byłyśmy w niezłym szoku.
Co prawda trwała miała być lekka, ale fryzjerka była solidna i doświadczona.
Z drugiej strony całe szczęście że tak się stało bo w tych loczkach to kumpela
raczej nie wyglądała dobrze ;)

1. Data: 2005-06-12 04:52:30

Od: t...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

> Serialu czy filmie? Serialu nie ogladalam, film raz w kinie. Az takiej
> pamieci nie mam :P

w filmie grało, z resztą ja też jestem takie nie wiadomo co, podobne do tego
kolesia i chciałem sobie zafundować na moję długie włosy taką fryzurę, ale
oficjalnie to jestem rodzaj męski, czy często się zdarza że przychodzą tu tacy
osobnicy ?
> --
> Beth Winter
> The Discworld Compendium <http://www.extenuation.net/disc/>
> "To absent friends, lost loves, old gods and the season of mists."
> -- Neil Gaiman

czerwona kieca- co do niej?
Problem z wyborem kremów :)
Chwalę sobie... :)
dedTUNIA: Gegen kreisrunden Haarausfall - Against circular loss of hair - Contre Alopécie Areata
Wyższa Szkoła Zawodowa Kosmetyki i Pielęgnacji Zdrowia w Warszawie