Troche wiosny na zakonczenie roku

1. Data: 2003-12-31 15:21:12

Temat: Troche wiosny na zakonczenie roku
Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszyscy chwalą się swoimi ogrodami, to i mnie nic innego nie pozostało.
Prymitywna ta strona, denerwują reklamy, brakowalo mi zdjęć, ale na razie
tylko na tyle było mnie stać. Kawałek mojego ogrodu:
http://ogrodniczek.republika.pl/
Trochę wiosny na zakończenie roku
Z pozdrowieniami i noworocznymi życzeniami Jurek

2. Data: 2003-12-31 16:01:56

Temat: Odp: Troche wiosny na zakonczenie roku
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy Wierzchnicki <j...@p...onet.pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:bsuphr$rij$...@a...news.tpi.pl...
> Kawałek mojego ogrodu: > http://ogrodniczek.republika.pl/
> Trochę wiosny na zakończenie roku

Cfiety śliczota! Ale gdzie zdjęcia Twoich winorośli???
Pozdrawiam :-)
Janusz

3. Data: 2003-12-31 16:09:27

Temat: Re: Troche wiosny na zakonczenie roku
Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" napisał > Cfiety śliczota! Ale gdzie zdjęcia
Twoich winorośli???

To są właśnie te zdjęcia, których mi zabraklo ;-((
Pozdr. Jurek

4. Data: 2003-12-31 16:15:24

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy Wierzchnicki <j...@p...onet.pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:bsusca$aei$...@a...news.tpi.pl...

> Użytkownik "Janusz Czapski" napisał > Cfiety śliczota! Ale gdzie zdjęcia
> Twoich winorośli???
>
> To są właśnie te zdjęcia, których mi zabraklo ;-((

Pozdrawiam ;-)
Janusz

Nowy Rok
WIOSNA IDZIE!!!