[Trójmiasto] Gdzie kupić kosmetyki Idea 25?

1. Data: 2004-01-02 20:09:35

Temat: [Trójmiasto] Gdzie kupić kosmetyki Idea 25?
Od: "Blancanieves" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie do dobrych dusz z Trójmiasta: gdzie można nabyć kosmetyki
Idea 25??? (najbardziej zależy mi na piance do demakijażu i toniku z
serii Citrobiotic)
Z góry dziękuję za wszystkie namiary!

--
Blancanieves (Kasia)

FAQ grupy pl.rec.uroda
http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2004-01-02 22:55:19

Temat: Re: [Trójmiasto] Gdzie kupić kosmetyki Idea 25?
Od: Kami <K...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

Wzięte z http://idea25.com.pl/index.htm

Gdynia:
Andrzej Jurkowski
ul. Bema 9/3 81-386 Gdynia
Tel. / fax: 0-prefix-58/ 620-05-45

Godziny otwarcia:
wt.,śr.,czw.,pt. 12.00-17.00
sob. 9.00-13.00

Mój Mężczyzna mi tam te kosmetyki kupuje - jest taniej niż w aptekach, a
ten sprzedawca to ponoć miły człowiek. Warto najpierw zadzwonić, bo
'sklep' to po prostu mieszkanie prywatne.

Pzdr.

--
Kami
________________________

1. Data: 2004-01-03 00:39:22

Od: "Marta" <k...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Blancanieves" napisał :
> Mam pytanie do dobrych dusz z Trójmiasta: gdzie można nabyć kosmetyki
> Idea 25???

To ja od razu sie spytam co z kosmetykami Vipery ( oczywiscie chodzi o
slawetne podklady) w Trojmiescie ( najlepiej Sopot.. :)

Pozdrawiam
Marta

1. Data: 2004-01-03 09:32:00

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Blancanieves" <m...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:bt4j65$f1m$1@inews.gazeta.pl...
> Mam pytanie do dobrych dusz z Trójmiasta: gdzie można nabyć
kosmetyki
> Idea 25??? (najbardziej zależy mi na piance do demakijażu i toniku z
> serii Citrobiotic)

Słuchaj, ja planuję zamówić w Esentii jestem z 3Miasta może razem
złożymy zamówienie?Podobno poniżej 50 zł nie realizują?

Gosia

1. Data: 2004-01-03 11:18:31

Od: "Blancanieves" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kami <K...@j...net> napisał/a:

> Gdynia:
> Andrzej Jurkowski
> ul. Bema 9/3 81-386 Gdynia
> Tel. / fax: 0-prefix-58/ 620-05-45

Wielkie dzięki za informacje. Lece tam szybciutko, bo potrzebuje tych
kosmetyków na wtorek.
A tak przy okazji, to kosmetyki Idea 25 są do kupienia li jedynie w
aptekach?

Pozdrawiam serdecznie,

1. Data: 2004-01-03 11:20:38

Od: "Blancanieves" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitnik <p...@o...pl> napisał/a:
> Słuchaj, ja planuję zamówić w Esentii jestem z 3Miasta może razem
> złożymy zamówienie?

Dziekuje, ale moze innym razem, bo potrzebuje tych kosmetykow na
wtorek i nie sądzę, żeby przesyłka doszła.

Podobno poniżej 50 zł nie realizują?

O ile dobrze pamiętam realizuja od 40 zł.

Pozdrawiam serdecznie,

1. Data: 2004-01-03 17:17:00

Od: Kami <K...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

Zadzwoń najpierw :-)
Mój Artur zawsze najpierw dzwoni, bo tam czasem czegoś brakuje.

> A tak przy okazji, to kosmetyki Idea 25 są do kupienia li jedynie w
> aptekach?

Ja nie widziałam ich nigdy w żadnej drogerii. Tylko apteki, a i to
nieliczne. W Warszawie widziałam w dwóch, ale nigdzie nie było zbyt
szerokiego asortymentu, raptem po kilka kosmetyków.

--
Kami

spodnie biodrówki
Normaderm-Vichy- na jak długo wystarcza?
Vichy - glucoblock - warto czy nie?
krem na naczynia ( bynajmniej nie kuchenne :) )
Wlosy pytanie