Trombocyty

1. Data: 2004-03-27 15:52:57

Temat: Trombocyty
Od: iwc1a <i...@N...o2.pl.DELETE.THIS> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam takie pytanko. Odebrałam wyniki morfologi. Wszystkie są w normie
oprócz trombocytów. Norma jest 100 - 450 a ja mam 622. Czy to jest mocno
ponad normę ?. 8 miesięcy temu urodziłam dziecko. W czasie ciąży wyniki
miałam w normie ale po porodzie dostawałam witaminę B 12 i Hemofer (tak
mi zlecili w szpitalu choć mój ginekolog sie dziwił bo miałam dobrą
morfologię ) i miesiąc po porodzie miałam trombocytów 580 a po 3
tygodniach 420 czyli znowu w normie. Co to może oznaczać ? Czytałam o
tym w internecie ale może jest tu ktoś kto się na tym zna i mi podpowie
o co tu może chodzić ?

--
Pozdrowionka :D
Iwonka & Natalka (21.07.2003)