Trzy lata :-)))

1. Data: 2003-02-16 00:53:09

Temat: Trzy lata :-)))
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak jakoś teraz, w lutym mija trzy lata odkąd się z Wami zadaję. :-)))
Początki zabawne miałem. A bo to Joannę Bałuszek przerobiłem na Bałuszyńską,
a to na dzień dobry z Krzysztofem Marusińskim wpadłem w konflikt na
odwieczny temat: pisać winorośla czy winorośle, a to temperament śp. Miśka
usiłowałem przygaszać..... :-)))
Co dała mi ta grupa?
Przede wszystkim olbrzymią porcję praktycznej wiedzy ogrodniczej. Bo
przecież wcześniej byłem niemal kompletnie zielony.
Ważniejsze jednak jest to, że poznałem tu (wirtualnie, ale też dzięki
grupowym spotkaniom osobiście) wielu wspaniałych ludzi. Wrażliwych, mądrych,
życzliwych, pełnych wyrozumiałości dla niedouczonych i początkujących, wielu
dowcipnych, z ogromnym poczuciem humoru który dyskusje na grupie ubarwia. Z
imienia nie będę ich tu wymieniał bo jeszcze kogoś pominę i zrobię faux pas.
Oczywiście z perspektywy czasu dostrzegam też, że od czasu do czasu na
grupie pojawia się też jakiś zabłąkany palant, któremu grupa daje stosowny
odpór. Jednak tacy sa w zdecydowanej mniejszości. I chyba tacy muszą się
zdarzać bo bez takich świat byłby nie kompletny :-))) Też ich tu z imienia
nie wymienię. Byli - poszli. Są - pójdą. Niech im droga łatwą będzie...
Co tu osiagnąłem??
Pracowałem ciężko przez trzy lata na opinię winoroślowego świra i zasłużyłem
sobie by ją mieć. :-)))) Ale.... doprowadziłem też do tego, ze na tej grupie
ukształtowała się nowa osobliwie odrębna kategoria ogrodnicza - winorośla.
Nawet Tadeusz robiąc zestawienie do swojej ankiety o popularności roślin
wymienia winorośla obok iglaków, bylin, owocowych itp :-))))) I uczestnicy
ankiety wcale się temu nie dziwią, a jedynie przekomarzają się gdzie je
umieścić w skali popularności :-))))) Zabawę mam przednią! :-)
No i Bogusław winnicę zakłada. :-))) Co trzy lata temu nawet do głowy by mu
nie przyszło. :-))) I parę innych osób też. :-)))) I przyjdzie też kolej na
Basię :-)))))

Dobrze, że jesteście, i tacy jacy jesteście. Dziekuję Wam za te trzy lata.
Pozdrawiam :-)
Janusz

2. Data: 2003-02-16 02:28:38

Temat: Re: Trzy lata :-)))
Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pozdrawiam :-)
> Janusz
>
> Teraz odpowie jeden z -jak to subtelnie określiłeś- palantów.
Wiadomo jak tu traktowani są "nowi",którzy nie pytają potulnie,
tylko chcą dzielić się wiedzą.Kilka moich rad i stwierdzeń na
początku zostało zupełnie zignorowanych.Nikt nie chciał z nowym
rozmawiać,a ponoć grupa taka otwarta na nowe twarze.
Poznałem na grupie kilka fajnych osób - prywatnie.Wśród nich
mam jednego PRZYJACIELA.Nie nadużywam tego słowa.I tylko z tego
się cieszę.Jesteśmy umówieni na majowe spotkanie u Bogusława.
Twój wkład w "rozwój" grupy oh,ah! godny nagrody Nobla.
Winorośl,winorośl,winorośl.......bez końca.Niedługo zostaniesz
sam.Na razie gaworzy kilkanaście osób.Niewiele wiedzy praktycznej.
Oszałamiająca większość przeczytana na prędce w wyszukiwarkach.
Tylko po to, by się popisać jeden przed drugim.
Natomiast pytania niedouczonych zbywane byle czym i byle jak.
Dlatego właśnie toniecie we własnym sosie.Z Tobą na czele.

boletus

3. Data: 2003-02-16 12:00:58

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

n Behalf Of Janusz Czapski

(....)
> Dobrze, że jesteście, i tacy jacy jesteście.
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

powtorze za Toba
zmieniajac tylko liczbe mnoga na pojedyncza
dobrze
ze tu bywasz i jestes jaki jestes
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

4. Data: 2003-02-16 16:38:09

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

<b...@o...pl> wrote in message news:779c.000001e5.3e4ef756@newsgate.onet.pl...

> Natomiast pytania niedouczonych zbywane byle czym i byle jak.

Nie zgadzam sie z tym pogladem. Ale skoro tak uwazasz, przyloz sie sam
i odpowiadaj na wszystkie pytania lepiej.

> Dlatego właśnie toniecie we własnym sosie.

I to jest wlasnie mile :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

5. Data: 2003-02-16 18:17:50

Temat: Odp: Trzy lata :-)))
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> początku zostało zupełnie zignorowanych.Nikt nie chciał z nowym
> rozmawiać,a ponoć grupa taka otwarta na nowe twarze.

To jest chyba takie subiektywne odczucie osób, które po raz pierwszy
zaczynają pisać na grupę. Moje posty, Lucjanie, też często zostawały i
zostają bez odpowiedzi i się nie gniewam. Byłoby łatwiej gdybś od razu
napisał coś o sobie, jaki masz ogród , jakie rosliny najbardziej lubisz itd.

> [...]
> Natomiast pytania niedouczonych zbywane byle czym i byle jak.
> Dlatego właśnie toniecie we własnym sosie.Z Tobą na czele.

Takie ostre słowa są miom zdaniem niepotrzebne.Prawdę mówiąz, żeby zdobyć
praktyczną wiedzę tżeba wielu, wielu lat pracy z roślinami.
A tak wogóle śledząc archiwa grupy doszłam do wnisku, że wy chłopy to
strasznie kłótliwy naród (niedawno pooglądałam sobie dyskusję panów Fabera i
G. Karolczaka, kto nie wie niech poszuka). Czy panie kiedyś się tutaj
kłóciły?
Kaśka

6. Data: 2003-02-16 18:26:37

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

tżeba wielu

Pozwolę sama siebie zbesztać. Ale byyyk!!!
Kaśka

7. Data: 2003-02-16 20:45:27

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> wrote in message

> To jest chyba takie subiektywne odczucie osób, które po raz pierwszy
> zaczynają pisać na grupę. Moje posty, Lucjanie, też często zostawały i
> zostają bez odpowiedzi i się nie gniewam.

Zdaje się, że nikt na grupie nie ma OBOWIĄZKU odpowiadać na pytania?
I nie wszyscy muszą się na wszystkim znać?

Jak to niektórzy lubią generalizować. A potem pytają, gdzie się nasiona
kupuje. Słowniki ortograficzne na przykład w księgarniach bywają
dostępne:-))), a nasiona w sklepach ogrodniczych.

> [...]
> strasznie kłótliwy naród (niedawno pooglądałam sobie dyskusję panów Fabera
> G. Karolczaka, kto nie wie niech poszuka). Czy panie kiedyś się tutaj

Paru kłótliwym panom udało się parę pań z grupy przepędzić. Jedną na dobre,
jedna wróciła.

Pozdrawiam, Basia.

8. Data: 2003-02-16 20:57:25

Od: "Rafal Wolski" <r...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

To Ty jeszcze pl.rec.ogrodowy smarkacz jesteś.... Nie umniejszając...

;-)

--
Rafał Wolski

9. Data: 2003-02-16 21:03:42

Od: "Rafal Wolski" <r...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tylko chcą dzielić się wiedzą.Kilka moich rad i
> stwierdzeń na

Jestem na grupie od początku istnienia. Pierwszy post był wysłany prze mnie
ale jak zadam pytanie na które nikt nie zna rozsądnej odpowiedzi, to jej nie
otrzymuję. Godzę się z tym z pokorą, wierząc, że każdy ma prawo pytać ale
nie każdy ma obowiązek odpowiadać.

> mam jednego PRZYJACIELA.

To chyba dobrze. Powinieneś być zadowolony a Twój list nie wskazuje na to.

--
Rafał Wolski

10. Data: 2003-02-16 22:26:22

Od: c...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Wystarczyło uderzyć w stół by nożyce sie odezwały????
Jerry

Jakoś trzeba się odróżniać ;-)
To i ja sie ladnie przywitam :)
Witam ogrodników
^^ SPAM ^^ kosiarkę samobieżną/miniciągni k kupi
Apel