Tuner radiowy

1. Data: 2007-11-15 15:29:57

Temat: Tuner radiowy
Od: dexth <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Interesuje mnie zakup tunera radiowego z wejsciem USB. Zeby odbieral
UKF, inne niekoniecznie i zeby odtwarzal z "pen-driva". Nie chce, zeby
mial napedy do odtwarzania kaset i plyt CD. Jeszcze, zeby dalo sie
sluchac w pokoju o metrazu 6mx8m, tzn zeby mial odpowiednia moc
glosnikow. W sklepach sa wieze, ale maja napedy do odtwarzania plyt i
kaset. Moze ktos ma podobny sprzet, to bardzo prosze o odpowiedz na
forum lub na maila.

pozdr dexth
d...@i...pl

2. Data: 2007-11-15 15:37:40

Temat: Re: Tuner radiowy
Od: "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl> szukaj wiadomości tego autora

pl.rec.audio

3. Data: 2007-11-15 16:02:27

Od: dexth <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Lis, 16:37, "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl>
wrote:
> pl.rec.audio

dzieki, nie znalem tej grupy.

dexth

4. Data: 2007-11-16 08:02:30

Od: "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl> szukaj wiadomości tego autora

> dzieki, nie znalem tej grupy.
> dexth

aczkolwiej spodziewaj sie ze cie tam wysmieja ;-)

--
__________________________________________MAT_______

5. Data: 2007-11-16 08:21:16

Od: "Mat S" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> aczkolwiej spodziewaj sie ze cie tam wysmieja ;-)

Bo to czego szukasz, to raczej "amplituner z wejsciem USB". Wpisz to w gugla
i zobacz co wyjdzie. Zazwyczaj beda to dosc "wysokiem" modele, wiec nie
bedzie tanio.

Sam tuner radiowy nie musi miec zadnej mocy - ani do takiego pokoju ani do
zadnego innego - bo nie musi miec wzmacniacza. Jesli ma, to juz jest
"amplituner": A/V receiver - to taki do kina domowego ; stereo receiver -
dwukanalowy. [Po angielsku wiecej sie znajduje w google ;)]

http://www.pioneer.pl/pl/products/42/98/405/VSX-1017
AV-S/index.html

http://cgi.ebay.pl/DENON-FM-AM-Stereo-Receiver-in-GR
EAT-Working-CLEAN_W0QQitemZ300169423402QQihZ020QQcat
egoryZ3279QQcmdZViewItem

MS

6. Data: 2007-11-16 08:50:26

Od: "KDK" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dexth" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
> [...]
> glosnikow. W sklepach sa wieze, ale maja napedy do odtwarzania plyt i
> kaset. Moze ktos ma podobny sprzet, to bardzo prosze o odpowiedz na

dokładnie coś takiego kupiłem w elektro wordzie - cena niecałe 100 zł

7. Data: 2007-11-16 09:30:47

Od: "Marex" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mat S <f...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> "amplituner": A/V receiver - to taki do kina domowego ; stereo receiver -
> dwukanalowy. [Po angielsku wiecej sie znajduje w google ;)]

Ciekawa rzecz, ale zuzywa niemało prądu.. Czy to zużycie dotyczy
maksymalnej mocy( jakie moze być np. na 1/10- 1/17 mocy..? Marex

8. Data: 2007-11-16 11:23:06

Od: Dominik & Co <D...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dexth napisaB(a):
> Interesuje mnie zakup tunera radiowego z wejsciem USB. Zeby odbieral
> UKF, inne niekoniecznie i zeby odtwarzal z "pen-driva". Nie chce, zeby

Może po prostu pen-odtwarzacz mp3 z radiem + wzmacniacz?

--
Dominik (& kąpany)
RP

9. Data: 2007-11-16 14:27:34

Od: "Mat S" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ciekawa rzecz, ale zuzywa niemało prądu.. Czy to zużycie dotyczy
> maksymalnej mocy( jakie moze być np. na 1/10- 1/17 mocy..? Marex

Yyyy, chciałbyś wykres pobieranej mocy w funkcji odkręcenia gały głośności?
Nie mam...
Podejrzewam, że nawet producent nie udostępnia.

MS

Jakie żelazko Philips kupić?
Jak podlaczyc plyte ceramiczna do piekarnika?
Zmywarka - parę pytań
Termoobieg a cyrkulacja powietrza?
zabrudzona ściana