Turnus w Wielkopolsce

1. Data: 2003-05-06 07:54:53

Temat: Turnus w Wielkopolsce
Od: "Krzysztof Piotrowski" <k...@k...kalisz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni Panstwo !

Czy moze ktos z Panstwa zna jakis sprawdzony osrodek organizujacy turnusy
rehabilitacyjne. Poruszam sie na wozku inwalidzkim.

K.Piotrowski

2. Data: 2003-05-06 10:16:11

Temat: Re: Turnus w Wielkopolsce
Od: t...@i...org.pl (tzchmgda) szukaj wiadomości tego autora

jest taki osrodek w Wagrowcu w pelni dostosowany dla osoby niepelnosprawnej
z pelna baza zabiegowa basenem .... mozna miec zakwaterowanie w domkach
murowanych, drewnianych lub w hotelu. wyzywienie na miejscu. nie da to tanie
turnusy ale mozna tam wykupic ilosc dni w zaleznosci od potrzeb najkrotszy
okres turnusu to 7 dni podaje adres e- mail do nich
o...@w...pl a zobaczyc ten osodek mozna na stronach www
szukajac WIELSPIN
zycze udanych wakacji
pozdrawiam Anka

3. Data: 2003-05-06 18:25:17

Od: "BTR" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> turnusy ale mozna tam wykupic ilosc dni w zaleznosci od potrzeb najkrotszy
> okres turnusu to 7 dni podaje adres e- mail do nich
Byłem tam w zeszłym roku z dziewczyną i było ekstra - fotki na mojej stronce
;-) Był to turnus "Aktywnej rechabilitacji" organizowany przez
http://www.startssi.hg.pl/ Zadzwońj do nich 0*61- 8411-059 i poproś o
przesłanie oferty.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie daje dofinansowanie.
W tym roku trz jadziemy na taki sam turnus! Polecam!

Pozdrawiam,
Bartosz T. Rudź
<======================>
b...@r...net