Tusz

1. Data: 2003-08-20 13:55:46

Temat: Tusz
Od: "AniaS" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny mam pytanie jakiego tuszu mi polecacie chcialabym zeby i
pogrubial rzesy i wydluzal, nie kruszyl sie,byl trwaly co mi polecacie?

1. Data: 2003-08-20 13:57:11

Temat: Re: Tusz
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-08-20 15:55:46 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *AniaS* skreślił te oto słowa:

> Dziewczyny mam pytanie jakiego tuszu mi polecacie chcialabym zeby i
> pogrubial rzesy i wydluzal, nie kruszyl sie,byl trwaly co mi polecacie?

Max Factor "More Lashes"
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154

1. Data: 2003-08-20 14:14:11

Od: "Pinezka" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AniaS" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Dziewczyny mam pytanie jakiego tuszu mi polecacie chcialabym zeby i
> pogrubial rzesy i wydluzal, nie kruszyl sie,byl trwaly co mi polecacie?

Tusz Loreal Bourjiois (drugi czlon nazwy moglam troche zmienic :))) ). Z
jednej strony jest szczoteczka z tuszem, a z drugiej-odzywka. Bialo-czarne
opakowanie. Jest super i naprawde swietnie wyglada, szczegolnie z
zalotka....pozdrawiam
P.

1. Data: 2003-08-20 14:21:50

Od: "Mir_Gdyr" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

(ciach)
tusz z białą odżywką Bourjois jest bardzo dobry ale ciężki do zmycia (nie
piszę o wodoodpornym tylko zwykłym) za to Volume Glamour jest super
rewelacyjny i trochę tańszy wogóle w swoim dwudziestoparoletnim życiu nie
zawiodłam się na marce Bourjois ani co do tuszy ani co do pomadek
joleczka

1. Data: 2003-08-20 14:24:46

Od: "Elik" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pinezka" <p...@b...pl> wrote in message
> [...]
jednej strony jest szczoteczka z tuszem, a z drugiej-odzywka. Bialo-czarne
opakowanie. Jest super i naprawde swietnie wyglada, szczegolnie z

Loreal to on nie jest napewno. Coup de theatre- Bourjois?
Ela

1. Data: 2003-08-20 16:31:39

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pinezka napisał/a w news:bhvvqi$s00$1@atlantis.news.tpi.pl:

> Tusz Loreal Bourjiois.

Bożesz ty mój, a cóż to?! L'Oreal ukradł nazwę Burżujowi?;)
A tak poważnie to chodzi Ci pewnie o 'Coup de theatre' Bourjois.

> Z jednej strony jest szczoteczka z tuszem, a z drugiej-odzywka.

Eeee, to niezupełnie tak. To białe stanowi bazę, która wydłuża rzęsy,
czarne zaś pokrywa je kolorem. Odżywiać raczej nie odżywia,
przynjamniej u mnie. A i trzeba nabrać wprawy, aby efekt nie był _zbyt_
teatralny;)

> Bialo-czarne opakowanie.

Jeśli tusz jest czarny. Dostępny jest także w wersji granatowej,
brązowej i czerwonej (oberżyna).

--
mips

1. Data: 2003-08-20 16:35:41

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mir_Gdyr napisał/a w news:bi006a$n2g$1@news.onet.pl:

> tusz z białą odżywką Bourjois jest bardzo dobry ale ciężki do
> zmycia (nie piszę o wodoodpornym tylko zwykłym)

O, a mnie schodzi bez problemu. Czego używasz do demakijażu oczu? Może
to kwestia preparatu? Bo moja Vipera w żelu zmywa wszystko już za
jednym pociągnięciem.

> za to Volume Glamour jest super rewelacyjny

No właśnie zamierzam go kupić. Właściwie chciałam wersję wydłużającą,
ale zrezygnowałam, bo naczytałam się mnóstwa nieprzychylnych opinii na
pru i wizażu.

--
mips

1. Data: 2003-08-20 18:08:29

Od: "Tusia" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elik" <e...@p...onet.pl> napisał
> Loreal to on nie jest napewno. Coup de theatre- Bourjois?
> Ela

A czy moze mi ktos napisac ile ten tusz kosztuje? Na allegro jest za 35zl..
oplaca sie?

1. Data: 2003-08-20 18:28:44

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tusia napisał/a w news:bi0dgo$itq$1@nemesis.news.tpi.pl:

> A czy moze mi ktos napisac ile ten tusz kosztuje? Na allegro jest
> za 35zl.. oplaca sie?

O ile pamiętam, w Ina Center płaciłam coś około 64zł, ale to było 1,5
roku temu.

--
mips

1. Data: 2003-08-20 21:40:45

Od: "Pinezka" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sorry pomylilam sie co do nazwy tego tuszu :)) W każdym razie jest swietny
:)) Mi sie zmywa latwo!
Pozdrawiam
P.

[chyba OT] Szczyt kobiecosci - ku pokrzepieniu serc :)
bielizna
Kuracja dotleniająca- Soraya
uporczywe chroski na plecach grrrr
INFO OD NACZELNEGO ALERGIKA GRUPY :))