Tysiączek do Tysiączka i zbierze się miarka...

171. Data: 2008-07-13 21:57:26

Temat: Re: Tysiączek do Tysiączka i zbierze się miarka...
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Lotny czy nie - w tym środowisku byłby zrozumiany.

> Dla mnie coś takiego kończyłoby kontakty z matką, a Ty mówisz o tym
> "jedynie"... No, bardzo ciekawie podchodzisz do relacji
> dziecko-rodzic. :->

Nie wiem, co ważne w matce jest dla Ciebie. Ja swojej jestem wdzięczny już
za samo życie. A to, że miała mnie usunąć, czy też nie, bo przecież mogło
tak być w zamiarch (nic o tym nie wiem), nie jest istotne dla mojego życia.
Ważne jest to, co matka dała mi, kiedy sie urodziłem. Co złego we
wdzięczności i szacunku do matki, ze przyszedłem na ten świat? Jestem i
żyję. To jest dla mnie wartością, a nie dochodzenie, jak bylo przedtem i
dlaczego.

> A jakie mogą być? - ot, pozory. Chciała zabić - tylko to jest
> prawdziwe w nich.

Lubisz dzielić skórę na niedźwiedziu. :D

> Tylko SPECYFICZNE środowiska (czytaj: magrines społeczny i moralny)
> robią wrzawę wokół siebie w takich sprawach, jak właśnie ta :-)
> Tak więc mało mnie zajmują relacje w tych środowiskach, bo one są,
> delikatnie mówiąc, oparte na dupie marynie i pieniądzach, nie na
> prawidłowym stosunku ludzi do siebie :-)

Nie rozśmieszaj mnie, proszę. Sądzę, że zajmują Cię najwięcej, bo sama je
konstruujesz na swoja modłę i najczęściej o nich się wypowiadasz.

michał

172. Data: 2008-07-13 22:04:45

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Matka(???), która zachodzi w ciążę tylko i wyłącznie w wyniku
> przypadkowego nawarstwienia się chuci zagłuszającej racjonalne
> myślenie i chcąca je później zabić w celu zmniejszenia sobie
> życiowego problemu nie ma prawa strzelać go w ..., natomiast powinna
> się spodziewac tego od owego dziecka - mniej więcej w trakcie "mając
> w perspektywie". Oraz porządnego kopa w d... .

Czy to nie jest przypadkiem Twoja projekcja?... Sorry, ale tak to pachnie.

michał

uwaga na psychoterapeutów
Najlepsze życzenia
ah ta Szwecja! (edukacja)
uwaga na tego człowieka
ateista idiota wypowiadajacy sie nie tylko w tv czy internecie