Tysiączek do Tysiączka i zbierze się miarka...

91. Data: 2008-07-09 12:34:44

Temat: Re: Tysiączek do Tysiączka i zbierze się miarka...
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miernota.

--
CB

news:1kgzkxslslvei.ml2gg7tlogef.dlg@40tude.net...

> Chłop żywemu, ćwoku.

92. Data: 2008-07-09 12:36:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 9 Jul 2008 13:53:38 +0200, Duch napisał(a):

> "Vilar" <v...@u...to.op.pl> wrote in message

> Jeszcze ciekawostka - sugerujesz zlamania prawa w przypadku pani Tysiac.
> Ale ani prokuratura okregowa, ani Izba Lekarska nie dopatrzyly
> sie zlamania prawa i procedur.
> To dlaczego rzucasz kamieniem? (pytam przewrotnie w odpowiedzi na Twoj
> zarzut)
> Duch

O, wYłaśnie, dlaczego rzuca? Sama rzuca, a jak się kamionek odbije, to niby
inni rzucają, o!
;-)

93. Data: 2008-07-09 12:37:27

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zastanawiałem się [kiedyś] czy ty rozumiesz to co piszesz.
Teraz już WIEM, że NIE.

--
CB

94. Data: 2008-07-09 12:39:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 9 Jul 2008 14:31:08 +0200, Don Gavreone napisał(a):

> cbnet<c...@n...pl>

> Jestem przekonany, że Ikselka takie ma o sobie wyobrażenie.
>
> Don

Jestem śmiertelnie poważna, kiedy mowa o aborcji i jej uwarunkowaniach. Nie
ma miejsca w tym temacie na ironię, ani nawet na male przymrużenie oka
choćby na chwilę. Są tematy, w których jestem poważna do bólu - ten ból
przeważnie jednak dotyka tych, którzy poważni w poważnych sprawach nie są,
bo w ogóle czyjeś życie dla nich to zabawka...

95. Data: 2008-07-09 12:47:50

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

BTW to chyba mimo wszystko dobrze, że nie siedzisz zamknięta w tych
swoich 4-ch ścianach tylko tutaj... przebywasz.

Dzięki temu [dzięki tobie] wiele osób jest w stanie wykształcić,
skonkretyzować
a nawet [zaryzykowałbym, że również] zmienić swoje dotychczasowe poglądy
na kwestie i tematy, do których się tutaj odnosisz lub które wręcz
porudzasz.
100% serio.

W dodatku masz okazję łapnąć trochę ogłady, ale to taka "duperela"
oczywiście, bo to co powyżej jest najważniejsze.

--
CB

96. Data: 2008-07-09 12:49:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 9 Jul 2008 14:37:27 +0200, cbnet napisał(a):

> Zastanawiałem się [kiedyś] czy ty rozumiesz to co piszesz.
> Teraz już WIEM, że NIE.

Ktoś cię pytał o opinię, burku? Wiedz sobie, co tylko ci twój móżdżek
pozwala. Nie ma to wpływu na nic więcej poza stanem twojego ogona, który
sobie już pogryzłeś do kości ze złości.

97. Data: 2008-07-09 12:50:12

Od: Marek Krużel <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedy: Wed, 09 Jul 2008 11:31:38 +0200, kto: Vilar, co:

> Jesteś człowiekiem niezwykłej cierpliwości Panie Marku.

co my możemy wiedzieć o cierpliwości... ;)

98. Data: 2008-07-09 12:50:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 9 Jul 2008 14:34:44 +0200, cbnet napisał(a):

> Miernota.

No, wreszcie oszczedniej. Ślinotok ci już minął?

99. Data: 2008-07-09 12:51:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 9 Jul 2008 14:28:30 +0200, cbnet napisał(a):

> ... słowa "ewangelii" wg XLi.

To podsumowanie mojego życia, burku.

100. Data: 2008-07-09 12:53:45

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bezmózg.

--
CB

> No, wreszcie oszczedniej. Ślinotok ci już minął?

uwaga na psychoterapeutów
Najlepsze życzenia
ah ta Szwecja! (edukacja)
uwaga na tego człowieka
ateista idiota wypowiadajacy sie nie tylko w tv czy internecie