Tysiączek do Tysiączka i zbierze się miarka...

81. Data: 2008-07-09 12:05:08

Temat: Re: Tysiączek do Tysiączka i zbierze się miarka...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 9 Jul 2008 13:02:22 +0200, Don Gavreone napisał(a):

> Ikselka<i...@g...pl>
>
> [...]
>
> Tak, twoja konstrukcja taka jest.
>
> Tak lubisz nazywać rzeczy po imieniu, dlaczego oślepnięcie i jego
> konsekwencje nazywasz "zmniejszeniem komfortu życia matki" (chrystepanie,
> skąd takie coś skopiowałaś?)

Oślepła??? Czy tylko gorzej widzi?
To jest TYLKO zmniejszenie komfortu życia matki wobec prawdziwej tragedii,
jaką jest jego utrata z reki matki przez nienarodzone dziecko.

A w ogóle to nawet suka psia chroni swoje małe, z narażeniem życia, a nie
tylko wzroku - a ludzie, kiedy już jest ciąża, kiedy dziecko jest już na
świecie, jeszcze nadal ważą się wybierać między gorszym widzeniem a życiem
dziecka. Czy Ty naprawdę nie chwytasz??? Skoro nie chciała oślepnąć czy
gorzej widzieć, to nie wolno jej było zajść w ciążę, no żesz. A skoro ciąża
stała się faktem, to prawdziwa matka poświęca znacznie więcej dla dziecka,
niż tylko oczy - patrz Agata Mróz. I o czym tu dyskusja.
Jestem zawiedziona Twoim wystąpieniem, mam nadzieję, że go po prostu nie
przemyślałeś do końca, albo potraktowałeś moją wypowiedź bez należytego
przemyślenia.

82. Data: 2008-07-09 12:11:56

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka<i...@g...pl>

> Oślepła??? Czy tylko gorzej widzi?
[...]

Nosz... przecież sama napisałaś "perspektywy utraty wzroku".
A ponieważ nawet siebie uważnie nie czytasz i błąkasz się gdzieś we mgle,
odechciało mi się czytać dalej.

Don

83. Data: 2008-07-09 12:18:08

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy to ironia?

--
CB

84. Data: 2008-07-09 12:20:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 9 Jul 2008 14:11:56 +0200, Don Gavreone napisał(a):

> [...]
>
> Nosz... przecież sama napisałaś "perspektywy utraty wzroku".
> A ponieważ nawet siebie uważnie nie czytasz i błąkasz się gdzieś we mgle,

A niech tam nawet "utraty". Utrata wzroku to jednak nadal ŻYCIE, lecz o
zmniejszonym komforcie. Tak, komforcie - bo to niewygodne nie widzieć.
Poczucie krzywdy zostawiam tu poza dyskusją, bo co dla jednych krzywdą, dla
innych łaską (lepiej być ślepym i żyć niż mieć zdrowe oczy, lecz nie żyć).
Oceniam ludzi wg siebie i każdy tak robi.
Dla mnie nie było i nie ma wyboru między życiem moich dzieci a moim okiem,
nerką, nogą czy czymkolwiek, włącznie z moim życiem.

85. Data: 2008-07-09 12:28:30

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

... słowa "ewangelii" wg XLi.

--
CB

86. Data: 2008-07-09 12:29:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

87. Data: 2008-07-09 12:30:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 9 Jul 2008 11:27:38 +0200, cbnet napisał(a):

> Ty XL to nawet psu z kulawą nogą nie przepuściłabyś. ;)

Chłop żywemu, ćwoku.

88. Data: 2008-07-09 12:31:08

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

cbnet<c...@n...pl>

> Czy to ironia?

Jestem przekonany, że Ikselka takie ma o sobie wyobrażenie.

Don

89. Data: 2008-07-09 12:32:54

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czyli prowokacja.

Dzięki.

90. Data: 2008-07-09 12:34:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 9 Jul 2008 11:35:38 +0200, Vilar napisał(a):

> Ależ prezentuj!
> Tylko dopóki nie spróbujesz zrobić z tym czegoś poza netem (np. lobbowanie
> na rzecz zmiany prawa), to jest to zwykłe gadulstwo i nic więcej.

Robię wszystko, co mogę i powinnam: głosuję, na kogo trzeba.
Nie uznaję parad ani jednorazowych akcji czy transparentów palonych przed
Sejmem czy Senatem... W Kółku Różańcowym też nie działam, wbrew temu, co
wielu porąbańców tu sądzi.

> Więc po co się tak zacietrzewiać, jeśli to tylko słowa?
>
> M.
>
> PS. Chyba, że w ten sposób się odchudzasz. Wtedy....to tak :-)))).

A to też - przynajmniej taki pozytywny i bezpośredni skutek, że jedna laska
więcej w RP :-D
Zawsze mi dobrze robiło na linię wkurzanie się - na męża już daaaawno
przestałam (tylko pierwsze 7 lat się wkurzałam, zanim zmądrzałam), bo w tym
przypadku moje wkurzanie się na niego byłoby wręcz przestępstwem - to anioł
wcielony jest :-)

uwaga na psychoterapeutów
Najlepsze życzenia
ah ta Szwecja! (edukacja)
uwaga na tego człowieka
ateista idiota wypowiadajacy sie nie tylko w tv czy internecie