Tzw. "pozostalosc" po wywarze! Co z tego zrobic

11. Data: 2007-06-18 11:26:14

Temat: Re: Tzw. "pozostalosc" po wywarze! Co z tego zrobic
Od: BBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

makaszeron pisze:

> Sos biały zaprawiany rokpolem, wszarpać tam mięso z kurczaka i zalać ryż.

Nie będzie to mdłe?
Może lepiej drobny makaron, a do sosu dać nieco sproszkowanej słodkiej
papryki i dodać z jedną, dwie suszone bardzo ostre. A jak nie paprykę,
to chociaż świeżo zmielony pieprz, a lepiej zmieszany z cytrynowym.
--
BBjk
http://bajarka.fotolog.pl/ (cd. Rumunia)

12. Data: 2007-06-18 11:55:35

Od: "beton" <r...@r...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mozna podawac, ale tylko takiemu psu co sobie z nimi radzi. Nawet psy musza
nauczyc sie jesc

13. Data: 2007-06-18 12:43:24

Od: "yuras" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> .Wpadlem jednak na pomysl,ze mozna by bylo
> Kochani!
>
> Zostawcie zoladek i jelita "nasze" mojego psa i moje w spokoju.
Twoj zoładek i jelita to mi wisza ,pisałem o psiaku i jesli ktos zyczliwie
cos podpowiada to nie wypada pyskowac i tyle.

14. Data: 2007-06-18 12:48:21

Od: "TreStan" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Twoj zoładek i jelita to mi wisza ,pisałem o psiaku i jesli ktos
zyczliwie
> cos podpowiada to nie wypada pyskowac i tyle.

Jezeli tak mnie zrozumiales to przepraszam!

Stanislaw

15. Data: 2007-06-18 12:49:23

Od: BBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

yuras pisze:

> Twoj zoładek i jelita to mi wisza

Jak to miło mieć plastyczną wyobraźnię.
--
BBjk
http://bajarka.fotolog.pl/

16. Data: 2007-06-18 13:04:14

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"TreStan" <t...@w...pl> wrote in message
> zyczliwie
> >

> Jezeli tak mnie zrozumiales to przepraszam!
>
> Stanislaw

Taj nima za co.
Ważne, nie wyrywać jak złapie - bo wtedy łyknie i faktycznie może sobie
krzywdę zrobić. Podobnie, gdy są dwa lub więcej i spieszą się, aby
skontrolować czy ten drugi / kolejny nie dostał lepszego jedzenia lub
niesłusznie więcej. Nie niszczyć hierarchii stada psiego, kociego - rodzi to
bójki dla przywrócenia co komu jako starszemu nalezy się najpierw...
Anegdota - Maruda kupiła piękną wątrobę wołową - było nas w kuchni parę
osób przy stole, pokroiła na grube, duże plastry i jeden z nich niosła na
patelnię. Nasz dog czarny - wielkości dużego cielaka zobaczył, że
opuściła rękę z plastrem (zagadała się) uznał, że dla niego i zabrał.
Wyrwała mu z pyska i opłukała w wodzie,l ciągle gadając i sytuacja się
powtórzyła, tyle, że tym razem Bari nie czekał, tylko momentalnie łyknął w
całości - odgłos z głębi jego trzewi zabrzmiał jak wybuch wulkanu błotnego,
z beknięciem i mlaskaniem, aż echo poszło... Maruda stała ogłupiała, zaś my
pokładaliśmy się ze śmiechu...

17. Data: 2007-06-18 14:06:21

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "TreStan" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> Twoj zoładek i jelita to mi wisza ,pisałem o psiaku i jesli ktos
zyczliwie
> cos podpowiada to nie wypada pyskowac i tyle.

A to teraz mnie zaciekawiłeś: możesz powiedzieć dlaczego "wiszą" ci jelita
człowieka natomiast przejmujesz się jelitami psa?

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

18. Data: 2007-06-18 14:24:33

Od: "yuras" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BBjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości

> Jak to miło mieć plastyczną wyobraźnię.

Przestan,czasami blizszy mi jest los psa niz człowieka,czlowiek da sobie
rade, a pies ma taki los jaki mu człowiek zgotuje i dlatego tak
fuknełem.Chcialem doradzic a tu pyskowa ,ale sprawa wyjasniona -:))
Pozdrowko

19. Data: 2007-06-18 22:22:40

Od: "Juf" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Konrad Kosmowski napisał(a):

[...]
> Psu nie powinno się dawać kości drobiowych.

No patrz Pan, a Dorota Sumińska nie dalej jak w ub. tygodniu w Zwierzowcu
mówiła, że można, ale z rozumem.

Juf

Chyba NTG, pora może na jakąś pl.rec.kuchnia.zwierzaki? ;-)

20. Data: 2007-06-18 22:34:22

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 18 Jun 2007 13:26:14 +0200, BBjk <b...@q...pl>
wrote:

> [...]
>papryki i dodać z jedną, dwie suszone bardzo ostre. A jak nie paprykę,
>to chociaż świeżo zmielony pieprz, a lepiej zmieszany z cytrynowym.

Eeee, chyba rokpol zalatwi mdlosc na amen :P
zawsze mozna wsikac troche cytryny

pierz
K.T. - starannie opakowana

Zarób 1000$ miesięcznie.