Tzw. "pozostalosc" po wywarze! Co z tego zrobic

1. Data: 2007-06-18 10:27:01

Temat: Tzw. "pozostalosc" po wywarze! Co z tego zrobic
Od: "TreStan" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Gotujac jakes "zupki" robie je na wywarze skrzydelek z kurczaka i
wloszczyzny.Potem dodate "temat" - ogorkowa,szczawiowa,pomidorowa itd a
ostatnio wiosenna.Pozostaja ugotowane skrzydelka ,nieraz dorodne.Do zupy je
nie dodaje bo domownicy nie chca w tych zupach plywajacych kawalkach
kurczaka.Dzielimy sie z moja "Funcia" i zjadamy na spolkie(moj pies) .Ja
obgryzam miesko a ona kosci.He he.Wpadlem jednak na pomysl,ze mozna by bylo
zrobic z tego jakes danie.Obsypac przyprawami,podsmazyc,poddusiec i podac z
ziemniaczkami jaki drogie danie.Macie jakes pomysly?

Stanislaw

2. Data: 2007-06-18 10:36:49

Temat: Re: Tzw. "pozostalosc" po wywarze! Co z tego zrobic
Od: "yuras" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TreStan" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> ona kosci.He he.Wpadlem jednak na pomysl,ze mozna by bylo
> zrobic z tego jakes danie.
Ostroznie z dawaniem psu kosci piszczelowych od kurczaka, nigdy takich kosci
nie daje psiakowi,powodowane jest to tym ze te kosci moga powodowac
uszkodzenia jelit psiaka

3. Data: 2007-06-18 10:41:04

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"TreStan" <t...@w...pl> wrote in message
> [...]
> zrobic z tego jakes danie.Obsypac przyprawami,podsmazyc,poddusiec i podac
> ziemniaczkami jaki drogie danie.Macie jakes pomysly?

Można opanierować i obsmażyć - jak ci się chce zabawy. Gdyby to były
większe kawałki to bardziej ekonomiczne zajęcie. Mięso drobiowe z korpusów
na rosół po ugotowaniu zbieramy w domu i zamrażamy - robi się z tego
gołąbki - po dodaniu mięs czerwonych... Jednak ja wolę obrać i dodać do
zupy, lub nawet do potrawki z marchewki i groszku - tutaj najlepiej pasuje.
Bardzo dobry i dietetyczny jest krupnik ze skrzydełek i nóżek
drobiowych - zasypany drobną kaszą jęczmienną, jaglaną, manną lub ryżem...
nóżki w całości, skrzydełka w całości lub pocięte tasakiem na kawałki.

4. Data: 2007-06-18 10:43:40

Od: "TreStan" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ostroznie z dawaniem psu kosci piszczelowych od kurczaka, nigdy takich
kosci
> nie daje psiakowi,powodowane jest to tym ze te kosci moga powodowac
> uszkodzenia jelit psiaka

Wiem o tym!

Tylko my z "Funia " mamy tyle lat,ze nam juz nic nie zaszkodzi.Wedlug
"psich" lat-wieku to juz jest starsza odemnie.
Sedziwego wieku chyba dozyjemy na naszych dotychczasowych "obyczajach".

Stanislaw.

5. Data: 2007-06-18 10:43:44

Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

** TreStan wrote:

> [...]
> kawalkach kurczaka.Dzielimy sie z moja "Funcia" i zjadamy na
> spolkie(moj pies) .Ja obgryzam miesko a ona kosci.He he.

Psu nie powinno się dawać kości drobiowych.

--
+ ' .-. .
, * ) )

6. Data: 2007-06-18 10:48:15

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"yuras" <p...@g...com> wrote in message

> [...]
kosci
> nie daje psiakowi,powodowane jest to tym ze te kosci moga powodowac

Kurczaka nie, zbyt słabe i pies zgryzie, ale kaczki, gęsi nie wolno dawać.

7. Data: 2007-06-18 10:49:23

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> "psich" lat-wieku to juz jest starsza odemnie.
> Sedziwego wieku chyba dozyjemy na naszych dotychczasowych "obyczajach".

Moje psy zjadały głowki kości - środek zostawał.

8. Data: 2007-06-18 11:03:00

Od: "TreStan" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

.Wpadlem jednak na pomysl,ze mozna by bylo
> zrobic z tego jakes danie.Obsypac przyprawami,podsmazyc,poddusiec i podac
> ziemniaczkami jaki drogie danie.Macie jakes pomysly?
Kochani!

Zostawcie zoladek i jelita "nasze" mojego psa i moje w spokoju.Nie o to
pytam! Damy se rade. Tylk jak "przetworzyc" Ugotowane skrzydelka na
"nastepne" danie.

Stanislaw.

9. Data: 2007-06-18 11:14:06

Od: "makaszeron" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Zostawcie zoladek i jelita "nasze" mojego psa i moje w spokoju.Nie o to
> pytam! Damy se rade. Tylk jak "przetworzyc" Ugotowane skrzydelka na

Sos biały zaprawiany rokpolem, wszarpać tam mięso z kurczaka i zalać ryż.
Takie tam "polskie risotto"

10. Data: 2007-06-18 11:15:25

Od: "TreStan" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sos biały zaprawiany rokpolem, wszarpać tam mięso z kurczaka i zalać ryż.
> Takie tam "polskie risotto"
> Ryz gotujesz wczesnie? Czy na "surowo" Dpiero dochodzi w sosie?

Stanislaw

Zarób 1000$ miesięcznie.
biszkopt z owocami i galaretka
Siarczyste...