U dentysty

1. Data: 2002-01-08 18:05:35

Temat: U dentysty
Od: "KM" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie. Czy ktoś leczył zęby metodą laserową (zwykłe usuwanie
kamienia)? Zastanawiam się czy podczas takiego zabiegu odczuwa się ból.
Chciałbym się też dowiedzieć czegoś na temat skuteczności tej metody. A może
macie też jakieś info na temat żelu dentystycznego (nie pamiętam nazwy, ale
chodzi o żel, który wżera się w zepsutą część zęba).

Pozdrawiam,
KM.

2. Data: 2002-01-10 11:19:07

Temat: Re: U dentysty
Od: "Piotr Szklarski" <p...@u...com> szukaj wiadomości tego autora

> Mam pytanie. Czy ktoś leczył zęby metodą laserową (zwykłe usuwanie
> kamienia)? Zastanawiam się czy podczas takiego zabiegu odczuwa się ból.

Ne wiem jak usuwanie kamiemia laserem, ale mialem barowany zab laserem i
powiem Ci, ze bolu sie nie odczuwa, jedyne co czujesz to lekkie pukanie w
zab i smrod
Troszke kosztowne takie leczenie zeba, bo w Poznaniu zaplacilem 130 zl .

pozdrawiam
P.Sz

3. Data: 2002-01-11 00:00:22

Od: "DaViD" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr Szklarski" <p...@u...com> wrote in message
> Troszke kosztowne takie leczenie zeba, bo w Poznaniu zaplacilem 130 zl
.

A można wiedzieć gdzie się leczyłeś?

DaViD

4. Data: 2002-01-11 11:34:21

Temat: Odp: U dentysty
Od: "KM" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Szklarski <p...@u...com> napisał:

> Ne wiem jak usuwanie kamiemia laserem, ale mialem barowany zab laserem

Tak tak, o to mi właśnie chodzi.

> powiem Ci, ze bolu sie nie odczuwa, jedyne co czujesz to lekkie pukanie w
> zab i smrod

Ale czy to było głębokie borowanie? Chodzi mi o to czy czuje się ból np.przy
borowaniu laserowym w pobliżu nerwu.

> Troszke kosztowne takie leczenie zeba, bo w Poznaniu zaplacilem 130 zl .

Zależnie od wielkości ubytku, czy jednakowo od każdego zęba (od użycia
laseru) ?

Dzięki, pozdrawiam!
KM

5. Data: 2002-01-24 13:51:52

Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Szklarski napisał(a) w wiadomości: ...

> [...]
>zab i smrod
>Troszke kosztowne takie leczenie zeba, bo w Poznaniu zaplacilem 130 zl .

130zl za zaplombowanie zeba?
W stolicy ze zwyklym borowaniem i bez znieczulenie placi sie min.150.

Magda.

6. Data: 2002-01-25 14:21:55

Od: "Jacek Maliszewski" <J...@s...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mrowka <m...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a2rse7$dbu$...@a...webcorp.pl...

> 130zl za zaplombowanie zeba?
> W stolicy ze zwyklym borowaniem i bez znieczulenie placi sie min.150.

Bo Warszawiacy sa bardziej uodpornieni na bol ;-)

Malin

7. Data: 2002-01-26 13:58:56

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana jako Mrowka zapodała:

> W stolicy ze zwyklym borowaniem i bez znieczulenie placi sie min.150.

Dlatego moja siostra woli sobie zrobić wycieczkę na stare śmieci i za tą
kwotę zrobić trzy zęby, znieczulenie wliczone;-))

Justyna

Kalendarz Szczepień
START Szpital
test Manninga, proteinuria