UFOle...

1. Data: 2005-10-11 14:08:50

Temat: UFOle...
Od: sam <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Obecnie przygotowuja nowy wirus grypy. Dla
zainteresowanych punkt 16 ze strony:

http://www.jan-pajak.com/predators_pl.htm

--
www.TOTALIZM.com UFO to okupacja Ziemii
http://jan-pajak.com/wtc_pl.htm

2. Data: 2005-10-11 14:48:56

Temat: Re: UFOle...
Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Obecnie przygotowuja nowy wirus grypy. Dla zainteresowanych punkt 16 ze
> strony:
>
> http://www.jan-pajak.com/predators_pl.htm

LOL, przeczytalem 3 zdania z tego i uwazam, ze jesli cywilizacja bylaby na
tyle zaawansowana zeby podrozowac na takie odleglosci zniszczenie zycia na
Ziemi nie stanowiloby problemu. I zadne bakterie, wirusy (komputerowe),
smialkowie jak to sie dzieje w filmach nie pomogliby :)

--
Pozdrawiam Norbert :-)

3. Data: 2005-10-13 12:12:09

Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 11 Oct 2005 16:08:50 +0200, na pl.sci.medycyna, sam napisał(a):

> Obecnie przygotowuja nowy wirus grypy. Dla
> zainteresowanych punkt 16 ze strony:
> http://www.jan-pajak.com/predators_pl.htm

Może i UFO'le, ale czyimi rękami?
Na grypie zarabiają firmy farmaceutyczne i one posiadają niezbędny sprzęt
aby coś takiego wytworzyć. Ale przecież bzdury plotę, bo kto by dla kasy
zarażał ludzi śmiercionośnym wirusem :)

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

4. Data: 2005-10-14 07:41:02

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie rozumiesz, mój drogi, powagi sytuacji. W firmach farmaceutycznych
pracują wyłącznie przedstawiciele obcych cywilizacji, przygotowujących
inwazję. W Roch mieszkańcy Syriusza, w Bayer Alfa Centauria, a w Plivie
Kraków zwykli Marsjanie.

--
Krzysiek, EBP
Satrapa jest wcielonym postępem.

prosze o rade (kregoslup)
Proszę o poradę nt. tej bakterii...
Dieta Kopenhaska, czy bezpieczna? zdrowa? skutkuje?
Warto się szczepić p/grypie czy nie?
Szczepienie Engerix